Olet täällä

Foorumin nykyinen tilanne

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Foorumin nykyinen tilanne

ViestiKirjoittaja Matilda-Täti » 22.8.2019 11:48:23

Mutta valitettavasti totuuden puhujaa hyljeksitään usein.
Matilda-Täti
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 23.8.2019 02:51:54

Tässähän tämä foorumin nykyinen tilanne tulikin jo aika selväksi, eli yksi trolli rölöttää täällä omiaan ja aina sitä joku innostuu ruokkimaan :wink: :mrgreen: :roll: .

Helio Jacques kirjoitti:

Tuli tässä mieleen sellainen asia, että missä porukka on täältä saunan foorumilta?

Nykyisin mitä olen seurannut, niin tuntuu olevan aika autiota. Eli harvinaisen hiljaiselta ja kuolleelta keskustelu paikalta tämä tuntuu. Tälläinen fiilis vaan tällä hetkellä.

No joo, tuskin johtuu pelkästään yhdestä trollista, että hiljaista on. Luulen, että nuoremman väen keskuudessa perinteiset netin keskustelufoorumit eivät ole enää kovinkaan muodikkaita(?) ja vanhemmalle väelle Päihdelinkin Sauna ei ole enää ajankohtainen syystä tahi toisesta. Ne, joille päihteistä puhuminen on ajankohtaista, lienevät muilla päihdefoorumeilla, joilla moderointi ei noudattele tätä A-klinikkasäätiön linjaa, joka on välillä aika käsittämätön, vaikka puhuttaisiinkin ihan haittojen vähentämisen näkökulmasta :roll: .

Mitäpä minulle? Edelleen olen kroonisesti ja vaikeasti MT-ongelmainen ja sen vuoksi eläkkeellä ja kyllähän tässä ongelmia, rajoitteita ja surkeita päiviä em. syystä johtuen riittää. Silti pitää sanoa, että nyt liki nelikymppisenä elän elämäni seesteisintä ja parhainta aikaa oman pienen perheeni(mies ja 2 kissaa) kanssa ja kaikenlaisten ihan tervehenkistenkin harrasteideni parissa. Taviskavereitakin löytyy sen verran, että ihan seuran puutteen vuoksi ei tarvitse missään veturijengissä pyöriä. Ei siis mitään isoa valittamista henkilökohtaisessa nykytilanteessani :) .

Päihdeongelmainen olen edelleen, vaikka opparit lopetin onnistuneesti jo yli 3 vuotta sitten, eikä haluja palata vanhaan ole ollut. Stimuja käytän nykyään niin harvoin, että niiden kanssa ei voi puhua mistään ongelmasta. Viinahan se meikäläistä vie. Ei joka päivä, eikä edes joka viikko, koska mulla on niin paljon muutakin sisältöä elämässäni, kuin kännissä heiluminen, eikä sitä näin vanhemmiten kaiken aikaa jaksaisikaan. Alkoholisti ja juova sellainen mä silti olen, eikä mulla ole mitään tarvetta kieltää tai vähätellä asiaa. Bentsodiatsepiiniriippuvuus löytyy ja se tulee varmaan jatkumaan elämäni loppuun saakka, koska ajattelen, ettei maksa vaivaa vieroittautua enää. Väärinkäyttö on kuitenkin niiden osalta loppunut lähes täysin. Sanon "lähes", koska krapulat lääkitseen olemattomiin jättiannoksilla, mutta tuo nyt liittyy ennemmin alkoholismiini, kuin varsinaiseen himoon doupata benzoilla.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Matilda-Täti » 23.8.2019 09:21:06

Saanko kysyä että mihin trollaukseen olen taas muka syyllistynyt? Sehän on ihan faktaa että leptejä käytetään hapon vaikutuksen katkaisemiseen.
Matilda-Täti
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Matilda-Täti » 23.8.2019 09:37:16

[Poistettu asiattomuuksia -Päihdelinkin moderaattori]
Matilda-Täti
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Matilda-Täti » 23.8.2019 10:16:21

Mitä pahaa nyt siinä oli että keskustelin ketjun avaajan kanssa konemusasta, trance/dance/techno skenestä, mistä en itse tiedä kovinkaan paljon?
Matilda-Täti
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Matilda-Täti » 23.8.2019 10:36:52

Miksi päihdeongelmaisia taviksia kuten minua aina potkitaan päähän? Semmoista toimintaa en laisinkaan ymmärrä/hyväksy.
Viimeksi muokannut Matilda-Täti päivämäärä 23.8.2019 10:52:25, muokattu yhteensä 1 kerran
Matilda-Täti
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Matilda-Täti » 23.8.2019 11:09:05

Matilda-Täti kirjoitti:Tämä on sitä hyvää vanhaa konemusaa:

Grandmaster Flash & The Furious Five - The Message (Official Video)

https://www.youtube.com/watch?v=PobrSpMwKk4

Anteeksi erehdys. Tuo bassokuvio ei ole "sämplätty" vaan studioon on otettu ihan aito bassokitaran soittaja.
Matilda-Täti
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Matilda-Täti » 23.8.2019 12:21:50

On vielä otsaa tulla arvostelemaan minun viestejä.
Matilda-Täti
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Matilda-Täti » 23.8.2019 12:39:21

[Poistettu asiattomuuksia -Päihdelinkin moderaattori]
Matilda-Täti
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Matilda-Täti » 23.8.2019 13:16:43

Ylläoleva viesti poistetaan kohta. Jännä nähdä miten nopeasti modet reagoivat. Yleensä tällä huopatossu sakilla kestää vähintään 8-12 tuntia.
Matilda-Täti
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Matilda-Täti » 23.8.2019 13:52:51

Tästä ollaan puhuttu ennenkin. :(
Matilda-Täti
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja recklessroad » 23.8.2019 14:11:06

^Winston ei(kai?) näitä sun viestejä näe, mutta puutun nyt tämän verran, ruokin sitten trollia tai en:

Kannattaisi lopettaa nuo vAkKaRiEn yLiVaLtA-sekoilut niin sun jokaista nimimerkkiä ei vaiennettaisi. Itse en ole näin tehnyt koska esim. sun "Mitä kirjaa luet nyt"-topic on oikeasti hyvä ja mielenkiintoinen(voin koittaa tulla pitämään hengissä), harmillista sinänsä että melkein kukaan ei näe sitä. Kyllä sä saat täällä huomiota ilmankin että vittuilet ja trollaat.

Ja ei ole vaikuttanut mun P-linkkikokemukseen nämä jutut. Sä olet aloittaja mulle uusi tuttavuus, mutta tuun vaikka höpöttelemään tänne jotain myöhemmin. :) Ja anteeksi off-topic-toruminen!
Siinä kaikki.
recklessroad
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Matilda-Täti » 23.8.2019 14:30:05

Yritän nyt vähän syödä ja mennä nukkumaan.
Matilda-Täti
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Matilda-Täti » 25.8.2019 13:12:23

recklessroad kirjoitti:^Winston ei(kai?) näitä sun viestejä näe, mutta puutun nyt tämän verran, ruokin sitten trollia tai en:

Kannattaisi lopettaa nuo vAkKaRiEn yLiVaLtA-sekoilut niin sun jokaista nimimerkkiä ei vaiennettaisi. Itse en ole näin tehnyt koska esim. sun "Mitä kirjaa luet nyt"-topic on oikeasti hyvä ja mielenkiintoinen(voin koittaa tulla pitämään hengissä), harmillista sinänsä että melkein kukaan ei näe sitä. Kyllä sä saat täällä huomiota ilmankin että vittuilet ja trollaat.

Ja ei ole vaikuttanut mun P-linkkikokemukseen nämä jutut. Sä olet aloittaja mulle uusi tuttavuus, mutta tuun vaikka höpöttelemään tänne jotain myöhemmin. :) Ja anteeksi off-topic-toruminen!

Hei ja kiva että pidät minun kirjallisuus ketjusta. Veikkaisin kyllä että erittäin harva (ei edes Winston) on pannut minua ignoreen. Niitä vain ärsyttää kun en kunnioita vanhaa Winstonia ja plinkki etikettiä.
Matilda-Täti
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Junkie » 15.9.2019 09:53:37

Kuka o viel hengis niist joita oli ku alotin toisel nimel tääl -90 luvul?
Junkie
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

EdellinenSeuraava

Paluu Sauna