Olet täällä

Rivatril

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Rivatril

ViestiKirjoittaja Varjolilja » 26.10.2019 09:12:24

Hei.
Kysyn tämän ainoastaan mielenkiinnosta. Olen käyttänyt rivatrilia maltillisesti ja ainoastaan lääkärin määräämänä. Nykyisin olen lopettanut käytön jo lähestulkoon kokonaan ( 1/4 osa tabletti päivässä jäljellä ja sekin kohta jää pois :D )

Mitenkä tuota rivatrilia käytetään väärin? Millaisia annoksia silloin otetaan? Alkoholin kanssako? Pohdin tätä, koska lääkärini vaihtoi noin vuosi sitten lääkkeen toiseen, koska olen käyttänyt alkoholia. Hän sanoi, että pidemmän aikaa käytettynä ja alkoholia juotaessa, kognitiiviset kyvyt heikkenee ja kysyi olenko huomannut aivotoiminnassani hidastumista...

Kiitos jo etukäteen.
Pienin askelin pitkätkin taipaleet taitetaan! Ole armollinen itsellesi.
Varjolilja
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

Re: Rivatril

ViestiKirjoittaja Mastodontti » 26.10.2019 23:32:34

Ns.Väärin sitä voi käyttää ottamalla liikaa, muiden ei lääkärin kanssa sovittujen troppien kanssa yhdessä ja tietysti sekakäyttämällä muiden päihteiden/huuuuuuumeiden kanssa joihin kuningas alkoholi kuuluu.

No älä sure (varsinkin) jos annos noin pieni jo. Bentsot+alkoholi on oikeasti huono idea.
Mastodontti
Vahvasti panostava jäsen

Paluu Sauna