Olet täällä

Hus päihderiippuvuus klinikka. Kokemuksia?

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Hus päihderiippuvuus klinikka. Kokemuksia?

ViestiKirjoittaja Millamagia2020hki » 23.1.2020 09:43:41

Hei.
Kaikki jotka käyvät hus:in korvaushoito klinikalla.!
Mitä mieltä olette lääkäristä?
Mitä mieltä olette siitä paikasta yleensä?

Olen tekemässä kantelun ja olisi hyvä jos saan muidenkin kokemuksia paikasta. Olette anonyymin tilassa siinä tai jos haluaa voi kertoa nimellä! Ymmärrän kyllä että moni ei halua nimeä kertoa koska sieltä tulee rangaistus!
Sitä saa mitä tilaa
Millamagia2020hki
Miedosti panostava jäsen

Re: Hus päihderiippuvuus klinikka. Kokemuksia?

ViestiKirjoittaja Millamagia2020hki » 23.1.2020 10:11:24

Tänne voi laittaa viestiä!
Kiitos jos osallistutte koska muuten asiat ei muutu mihinkään!

Millamagia2020kokemuksia@hotmail.com

Itse omista kokemuksista voin kertoa ettei hän halua hoitaa meitä kh: potilaita! Haluaa vain näyttää oman valtansa ja hoitsut ovat lääkärin seurassa kuin pelkäisi sitä! Tottakai jokainen joka siellä on niin on tehnyt jonkin virheen! Minulla on ilmeisesti se että en suostu kaikkeen sopaan mitä siellä syötetään meille ihmisille tasa-arvo puuttuu kokonaan! Ja kesällä käyttämäni bentsot! Jotka olen lopettanut jo kesän lopussa ja tämä oli ensimmäinen retkahdus! Llin välissä apteekissa ja saanut ammatin jne. Mutta kun jouduin tuonne kaikki menee pieleen. Muut lääkärit eivät voi kuulemma antaa diagnooseja? Muttä hän 5 min perusteella sanoo että minulla on persoonallisuus häiriö tms.
Häntä ilmeisesti myös ketuttaa se että olen ottanut asioita selville jotka hän ja hoitajat pitäisi kertoa! Olen käyttänyt suonensisäisesti huumeita ja kyynär suonet on paskana. Omahoitaja sanoi että se verikoe otetaan siitä aina kun oli mustelma kädessä. Kirjoittaa asioita oma kantaan mitkä ei pidä paikkaansa. Mutta syy oli minussa! Ja mitä muuta pas%$aa siellä tapahtuu?!!

Sen takia pyydän teiltä tietoa ja kokemuksia paikasta! Kohtelusta ja mitä teidän mielestä pitäisi muuttaa siellä?
Toivon myös jos joltakulta on vaihdettu lääke ilman syytä tai omaa tahtoa.
Käyttääkö kukaan buvidal lääkettä? Jos käyttää niin kertoiko ne mitä kaikkea siinä on ja haittavaikutukset yms?!
Sitä saa mitä tilaa
Millamagia2020hki
Miedosti panostava jäsen

Paluu Sauna