Olet täällä

Subutex seula ja vieroitus

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Subutex seula ja vieroitus

ViestiKirjoittaja Idänkostaja » 10.4.2020 14:59:57

Moi,

Meikäläisellä olisi kahden viikon päästä tulossa työpaikan huumetestit. Olen käyttänyt subutexia noin 5kk aikana aika paljon, ehkä 5x viikossa ja päivässä 1-2mg. Olen ollut nyt ilman 2 päivää, jolloin testeihin mennessä puhtaita päiviä on 16 takana.

Onko bubren mahdollista näkyä noissa seuloissa enää? Testataanko edes normi testeissä bubrea? Olen suht hyvässä kunnossa ja urheilen säännöllisesti. Olen myös aika hoikka. Olen myös nainen, jos se vaikuttaa.

Tiedän että näitä samanlaisia viestejä täällä on tuhansittain, mutta haluaisin vain omilla tiedoillani varmistuksen. Olen myös lukenut jonkunverran noista toteamisajoista, mutta on vaikea itse luettujen tietojen ja omien käyttömäärien suhteen arvioida.

Nyt kun pystyn olemaan tuon reilu 2vk erossa, niin tarkoituksena on lopettaa kokonaan. Ei se vaadi muuta kuin kova päätä, ja tiedostamista siitä että näin ei voi jatkua. Välillä saattaa tulla itku, mutta ajan myötä toivottavasti helpottaa..
Kiitos vastauksista etukäteen
Tunteet jotka joskus tunsin.
Idänkostaja
Miedosti panostava jäsen

Re: Subutex seula ja vieroitus

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 12.4.2020 13:32:40

^ Buprenorfiini testataan kyllä nykyään järjestäen aina tai sitten käyttävät jotakin todella antiikin aikaista seulaa. Tuskin näkyy enää reilun parin viikon jälkeen. Tyystin en asiasta lähde päätäni panttaamaan, koska buprella on hyvin pitkä puoliintumisaika ja sen näkyminen on aina vähän arpapeliä säännöllisellä ja pitkäaikaisella käytöllä, mutta erittäin epätodennäköisenä pidän sitä, että näkyisi.

Tsemppiä vieroittautumiseen :) .
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

Re: Subutex seula ja vieroitus

ViestiKirjoittaja Idänkostaja » 12.4.2020 22:41:49

Kiitos paljon vastauksesta! Kun saan nyt työt ja arjen rullaamaan nii alkaa helpottamaan. 4 päivä ilman, ja ei sinänsä tunnu pahalta. Vähän vetämätön fiilis, maha sekaisin ja pitkin päivää todella väsynyt olo ja mikään ei kiinnosta. Kuitenkin itsensä pakottamalla vaikka liikkumaan tai kuntoilemaan kotona (koska korona estää) tulee heti paljon parempi olo.
Tunteet jotka joskus tunsin.
Idänkostaja
Miedosti panostava jäsen

Paluu Sauna