Tässä jatkoa nimimerkki Neurokivun aloittamalle ketjulle (viewtopic.php?f=143&t=33300), jonka ylläpito siirsi mielivaltaisesti Olohuone-osion puolelle.
Jotta tätäkin ei siirrettäisi tuonne ei-poliittiselle keskustelulle tarkoitetulle alueelle, ilmoitan, että mulla on poliittinen kissa. Kovasti on lähdössä Suur-Suomea tekemään ja naukuu päivät pitkät IKL-propagandaansa. Kiva kissa se silti on. Onhan moni päästään seonnut ihminenkin tosi mukava.
Tämä on vähän offia, koska eivät hyönteiset sentään mun lemmikkejäni ole, mutta rakensin sellaisen hyönteishotellin. Vein sen tuonne takapihalle puuhun roikkumaan, kun ajattelin, että yläkerran parvekkeemme ei ehkä ole paras mahdollinen paikka pölyttäjille hommaansa, vaikka isäntä kesäisin siellä pienimuotoisesti erinäisiä rehujaan kasvatteleekin ja voinhan mä toisen askarrella partsillekin, jos vielä innostun. En kysynyt naapureilta lupaa, mutta aika hiton nipo kyttääjä saa olla, jos joku hyönteishotellista ryhtyy valittamaan. Eipä moisen ketään pitäisi häiritä ja pörriäisten suojelu on ympäristöteko mitä suuremmissa määrin ihan ihmiskunnan tulevaisuutta ja hyvinvointiakin ajatellen.