Olet täällä

Päivittäis-Annos eri aineilla?

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Päivittäis-Annos eri aineilla?

ViestiKirjoittaja Jorg.Buttgreit » 17.6.2020 10:50:36

Joita yleensö koukussa olevat käyttää..

Piri
Heroiini
Subutex
bentsot.. haastattelen päivä-annoksistanne..
Olen EX-ALKOHOLISTI kuulit OIKEIN.. EX..
Jorg.Buttgreit
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

Re: Päivittäis-Annos eri aineilla?

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 22.6.2020 05:40:09

Silloin kun vielä Subua käytin, saattoi pahimmillaan mennä 16 mg, eli 2 Kasipalloa päivässä. Ei mitään järkeä, vaan silkkaa Subun ja luonnollisesti siinä sivussa rahan tuhlaamista :roll: . Katto oli tullut vastaan jo paljon alemmilla annoksilla, kuten se pruukaa bupren väärinkäytössä tulla ja sen jälkeen siitä ei enää kummempia oloja saa, vaikka kuinka hevidoseilla kiskoisi. Varsin pian tulin kyllä järkiini ja mulle riitti ihan 2-4 mg/vrk. ja silkkaa ylläpitoahan se lopulta oli, koska bupre ei säännöllisessä käytössä anna, kuin sen ns. mielipidelääkevaikutuksen ja kipupotilailla toki kivunlievityksen. Korvaushoidossa kielen alta liuottamalla tuollaiset 16 mg ja suuremmatkin annokset käyvät ihan järkeen, varsinkin, jos kyseessä on joku pitkänlinjan Henoiini-Seppo, mutta mä käytin nasaalisesti, sekä sellaisella toisella käyttötavalla, jota tässä ei saa mainita, kun kerran annoksetkin mainittiin, kiitos ylläpidon kummallisen "haittojen vähennys" -linjan :mrgreen: .

Benzoja menee nykyisin max. 4 mg klonatsepaamia päivässä ja usein pärjään vähemmälläkin. Lisäksi otan joskus satunnaisesti 5-10 mg nitratsepaamia, jos ihan välttämättä unilääkkeen tarpeessa olen. Krapulan hoito on sitten asia erikseen, eli siinä lähdetään parista sadasta millistä Diapamia ja siihen sitten lisää ja mahdollisesti muita benzoja päälle tarvittaessa. Aikoinaan tuli kiskottua helposti 20 mg ja joskus enemmänkin Rivoja ja siinä hommassa oli vielä vähemmän järkeä, kuin noissa suurissa Subu-annoksissa. Mitään lääkinnällistä hyötyähän ei moisista HC-annoksista ole, eikä sen puoleen viihteellistäkään iloa, sikäli, kun benzoista ylipäätäänkään kannattaa yrittää repiä viihdettä irti. Jonkin sortin eskapismia ja sitten vain yleistä pöljäilyä moinen touhu oli :roll: .

Pirin kanssa riippuu niin paljon siitä, kuinka tymäkkää tavaraa se on. 20-30 %:n lirun kanssa toki tarvitaan suurempia annoksia, kuin 60-70 %:n kanssa. Piriin myös nousee toleranssi raketin lailla, jos sitä ihan työkseen kiskoo ja yrittää siitä olojakin repiä. Jos mä heitän, että sellaisissa 0,8 mg:n kerta-annoksissa olen pahimmillaan mennyt, niin ei kovin pahasti mene metsään.

Sepon henoiinista en muista, millaisista annoksista oli kyse, jos nyt edes asiaa niin tarkkaan tiesin. Tuskin hirveän isoja olivat, kun vieläkin olen hengissä, vaikka tuli tuosta joskus hengenvaaralliset överitkin vedettyä. Herskan kanssa en mikään ammattilainen/pitkäaikaiskäyttäjä ole koskaan ollutkaan.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

Re: Päivittäis-Annos eri aineilla?

ViestiKirjoittaja Parsio » 23.6.2020 04:20:17

Mä oon nykynen alkoholisti.

Salassa kävin isäni luona ja kahtena päivänä join piilossa yhen viinapullon ja satsin bock-bissee... en oo ylpee.
In nomine dei nostri Satanas Luciferi Excelsi
Parsio
Miedosti panostava jäsen

Paluu Sauna