Olet täällä

Nyt Se Loppuu

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Nyt Se Loppuu

ViestiKirjoittaja Pöllösetä » 14.4.2021 17:11:14

madtrue kirjoitti:Anteeksi kaikille aiemmin kirjoittaneille en enää ilenny tulee takasin. Ja ihan voin sanoa että menin psykoosiin 3krt loppuvuodesta yms ja nyt ollut tammikuun 17 asti raitis
Ja nyt tarvitsen kaiken tuen en jaksa olin siinä pisteessä et aloin suunnitella itseni tappamista
Nyt tilanne parempi uusi sentralin lääke puree syöny marraskuusta saakka annos 150mg kotilääkkeenä 3x15opamox joka ajetaan alas 2kk koska olen korvaushoidossa

Nou problemo friend. Itse jouduin viina kramppejen takia Jorvin sairaalaan noin kuukausi sitten. Tällä kertaa mansikkapamia tuli päivystyspolilla heti 25 mg ja tunnin kuluttua mut rullattiin päivystysosastolle missä d-pamia litkumuodossa tuli runsaasti. Hoitohenkilökunta oli ystävällistä, mut ainoo paska juttu on että osastolta ei pääse röökille, mutta kiltti hoitsu antoi mulle nikotiinilaastarin ja mieshoitaja sanoi että meidän päivystävän erikoislääkärin suostumuksella saat nikotiinipurkan kello 11 lounaan jälkeen.
Pöllösetä
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Pöllösetä » 14.4.2021 19:02:32

Nyt se loppuu on hyvä titteli tälle ketjulle. Mul oli hyvä alku 9 päivää selvinpäin, mutta nyt kaikki on pelkää kaaosta. Naisystävä lähti juuri ulos ovesta ja huusi "että mä en kestä tätä sun sekoilua enempää".
Pöllösetä
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Pöllösetä » 14.4.2021 20:30:00

Nyt iltapala on varmasti tarjoiltu Jorvissa. Joskus mä toivon että olisin siellä vielä hoidossa. Turvallisuuden kaipuu.
Pöllösetä
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Kanahaukka » 31.5.2021 16:19:27

Toivottavasti kesäaurinko paistaa joku päivä myös sinun risukasaasi. Aivokuoren rappeutuma ei ole mikään leikin asia. Kaverilla se johti epileptisiin kohtauksiin.
Kanahaukka
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Kanamies » 29.7.2021 19:37:52

Sortuminen vanhoihin kuvioihin on aina hirvittävä tragedia. Mitä mä luulin itsestäni oli että pystyn olemaan ilman viinaa koko loppuelämäni, koska olin ollut ilman viikon, mutta tilanne muuttui nopeasti kun sain pameja. Heti piti dokata siihen päälle. Mä en koskaan tiennyt että joku välittää minusta mutta puhuin lähiomaisen kanssa joka sanoi että hän aina pelkää sitä öistä puhelinsoittoa jossa hoitaja kertoo että olen kuollut. Totuus on se että tällä tahdilla en näe 40-vuotis synttäreitä. Se on vaan mun oma vika.
Kanamies
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Kanamies » 29.7.2021 20:19:55

Se on loppu nyt, kaikki on loppu. Kaikki on väsyneitä ja loppu.
Kanamies
Miedosti panostava jäsen

Edellinen

Paluu Sauna