Olet täällä

Nyt Se Loppuu

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Nyt Se Loppuu

ViestiKirjoittaja Pjotr-77 » 21.8.2020 13:47:25

Ei EDES Spadduun olisi kannattanut koskea.. mutta kun PITI olla KOVAJÄTKÄ, piti tulla ja alkaa samanlaiseksi kuin muutkin.. alkaa kiinostua samoista jutuista toisten kanssa ja tekemään mitä muutkin - TÄSSÄ TULOS
Olen KOIVIKSESTA, Älä siis rupee VINEE:.???? rupeeks Vinee..? HÄ??
Pjotr-77
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Varpusemo » 22.8.2020 14:14:11

Alma_Auroora kirjoitti:En voi tietenkään vastata kuin omasta puolestani, mutta en ainakaan millään tavalla väheksy sekakäyttäjiä tai ketään muutakaan addiktia. Sama helvetti se riipuvuus on, mutta huumeiden kanssa käy välillä vain nopeammin ikävästi. Siinä tulee niin monta ongelmaa mukana; katukauppa, rahoittamisongelmat, järjestäytynyt rikollisuus myynnin takana jne. Huumeidenkäyttäjä on ikävässä asemassa, alkoholilla saa vetää itsensä luvan kanssa sekaisin ja se on vain hauskaa läppää, josta tehdään mukahauskoja (paskoja) hittejä. Kun samaan kuosiin vetää itsensä huumeilla, ei ketään yht’äkkiä nauratakaan. Ja kyllä olen kokeillut myös lääkevieroituksen helvetin, kun revenneitä hermoja ja jänteitä korjailtiin. Ihan samassa veneessä soudetaan, kukaan meistä tuskin suunnitteli päätyvänsä riippuvaiseksi mistään. Ei nyt ainakaan keskenämme aleta enää eripuraaman, vaan tuetaan ja tsempataan eteenpäin! Jokainen raitis päivä on lahja:)

Ainoa laiton päihde mitä käytän silloin tällöin on tötsy. Kaikki muu on laillista. Mutta olen huomannut että alko puolella jäsenet ovat enemmän pelkällä väkijuoma-linjalla. Mutta silti olemme samassa veneessä. Addiktio kuin addiktio. Toivottavasti madtrue:n raitis, uusi elämä jatkuu. Tämä on hyvä ja symppattinen ketju.
Varpusemo
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Varpusemo » 25.8.2020 12:48:03

Rehtaduksia yleensä tapahtuu kun on kovan vieroitus ohjelman alaisena. Ei siinä mitään uudellen taas yritystä. Muistan itse kun olin pitkässä Temesta avo vieroituksessa A-klinikalla ja tilanne oli toivoton, uhkasin ostaa taas temestaa ja teinkin niin. Tulin kännissä ja temesta päissä muutaman päivän kuluttua A-klinikalle mun päihdetyöntekijän luokse, mutta hän antoi anteeksi pienen repshaduksen. Loppujen lopuksi hän onnistui vierottamaan minut Temestasta, joka on IMO ehkä kaikkein koukuttavin bentso markkinoilla.
Varpusemo
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Varpusemo » 25.8.2020 14:00:52

Pjotr-77 kirjoitti:Ei EDES Spadduun olisi kannattanut koskea.. mutta kun PITI olla KOVAJÄTKÄ, piti tulla ja alkaa samanlaiseksi kuin muutkin.. alkaa kiinostua samoista jutuista toisten kanssa ja tekemään mitä muutkin - TÄSSÄ TULOS

Itse aloin vetämään kessua jo ala-asteella niin teki yli puolet mun luokkalaisista. Suurin osa on silti menestynyt hyvin elämässä. En sanoisi että spaddun tai kessun poltto nuorena on tie huume helvettiin vaikka siinä on pientä kapinoimisen makua.
Varpusemo
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Projekti 0 » 26.8.2020 14:15:23

Toivon olevani väärässä, mutta aktiivisen päivittämisen jälkeinen hiljaisuus harvemmin indikoi mitään positiivista? Jos nyt sattuisi korkki auenneen, jatka taistelua uudestaan. On ilo seurata, miten löysit jälleen elämän.
Projekti 0
Vahvasti panostava jäsen

Ollut pelaamatta

ViestiKirjoittaja Varpusemo » 26.8.2020 16:00:32

Projekti 0 kirjoitti:Toivon olevani väärässä, mutta aktiivisen päivittämisen jälkeinen hiljaisuus harvemmin indikoi mitään positiivista? Jos nyt sattuisi korkki auenneen, jatka taistelua uudestaan. On ilo seurata, miten löysit jälleen elämän.

Tämän olen myös huomannut, pitkä poissaolo kyllä huolestuttaa mutta se ei välttämättä tarkoita että herska piikki on taas suonessa tai korkki auki. Ehkä hän vain kyllästyi tähän plinkin jengiin jotka vielä yrittävät antaa neuvoja vaikutuksen alaisena.
Varpusemo
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Varpusemo » 27.8.2020 11:03:24

Madtrue tule takaisin jos näet tämän viestin sinun uusi elämä on koskettanut minua syvästi ja myöskin kannustanut minua päihteettömään elämään. Minulla on nyt hyvin orpo olo.
Varpusemo
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Varpusemo » 27.8.2020 12:28:22

Se voi olla että madtrue on kuollut. Mun mutsi kävi läpi rankan vieroituksen alkosta missä vuosikausien dokaaminen lopettetiin seinään. Hän eli kaksi viikkoa ja sitten sydän petti. Sama homma kävi Amy Winehouselle jonka ryyppyputki lopetettiin seinään.
Varpusemo
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Varpusemo » 27.8.2020 13:21:59

Viimeiset madruen sanat: käytiin tänään Kuopion keskustassa, ja käytiin XXL-liikeessä ja sen jälkeen Burger
kinngissä. Sen jälkeen käytiin peikkometsässä heittämässä frisbi golfia.
Varpusemo
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Varpusemo » 29.8.2020 11:54:09

Ei viitti kiusata ketjun avaaja kysymyksillä kuten kuinka päihteetön elämä sujuu nyt ym. Se on aivan selvää että hän haluaa olla nyt rauhassa, voi olla että retkahdus on tapahtunut tai sitten ei, sisäänkirjautumis koodi on myöskin voinut unohtua. Me emme yksinkertaisesti tiedä mikä on tilanne. Silti tsemppiä uuteen elämään oli miten oli, mistä ennen kirjoitit niin värikkäästi rakkaudella meille kaikille.
Varpusemo
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 30.9.2020 14:34:58

Mitenhän tässä madtruen hommassa kävi :? ?

Itse en automaattisesti oleta, että on retkahtanut takaisin vanhaan, jos lopettaa Plinkkiin postailun kertalaakista. Voihan raitistuvalla/raitistuneella olla kosolti parempaakin tekemistä, kuin roikkua netissä. Voi saada parempaa vertaistukea jostakin ihan muualta, kuin yksinpuhelusta pystyyn kuolleeseen Plinkkiin+sekin, että Plinkin Saunassa hengaaminen saattaa jollakulla lähinnä vain muistuttaa liikaa vanhasta päihteilyelämästä. Toisaalta; jos on käytännössä koko ikänsä käyttänyt päihteitä HC-tyyliin, lopettaminen ei välttämättä ja monestikaan ole ensinkään helppoa, vaikka se siltä alun raittiuseuforioissa voisi tuntua ja vaikka olisikin kokenut sen nk. oman pohjansa.

No niin, se muiden ihmisten asioiden spekuloinnista. Mietityttipä vain, kun madtrue kuitenkin on pitkän linjan plinkkiläinen ja tuntui tällä kertaa(Onhan hänellä vuosien saatossa noita lopettamiskertoja riittänyt) olevan ihan tosissaan. Kaikkea hyvää hänelle toivottelen, kulkeepa elämänsä sitten millaista latua tahansa.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Elämän Valo » 30.9.2020 14:43:29

Mulla on vain hyviä muistoja tästä henkilöstä. Hän astui rohkeasti kehiin ja auttoi minua, kun kaikki muut plinkin jäsenet ignoroi minua ja potkivat minua henkisesti päähän.
He said he wanted heaven but prayin' was too slow
Elämän Valo
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja madtrue » 13.2.2021 15:58:23

Huomaan ku vanha ketju ja en kellekään ole myöntänyt huumeongelmaa. Huh huh. Ja nyt olen korvaushoidossa. Että sellasta. Mutta nolla toleranssilla menen.
-Rocky Has Left The Building-
madtrue
Vahvasti panostava jäsen

Ollut kuivilla

ViestiKirjoittaja madtrue » 13.2.2021 16:03:21

Anteeksi kaikille aiemmin kirjoittaneille en enää ilenny tulee takasin. Ja ihan voin sanoa että menin psykoosiin 3krt loppuvuodesta yms ja nyt ollut tammikuun 17 asti raitis
Ja nyt tarvitsen kaiken tuen en jaksa olin siinä pisteessä et aloin suunnitella itseni tappamista
Nyt tilanne parempi uusi sentralin lääke puree syöny marraskuusta saakka annos 150mg kotilääkkeenä 3x15opamox joka ajetaan alas 2kk koska olen korvaushoidossa
-Rocky Has Left The Building-
madtrue
Vahvasti panostava jäsen

Ollut kuivilla

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 19.2.2021 03:28:39

^ Hmm... Miten se korvaushoito auttaa alkoholiongelmaan? Joo, olen kyllä ymmärtänyt, että olet käyttänyt paljon muitakin aineita, mutta myös sen, että alkoholi on sulle pahin tai ainakin isommasta päästä oleva ongelma. Moni tuntemani korvaushoitolainen dokaa, kun pönttö pitää saada jollakin sekaisin ja alkoholi on siksi helppo aine, että se ei näy seuloissa. Eikä ainakaan haittoja vähentävässä korvaushoidossa niin hirveästi välitetä siitä, vaikka jonkun juopottelut hyvin tiedettäisiinkin. Silloin kun itse käytin buprea(En tosin korvaushoidossa, mutta eipä sillä käytännössä mitään väliä ole), dokasin ihan yhtälailla ja enemmänkin, kuin nyt ilman buprea.

Jos olet tyytyväinen korvaushoitoon ja koet, että se auttaa sua, niin eihän siinä sitten mitään. Ihan yleisesti vain ihmettelen tätä nykymeininkiä, kun opioidikorvaushoito tuntuu olevan patenttiratkaisu KAIKKIIN päihdeongelmiin :roll: .

Paljon tsemppiä :) .
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

EdellinenSeuraava

Paluu Sauna