Olet täällä

Nyt Se Loppuu

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Nyt Se Loppuu

ViestiKirjoittaja Varpusemo » 7.8.2020 13:19:16

madtrue kirjoitti:Oli kyllä mahtava reissu tänään kuopiossa, käytiin ikeassa / xxl_ssä / burgerkingissä ja lopulta frisbeetä heittää peikkometsässä. Mutta siis ennen osannut tuollaisesta nauttia kunnolla.
Mites varpusemolla menee?. Palaa kirjoittamaan rohkeasti. Täällä ei kukaan ketään arvostele, me kaikki olemme aina kuitenkin tasan tarkkaan samalla viivalla oli se sitten presidentti , tai koditon jorma sillan alla.

Paremmin menee, olin tässä viikon tauolla plinkistä ja viinasta. Mutta nyt on taas korkki auki, soitin tänään terveysasemalle ja pyysin lääkärin aikaa tälle päivälle, mutta hoitaja sanoi että emme määrää PKV-lääkitystä päivystsyksessä mikä tekee asiat hyvin vaikeaksi. En ole nukkunut kahteen yöhön ja ensi yönä on taatusti sama juttu. Psykoosiin ne ajavat minua. Huomenna taas sairaalan terkkari päivystyksessä on noin 40 henkilöä jonossa ennen minua. Sieltä voi silti saada muutaman mirtatsapiinin mukaan matkaan jotka auttaisi jo tosi paljon. Kannattaa mennä aamuyöstä jolloin pahimmat ruuhkat ovat ohi.

Hyvää loppukesää.
Varpusemo
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Varpusemo » 7.8.2020 14:43:39

Itse en ole kiintynyt kehenkään Saunan-jäsenestä mitenkään erikoisesti. Hiljaista on.

Jos olisit avannut tämän ketjun madtrue esimerkisi jollekin plinkin monista alkoholisti foorumeista niin olisit jo saanut kymmeniä vastauksia mutta olen huomannut että ne vieroksuu myöskin sekakäyttäjiä.
Varpusemo
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Varpusemo » 7.8.2020 15:40:50

[quote="madtrue"]No joo kirjoitusvirhe tullut. Mutta se siitä, toki on ollut varmaan tuotakin välissä kun maistellut liian aikaisin :).
Jep siinä unessa nyt oli kaikkea mahdollista(piikittämisestä/poltteluun/ ja juomiseen. Savujakin poltin tuossa säännöllisesti vuoden päivät jos ei ylikin. Ja samalla humalatila / bentso möllyissä oltua. Onhan se alitajunta varmaan , ei se itsellekkään mitään "kitkuja" saanut päälle tässä ollaan selvinpäin valmistautumassa vk loppuun, hyvää ruokaa ja jos sitä kävis vähän kauempana frisbeetä heittämässä. Kyllä sitä aina jotain keksii. Ens perjantaina käyn hoitopaikassa keskustelemassa miten on mennyt viimeiset kaks viikkoa himassa ja sellasta.
Jatkan linjaani eli täysin ilman minkään valtakunnan päihdettä. Syö kun pakolliset verenpaine/epilepsia lääkkeet of course :)[/quote

Winston rakastaa unia paras tapa miellyttää häntä on puhua unista. Parhaat unet olen itse nähnyt Mirtatsapiini ja Melatoniinin vaikutuksen alaisena. Tässä hän oli joku tyyppi jolta lekuri eväsi potilaalta Mirtatsapiinin koska se aiheutti liian voimakasta uniharhaa.
Varpusemo
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja madtrue » 7.8.2020 20:01:44

Ite otin eilen puolen yön aikaa mirtzaa 7.5mg ja 23 aikoja otin 3mg melatoniinia. Nukuin 4h ei se aina vain väsytä, jospa ensiyönä saan tasattua tänään tuli käytyä +10km lenkillä ihan vain reipasta kävelyä. Ostin perjantaiksi karkkipussin. Eipähän tässä, päivä kerrallaan , välillä nukuttaa välillä ei. Niin ei minua varpusemo haittaa jos joku vieroksuu sekakäyttäjiä, mulle on ihan sama. Meinaa addiktio ku addiktio. Ei se alkoholi pelkästää ole sen parempi kun kaikki yhdessäkään. Kaikilla mikä ei sovi riippuvaisille on taipumuksensa :).
-Rocky Has Left The Building-
madtrue
Vahvasti panostava jäsen

Ollut kuivilla

ViestiKirjoittaja madtrue » 7.8.2020 20:03:12

Ainiin ja varpusemolle onnea kuitenkin täysin raittiista viikosta sekin tekee jo ihmeitä noin yleisesti ottaen. Itel oli fyysisiä oireita 10päivää, vaan nyt ne on jo historiaa.
madtrue
Vahvasti panostava jäsen

Ollut kuivilla

ViestiKirjoittaja Varpusemo » 8.8.2020 11:23:39

madtrue kirjoitti:Ainiin ja varpusemolle onnea kuitenkin täysin raittiista viikosta sekin tekee jo ihmeitä noin yleisesti ottaen. Itel oli fyysisiä oireita 10päivää, vaan nyt ne on jo historiaa.

Kiitos! Saan Diapamit huomenna joka vähän huolestuttaa koska ne ovat usein johtaneet uuteen putkeen kun pelkoa krapulasta ja morkkiksesta ei ole.
Varpusemo
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja madtrue » 9.8.2020 20:09:43

Jep elä nyt ainakaan pameja alkoholin kanssa mene ottaa. Ku meinaan itsellä ainakin kävi monesti noin, et tuli rento olo et otanpas muutaman ja toisin kävi.
madtrue
Vahvasti panostava jäsen

Ollut kuivilla

ViestiKirjoittaja Varpusemo » 10.8.2020 15:37:08

Siinä voi helposti käydä niin että kun kotiettu kaikista vieroitushoidosta niin sitä yhtäkkiä istuu selvinpäin kotona ja räkii kattoon ilman mitään tekemistä. En sano että tämä on sinun kohtalo madtrue, koska sinulla on ystäviä, oma lapsi ja harrastuksia mutta tää on hyvin tuttu kuvio monella päihdeongelmaisella joka usein johtaa uuteen päihdekierteeseen.
Varpusemo
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja madtrue » 11.8.2020 22:21:33

varpusemo olen käynyt tuon kierteen sen +100krt joten uskon että joka kerta olen jotain oppinut, nyt olen henkisesti ja fyysisesti paljon vahvempi kuin ennen. Jep lapsi antaa voimaa ja se että ensimmäinen kuukausi jo ylitetty kait sekin jo jostain kertoo :). Alussa ollaan mutta selvänä niin mikäs sen parempi. Kyl mä uskon että mä pärjään jep enhän mä ole ollut hoidossa enää hetkeen ja nekin hoitopäivä oli 2max3 alkuun 5 mut sekin loppu ja hyvin menee :).
madtrue
Vahvasti panostava jäsen

Ollut kuivilla

ViestiKirjoittaja Varpusemo » 13.8.2020 14:15:04

Mä taas en ole vielä käynyt tarpeeksi pohjalla, ei ole aivokuoren rappeutumaa tai epilepsiiaa vaikka aloitin juomisen ja pillereiden käytön jo teininä. Ennen olin aina tuurijuoppo ja dokasin 3-4 päivää putkeen ja sitten pidin noin kuukauden tauon, olin silloin töissä mutta nyt kaksi tai kolme vuotta olen ollut täyspäiväinen juoppo.
Varpusemo
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja madtrue » 13.8.2020 16:14:27

Liian paljon juonut itsekkin tähän ikään. Lekurit sanonut jo vuosia sitten että 50vuotiaiden juoppojen sairauksia nuorella miehellä, en sillo ajatellut sen kummemmin ja käytännössä halusin haudan lepoon että katkee tää saatananmoinen ahdistus/adhd ja asiat joita ei ymmärrä osaa käsitellä, tunteiden kanssakkin menee ihan sekasin sitä on joko Saatanan vihainen , saatanan iloinen , tai saatanan surullinen kaikki on ääripäitä, sama pätee juomiseen sitä joko juo tai sitten ei juo, ja nyt olen päättänyt että saa pysyä korkki kiinni, ja sama pätee myös IHAN kaikkeen muuhunkin viihdekäyttöön( olen NIIN riippuvainen "hyvistä oloista" jotten voi ottaa mitään millä saa niinsanotun hyvänolon tunteen muuten LÄHTEE mopo käsistä ja se vie miestä joka ei kykene muuhun. Nyt astelen eteenpäin ylpeänä. Ja mukava katsoa kuukaus sitten otettuja kuvia, olen kuin ERIMIES. Jopa naispuolisilta saanut kehuja ;).
madtrue
Vahvasti panostava jäsen

Ollut kuivilla

ViestiKirjoittaja Varpusemo » 14.8.2020 13:25:11

Joo, kannattaa varoa ettei vedä itteensä aivan vanhuskuntoon ennenaikaisesti. Alepassa näen usein tyypin joka ei ole vielä varmastikaan viiskymppinen. Hänellä on aina sama musta/punainen ruutu paita päällä ja ostaa 24-packin Koffia jonka hän lastaa alas rollattorin tavarakuljetus hyllylle. Ainoa posiitiivinen asia on että hän on laiha kuin tikku. Olen huomannut että ruuminrakenteelta on olemassa kahdenlaisa, ne jotka laihtuvat ja ne jotka jostain syystä lihoavat ja turpoavat etenkin kasvoista.
Varpusemo
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja madtrue » 15.8.2020 20:55:54

Tässä sitä päivä kerrallaan mennään eteenpäin , ja olen ylpeä siitä että heinäkuun 10pv päätin ja monta asiaa muuttui, monet kaverit joutunut jättämään, tilanteita välttämään ja kaikkea muuta siltä väliltä. Mutta jo pelkästään se että näihin ns normi ihmisiin olen saanut taas yhteyttä ja oma poika kutsuu isiksi on minulle sellainen VOIMAVARA että tuntuu todella hyvältä.
madtrue
Vahvasti panostava jäsen

Ollut kuivilla

ViestiKirjoittaja madtrue » 17.8.2020 22:23:33

Aika menee vauhdilla oli taas viimeyönä niitä kuuluisia käyttöunia, vedin vaikka mitä + viinaa taas :). No johan tosta edellisestä unesta pari viikkonen vierähti. 8h heräämisen jälkeen oli jotenkin todella TODELLA raskasta , kunnes muistin että kuuluu asiaan. Vk loppu meni suhteellisen nopeasti olin ystävieni seurassa selvinpäin toki he ottivat siinä muutamia keskikaljoja mutta ei iskenyt kimmoketta itselle täälläpäin oli sellanen rokki tapahtuma ni piipahdin rannassa. Ennen oli jotenkin vaikeampaa katsoa muiden juopottelua, nykyisin tunnen itseni voimakkaammaksi ja tiedostan että ainakaan minä en ole se JOKA aamulla voivottelee ja potee KRAPULAA :). Lapsen kanssa parina päivänä ollut tuli ostettua hotwheels autoja sille ihan vain extemporena ei mitään "lahjontaa" siitä että en ole ollut kovin häävi isä, mutta hei AINAKIN minä saatana yritän. Kyllä me nykyisin jo kommunikoimme, ja se puhuu kertoo ikävästänsä ja siitä että rakastaa minua nämä kaikki on minulle todella TODELLA tärkeää kuultavaa. En ihan joka päivä kerkeä kirjoittamaan tänneplinkkiin mutta tiedätte ainakin että raittina olen ja jatkan tätä taivaltani :). Rakastan teitä kaikkia ja toivon kaikille voimia tämän kovan/tuskaisen kamppailun kanssa. Ei roomaakaan rakennettu päivässä, minulla on loppuelämä aikaa rakentaa se parempi elämä kuten myös kanssakulkijoillani :).
madtrue
Vahvasti panostava jäsen

Ollut kuivilla

ViestiKirjoittaja Alma_Auroora » 20.8.2020 22:37:41

En voi tietenkään vastata kuin omasta puolestani, mutta en ainakaan millään tavalla väheksy sekakäyttäjiä tai ketään muutakaan addiktia. Sama helvetti se riipuvuus on, mutta huumeiden kanssa käy välillä vain nopeammin ikävästi. Siinä tulee niin monta ongelmaa mukana; katukauppa, rahoittamisongelmat, järjestäytynyt rikollisuus myynnin takana jne. Huumeidenkäyttäjä on ikävässä asemassa, alkoholilla saa vetää itsensä luvan kanssa sekaisin ja se on vain hauskaa läppää, josta tehdään mukahauskoja (paskoja) hittejä. Kun samaan kuosiin vetää itsensä huumeilla, ei ketään yht’äkkiä nauratakaan. Ja kyllä olen kokeillut myös lääkevieroituksen helvetin, kun revenneitä hermoja ja jänteitä korjailtiin. Ihan samassa veneessä soudetaan, kukaan meistä tuskin suunnitteli päätyvänsä riippuvaiseksi mistään. Ei nyt ainakaan keskenämme aleta enää eripuraaman, vaan tuetaan ja tsempataan eteenpäin! Jokainen raitis päivä on lahja:)
”Rohkeutta muuttaa niitä asioita, joita voin”
Alma_Auroora
Miedosti panostava jäsen

Ollut juomatta

EdellinenSeuraava

Paluu Sauna