Olet täällä

Englanninkielinen ketju maahanmuuttajille

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Englanninkielinen ketju maahanmuuttajille

ViestiKirjoittaja Elämän Valo » 29.9.2020 13:25:45

IMO tämmöinen ketju pitäisi olla olemassa myös niille jotka eivät puhu kovin hyvin suomea.

I'll start off. What's your hobbies and preferences when it comes to drugs and which country are you originally from, please be free and open minded and post your favourite music in the song thread. I just spoke with a clerk in the Alepa grocery store and he told me that he escaped war-torn Afghanistan to Finland which I thought was interesting. Anyway, have a good day and thanks for reading. :wink:
He said he wanted heaven but prayin' was too slow
Elämän Valo
Vahvasti panostava jäsen

Re: Englanninkielinen ketju maahanmuuttajille

ViestiKirjoittaja Elämän Valo » 29.9.2020 14:33:47

Mä opin puhumaan englantia, Tanskan vaapakaupingissa Christianiassa missä mä asuin noin 7-vuotta mut mä lensin pihalle sieltä oppareiden takia, siellä ainut hyväksytty huume on kannabis. Joka yö jouduin silti nukkumaan puukko tyynyyn vieressä vaikka se on olevinaan jonkilainen rauhauden tyssija.
Elämän Valo
Vahvasti panostava jäsen

Re: Englanninkielinen ketju maahanmuuttajille

ViestiKirjoittaja Elämän Valo » 29.9.2020 15:13:23

Sit mä opin kanssa vähän ruotsin ja tanskan sekoitusta kun mä asuin Fittjassa vuokrakämpässä stokiksen metro radan eteläpuolella. Jeg prate lite danks och svenks språk.
Elämän Valo
Vahvasti panostava jäsen

Paluu Sauna