Olet täällä

Unohtakaa KOKO OLEMASSAOLONI......

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Unohtakaa KOKO OLEMASSAOLONI......

ViestiKirjoittaja Pjotr-77 » 6.10.2020 19:00:40

KAIKKI viestini saa poistaa
KÄNNISSÄ olet PÄÄLLIKKÖ - NETISSÄ olet ÄÄLIÖ!
Pjotr-77
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

Re: Unohtakaa KOKO OLEMASSAOLONI......

ViestiKirjoittaja Elämän Valo » 7.10.2020 14:33:10

Ei se noin toimi, sun pitää lähettää ylläpidolle järkevä syy sähköpostilla että miksi et halua olla enään meidän keskuudessa. Sul on yli tuhat viestiä plinkissä ja mode ei varmaan halua rikkoa ketjuja.
He said he wanted heaven but prayin' was too slow
Elämän Valo
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 8.10.2020 02:26:21

^^ No voi. Noinko siinä sitten kävi, kun vedit piriä, joka potkii aivan kympillä. Et ole ensimmäinen, etkä viimeinen. Kyllä se siitä, kun otat vähän aikaa ja nukut ja syöt kunnolla.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Päihdelinkin toimitus » 8.10.2020 07:17:58

Hei, Pjotr-77!

Poistamme kirjoittajien viestejä tai viestiketjuja keskustelualueilta ainoastaan äärimmäisen perustelluista ja painavista syistä, pääsääntöisesti emme siis poista viestejä pyynnöstä. Voit kuitenkin itse "poistaa" viestisi muokkaamalla niitä siten, että viestikenttään jää vain yksi merkki (esim. piste).

Käyttäjätilisi saat myös itse poistettua klikkaamalla käyttäjätunnustasi sivuston oikeassa yläkulmassa ja valitsemalla "Poista käyttäjätili". Sähköpostiisi tulee vielä vahvistuslinkki poistamisesta. Vahvistus tulee tehdä sisäänkirjautuneena, joten älä kirjaudu ulos Päihdelinkistä ennen kuin olet vahvistanut tilin poistamisen. Vahvistuslinkki vanhenee vuorokauden kuluessa. Jos vahvistusta ei tehdä, tilin poistaminen ei aktivoidu.

Huomaathan, että vahvistamisen jälkeen tili pysyy passiivisessa tilassa 48 tuntia. Tuona aikana voit palauttaa käyttäjätilisi kirjautumalla uudestaan OmaPäihdelinkkiin. Jos kirjautumista ei tehdä 48 tunnin kuluessa, käyttäjätili poistuu automaattisesti. Käyttäjätilin poistumisen yhteydessä sähköpostiosoite poistuu järjestelmästä kokonaan.

Vinkkinä vielä, että nopeiten meihin saa yhteyden laittamalla viestiä OmaPäihdelinkin viestien kautta tai sähköpostitse (paihdelinkki@a-klinikka.fi).

Ystävällisin terveisin,
Päihdelinkin toimitus
Päihdelinkin toimitus
Ylläpito

ViestiKirjoittaja Elämän Valo » 9.10.2020 15:40:06

Tarkkaa puuhaa.
Elämän Valo
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Elämän Valo » 9.10.2020 17:12:06

Kerran mä pystyin muokkamaan mun omia viestejä määräajan loputtua, koska modet olivat jättäneet sen option auki koska ne tuntee mut ja tietää milloin olen sanonut ilkeästi ja kadun.
Elämän Valo
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Elämän Valo » 9.10.2020 18:15:20

Olis tosi ihana lähettää joulukortteja ylläpidolle. Pistäkää postilokero tulemaan. Mul on semmoinen ihana kortti missä ryhmä punatulkkuja syö pihjalan marjoja talvisessa joulu maisemassa.
Elämän Valo
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Elämän Valo » 9.10.2020 19:07:10

Pjotr-77 kirjoitti:KAIKKI viestini saa poistaa

Noi on tommosia tyypillisiä amfe laskuja. Sä et ole tehnyt sanoillasi mitään typerää tällä foorumilla. Tule vain ihan rohkeasti takaisin.

Terv. aivot hajottanut MT-ongelmainen ja yhteiskunnan elätti.
Elämän Valo
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Elämän Valo » 9.10.2020 20:27:41

Sit mul on semmoinen joulukortti missä iso ja uljas hirvisonni seisoo mäntyjen ympäröimänä. Sen mä lähetän mun siskolle.
Elämän Valo
Vahvasti panostava jäsen

Paluu Sauna