Olet täällä

87% Poretta..?

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

87% Poretta..?

ViestiKirjoittaja Pjotr-77 » 6.11.2020 22:51:45

Niin vaffaa kuulemma ois..JOs kovempaa löytyy se ostaa ne kaikki itse.. :D :D :D
KÄNNISSÄ olet PÄÄLLIKKÖ - NETISSÄ olet ÄÄLIÖ!
Pjotr-77
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

Re: 87% Poretta..?

ViestiKirjoittaja Junkie » 1.1.2021 16:08:37

Ja viestin pointti?

Ammattipiireissä pyörii lähes 100% ainetta. Ennen peruskäyttäjille jakelua, se jatketaan. Tuurilla tai rahalla voi taviskin saada tuota vahvuusluokkaa.
Mä meen ensin, vaikka tuleen.
Junkie
Vahvasti panostava jäsen

Ollut kuivilla

ViestiKirjoittaja jopasjota » 8.10.2022 18:46:46

Amfetamiinisulfaatin maksimi konsentraatio on 74 painoprosenttia.
Amfetamiinisuolojen maksimikonsentraatio vaihtelee raseemisen seoksen jostain 78% dekstroamfetamiinin johonkin 92%...

Mutta kyllähän kaikki tietää että jo kuuskymppinen piiska on sen verta hyvää että 0.1g pitäis riittää pahemmallekki piripäälle, toki jos on pitkä putki takana niin silloin hyvääkin piiskaa voi vetää ihan älyttömiäkin määriä, kyllä, olen ite ollu kattomassa vierestä ku tyypit ottaa 05:sen tööttejä ja ite ottaa 01:sen töpselit ja hikoilee ku pien sika ja kulkee sitte tukka pystyssä seuraavat 16h--- :roll:
jopasjota
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Sir Jacques » 18.10.2022 19:48:24

jopasjota kirjoitti:Mutta kyllähän kaikki tietää että jo kuuskymppinen piiska on sen verta hyvää että 0.1g pitäis riittää pahemmallekki piripäälle, toki jos on pitkä putki takana niin silloin hyvääkin piiskaa voi vetää ihan älyttömiäkin määriä, kyllä, olen ite ollu kattomassa vierestä ku tyypit ottaa 05:sen tööttejä ja ite ottaa 01:sen töpselit ja hikoilee ku pien sika ja kulkee sitte tukka pystyssä seuraavat 16h--- :roll:

Juurikin näin se menee. Itse miellän kaikki yli 50% amfetamiinit hyviksi ja vetokelpoisiksi. Ja tosiaan jos tolet on kasvattanut rataillessa, niin kyllä sitä pystyy kiskomaan normaali ihmistä hirvittäviä tööttejä. Siitä voi olla kukin mitä mieltä haluaa, mutta suositella sitä ei voi. Harvemmin, kun käyttää, niin aine kuin aine antaa enemmän.
Can it be so simply
Sir Jacques
Miedosti panostava jäsen

Paluu Sauna