Olet täällä

Buspiron ja bentsolaskuohjelma, onko apua?

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Buspiron ja bentsolaskuohjelma, onko apua?

ViestiKirjoittaja Spark » 7.2.2021 20:51:21

Eli onko Anxilonista 3x5mg mitään apua kun täällä missä olen nyt ajetaan bentsot ihan jäätävää vauhtia alas. Hoito keskeytyy jos lääkäri ei ymmärrä . 23vuotta Xanor /Diapamia/alkoholia. Opiaateista olen päässyt. Täällä vaihdettiin lennosta opamox 3x 30 3 vrk ja nyt 6 vrk niin 3x15 ja huomenna 2x15mg. AIvan mielipuolista A-klinikka Oy:n toiminta tässä kohden.

Ps. Auttaako greippi että oksatsepaami vaikuttaisi edes vähän enemmän. Koska dokaamaan en halua lähteä.
Tilanne ei ole ikinä niin huono ettei sitä saisi dynaamisella huonommaksi
Spark
Vahvasti panostava jäsen

Re: Buspiron ja bentsolaskuohjelma, onko apua?

ViestiKirjoittaja Mastodontti » 8.2.2021 01:27:53

Avun saanti Anksilonista on varmasti hyvin yksilöllistä kuten kaikkien lääkkeiden kohdalla. Itse sain kyseisestä tropista elämäni pahimmat paniikkikohtaukset jo kahden päivän käytön jälkeen. Joku serotoniinireseptorin agonistihan tuo taitaapi olla.
Mastodontti
Vahvasti panostava jäsen

Re: Buspiron ja bentsolaskuohjelma, onko apua?

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 9.2.2021 19:34:36

^^ Kuulehan nyt, Spark. Sinä olet takonut päätäsi seinään pitkään ja hartaasti näiden pikavieroitusten kanssa ja lienee tullut harvinaisen selväksi, että kyseisestä metodista ei ole mitään apua, mikäli tosissasi haluat benzoista eroon. Ehkä olisi viimein aika vaihtaa taktiikkaa siihen, että vieroittaudut ihan itse, omaan tahtiisi, omilla benzoillasi(Kyllä niitä aina jostakin onnistuu saamaan) ja otat hommaan aikaa niin pitkään, kuin suinkin tarvitset. Nuo pikavieroitukset laitoksessa eivät johda, kuin ojasta allikkoon noin pitkällä ja rankalla riippuvuushistorialla. Taitaa tosin olla turhaa rääpiä näppistään enää tästä asiasta, kun se ei kerta kaikkiaan tunnu menevän jakeluun :roll: .

Buspironista: Kuten Dontti tuossa jo sanoikin, siitä saattaa olla apua ahdistukseen joillain ihmisillä. Benzojen HC-refloihin se ei kuitenkaan auta tippaakaan, varsinkin, jos on kyse em. pikaisesta alasajosta.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

Paluu Sauna