Olet täällä

Ksalol ja seulat?

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Ksalol ja seulat?

ViestiKirjoittaja kotitalo » 13.4.2021 01:25:41

Tullut käytettyä näitä nappeja (nistä tietää efre mitä sisältävät milloinkin kun vaikutus vaihtelee) noin kuukaus pari. Lopetin diteb että nyt viime perjantaina söin voine se 2kpl.

Pitäis mennä seulaan js siinä varmistetaan kaikki bentsot. Milloin vois olettaa että ei näy enää seuloissa?

Kiitän etukäteen vähöisemmästäkin tiedosta.
kotitalo
Miedosti panostava jäsen

Re: Ksalol ja seulat?

ViestiKirjoittaja kotitalo » 13.4.2021 01:28:15

Anteeksi typot, känny rikki.
kotitalo
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Mastodontti » 13.4.2021 06:34:33

^^Jos on syöny pari kuukautta joitain feikkibentsoja joissa voi olla miltei mitä vaan niin helposti reilu kuukauden voi varata aikaa jos haluaa varmistua saavansa täysin puhtoset paperit..
Mastodontti
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja kotitalo » 13.4.2021 11:25:22

Ei kyllö muilla ole näkynyt noin kauaa, mutta haluan olla varma. Ei tullut mitään ns vieroitusoireita kun vaihdoin takas omille lääkärille, eli noin 2-4kpl d-pam päivässä. Ennen tuli, nyt ei mitään. Ei ne kyllä edes ole oikein vaikuttaneet esim ahdistukseen kuten ennen. Tiedä sitten millaisia ovat nykyään. Yhdellä tutulla ei näkynyt vaikka oli syönyt viikkoja noin 1-7kpl/pv seulan tarkistuksessa nitään.
kotitalo
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja kotitalo » 13.4.2021 12:32:21

Kenelläkään kokemuksia?
kotitalo
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Pöllösetä » 13.4.2021 21:32:46

Olen kuullut että feikki bentso Ksalol (Xanor) voi sisältää fentanyyliä, mikä tietysti näkyy seuloissa. Sinuna olisin varovainen näiden muutoshuumeiden parissa. Se on mulle yks ja hailee jos kärähdät seuloissa mutta mahdollinen fentayliannostus huolestuttaa.
Pöllösetä
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Pöllösetä » 13.4.2021 22:08:05

kotitalo kirjoitti:Anteeksi typot, känny rikki.

Ei siinä mitään. Tietäisitpä kuinka monta typoa itse olen tehnyt plinkin historiassa? Ei siitä kukaan ihminen ala päihdefoorumilla nipottamaan.
Pöllösetä
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja kotitalo » 14.4.2021 02:36:52

Täynnä typoja olevaa tekstiä on sangen vmäinen lukea, vaikka siitä sisällön saisikin selville.

Niin en niitä fentaövereitä pelkää kun on bupre käytössä. Ei korvaushoito vaan ihan kipuun menee respalla.

Fentahan ei kauaa näy, mutta tosiaan muutenkin nakkasin noi napit pois koska ei mitään hajua mitä milloinkin sisältävät. Kaveri sanoi kans että ei rauhoita, mutta uni tulee mikä tukee fentateoriaa. Se että mielestäni ei ainakaan merkittävöö määröö alproa ole voineet sisältää, sillä vaikka söin niitä PALJON ei mitään refloja tullut, kuin mitä nyt oikealla xanorilla parinkin viikon kuurilla vaihtaen diapamiin on tullut rajunakin.

No se ei auta tölle viikkoa on kustava kuppiin niin silloin on... sain pari lisäpäivää kun nousi taas kuume ja syykin kuumeelle lopulta löytyi. Oli perkele hammas mennyt niin rikki että puski jo märkää pihalle. Joten hammaslekurille huomenna ja sitten kait viimeistään perjantaina sinne seulaan. Ahdistaa hitosti koko tilanne. Pitää juora paljon ja ytittää syödä jotta aineenvaihdunta pelais koko ajan nopeammin. Saa nähdä, jos kokemuksia joltain löytyy niin saa valaista idioottia.
kotitalo
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Pöllösetä » 14.4.2021 12:17:17

No joo, toivottavasti saat jotain hyödyllistä tietoa seuloista josta en itse tiedä kovinkaan paljon. Olen vissiin kussut haaleta vesivirtsaa kuppiin muutaman kerran. Mikään taho ei pakota minua onneksi testeihin enään.
Pöllösetä
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja kotitalo » 14.4.2021 13:21:35

Samaa teen itsekkin sillä en voi mitenkään saada annettua näytettä ellei ole jäätävä kusihätä ja siksi juon vettä todella paljon. Aina on kuitenkin näkynyt se mitä pitääkin eli bupre ja dpamit (lyrmyt ja muut mitä nyt on käytössä respalla). Enpä olis itsekään arvannut enää joutuvani tähän helvettiin... vaan niin sitä joutui TAAS. Mitään erityistä syytä ei ole. Ennen oli, nyt kaikkii ollut hiljausesti hyvin. Ainut kämmi oli tuo ksalol pelleily, mutta ei liity tähän.

Toivon että negaa näyttävät. Se on ainut vaihtoehto.

Paras oli viimeksi kun minua syytettiin A-klinikalla, että olen syönyt tenoxeja sekä opareita, läkkeenä siis diapam tuolloinkin. Eivät itse tienneet että ne on diapamin metaboleja, joten näkyvät varmistuksessa. Leimasivat jo että ostan benet kadulta. Sain raivarin ja vaadin veriseulaa yms. Kysyivät asiaa päihdelääkäriltä niin se selitti asian hoitajille. Ei edes anteeksipyyntöä herunut.
kotitalo
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Pöllösetä » 14.4.2021 14:09:09

Mulle hoitsu sanoi katkolla että nämä kuset ovat pelkkää vettä. Pikatestissä ei näkynyt mitään. Ei siis yhtikäs mitään. Se oli täysin kelvoton näyte. Onneksi hän jätti mut rauhaan sen jälkeen. Mut toi tapahtui juoppokatkolla, oletan että nistipuolella on tarkemmat säännöt.
Pöllösetä
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Pöllösetä » 14.4.2021 15:03:51

Tapiolan terveysasemalla annoin taas kirkasta vesikusta. Siellä oli erityinen "kusihuone" katettuna plexilaseilla josta ei näkynyt ulos, mutta tiesin että hoitaja istui toisella puolella ja tarkkaili silmä kovana minun penistä.
Pöllösetä
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja kotitalo » 14.4.2021 15:13:16

Anteeksi pääsi huutonauru, kun kuvittelin ton kusikoppi tilanteen. Ja vielä kirjoittamasi ilmaisun "tarkkaili silmä kovana penistäni".

Kiitos onnistuit piristämään mieltäni. :D
kotitalo
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Pjotr-77 » 18.4.2021 09:10:22

[Poistettu asiatonta - Päihdelinkin mode]
Olen KOIVIKSESTA, Älä siis rupee VINEE:.???? rupeeks Vinee..? HÄ??
Pjotr-77
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja resukka » 30.4.2021 20:58:52

Resukka ei suosittele. Kavereilla jotka käy polilla ja rouhii noita niin näkynyt pelkkä alprotsalaami seuloissa. Resukalla oma hoito NS. käteisklinikka. Injektoin naloksonia sisältävää lääkettä eikä kertaakaan ole tullut vastareaktiota vaikka Ksaloleja popsinut heti aamusta ennen opiaattien vastavaikuttajaa. Siksi resukka uskoo ettei hänen pillerinsä ole sisältänyt fentanyylia koska muuten olisi tullut helvetin huono olo. Tai edes huomannut jotain...
resukka
Vahvasti panostava jäsen

Paluu Sauna