Olet täällä

Amfetamiini ja subutex yhdessä käytettynä

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Amfetamiini ja subutex yhdessä käytettynä

ViestiKirjoittaja Epävarma123 » 19.5.2021 22:26:43

Olen vetänyt vauhtia tänään ja nyt on laskut päällä suoraan suoneen. Ennen olen laskuihin käyttänyt subutexia suoneen pikku murusia. Olen pystynyt nukkumaan ja syömään. Seuraavana päivänä on ollut aivan normaali olo. Nyt kokeilin samaa hommaa. Nyt tulikin melkoiset olot. Aivan kuin olisi tullut kunnon subu viekkarit. Oisko kellään kokemuksia tällaisesta asiasta. Olisi kyllä mielenkiintoista kuulla toisten ihmisten kokemuksista
Epävarma123

Re: Amfetamiini ja subutex yhdessä käytettynä

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 22.5.2021 06:16:05

^ Veikkaan, että tuossa kävi niin, että onnistuit neulomaan itsellesi horkat sen Subun kanssa ja ne aiheuttivat tuon reflojen kaltaisen olon.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

Re: Amfetamiini ja subutex yhdessä käytettynä

ViestiKirjoittaja PieniKuolema » 6.7.2021 22:05:54

Olitko ottanut jotain muuta opiaattia hiljattain? Esim. fentanyylin ja metadonin käytön jälkeen pitää olla muutama vuorokausi taukoa ennen kuin ottaa buprea, muuten iskee viekkarit.
Itse otin aikoinaan tietämättömänä fentanyylin perään buprea ja se olo mikä siitä tuli, oli jotain aivan järkyttävää.

Mutta lievät horkat tosiaan voi olla kyseessä jos ei natsaa tuo yllä oleva "ehdotus".
I wanna hold you but my senses tell me to stop.
PieniKuolema
Vahvasti panostava jäsen

Ollut savuton

Paluu Sauna