Olet täällä

Pitkät horkat vai mitä ihmettä?

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Pitkät horkat vai mitä ihmettä?

ViestiKirjoittaja PieniKuolema » 23.6.2021 18:50:30

Toissapäivänä viekkareissani liotin jotain vanhoja filttereitä, neula ja ruisku oli käytetyt mutta olin ne sentäs desinfioinut. Tiedän että typerää hommaa tämä tämmönen.

Horkat mulla on ollut pari kertaa, mutta nämä on ihmeen pitkäkestoiset. Tuolloin toissapäivänä puolen päivän aikaan otin ne kitkuvedot ja kohta pitikin mennä peittojen alle maate kun paleli ja tärryytti. Yhden nelisatasen buranan otin. Jatkui tuttua kaavaa, eli pää tuli kipeäksi. Sain torkahdettua kun pahin tärinä oli ohi.

Tuntui tosi paskalta joten mittasin kuumeen : 39,7! Ja pää ihan hiton kipeä. Ketorinia otin tuossa vaiheessa. No jonkun ajan päästä alkoi oksettamaan, ja loppupäivä oli oli yhtä helvettiä. Ei pysynyt edes vesi sisällä, kuume laski alimmilleen 38,9 ja vessan lattialla oksentaessa valutin päälleni viileää vettä, ihan sama vaikka oli vaatteet päällä. Rytmihäiriöt kesti aika kauan mutta harmittomia lisälyöntejä olivat.

Puolen yön aikaan vesi alkoi pysyä sisällä ja sain unen. Seuraavana päivänä pelkkä istumaannousu sängyltä vaati hirveitä ponnisteluja ja olin aivan loppu jo lyhyestä matkasta vessaan. Lämpöä oli 38 joka onneksi laski parasetamolilla. Oksentaa ei eilen enää tarvinnut, mutta hirvittävä päänsärky vaivasi koko päivän. Syöminenkin onnistui. Mutta todella heikossa kunnossa olin.

Tänään aamulla kun nousin ylös niin silmissä näkyi tähtiä, ja liikkuminen ollut edelleen rasittavaa mutta ei läheskään niin paha kuin eilen. Päätä särkenyt koko päivän (kello nyt kohta 20) eikä mikään noista särkylääkkeistä (ibuprofeeni, ketoprofeeni, parasetamoli) jeesannut yhtään niin enpä oo enempää viittiny ottaa.

Onko mahdollista että "pelkät" horkat kestää näinkin kauan?
I wanna hold you but my senses tell me to stop.
PieniKuolema
Vahvasti panostava jäsen

Ollut savuton

Re: Pitkät horkat vai mitä ihmettä?

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 24.6.2021 04:17:58

^ Hmm... Jospa lähtisit lääkäriin kuitenkin pikapuoliin. Vähän erikoiselta kuulostaa, että horkat kestäisivät noin pitkään. Tiedä, minkä verenmyrkytyspöpön tai muuta perushorkkia vakavampaa olet onnistunut kroppaasi nappaamaan.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

Re: Pitkät horkat vai mitä ihmettä?

ViestiKirjoittaja PieniKuolema » 6.7.2021 11:29:31

Verenmyrkytys kävi kyllä aluksi mielessä, mutta kun kuume kuitenkin alkoi laskea ja loppui niin päättelin että ei siitä kyse.

Paranin onneksi! Ja en kyllä enää samaa virhettä tee.
I wanna hold you but my senses tell me to stop.
PieniKuolema
Vahvasti panostava jäsen

Ollut savuton

Paluu Sauna