Olet täällä

"Katkoviivaton" Ksalol -lätkä

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

"Katkoviivaton" Ksalol -lätkä

ViestiKirjoittaja Pjotr-77 » 20.2.2022 11:18:57

Monesti on puhuttu että "katkoviivattomissa" olisi Fentanyyliä joukossa.. otin vasta yhden aamulla darraan joskus 7 aikaan.. vieläkin pärisee aivan saakelisti.. sellainen hidas ja letkeä olo.. Mulla ei ole bentsotoleja ja en ved niitä kuin juomaputkien lopussa.. onkohan aitoa Alprazolamia vai jotain muuta myös seassa?
KÄNNISSÄ olet PÄÄLLIKKÖ - NETISSÄ olet ÄÄLIÖ!
Pjotr-77
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

Re: "Katkoviivaton" Ksalol -lätkä

ViestiKirjoittaja Pjotr-77 » 21.2.2022 15:34:33

Kuva
Pjotr-77
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 22.2.2022 05:19:53

En tiedä, mitä kaikkea voivat sisältää. Jos kovin pitkään pärisee, niin toki tulee mieleen, ettei kyse ole silkasta alpratsolaamista. Mä olen aikas pihalla näistä feikki- tai oletettu feikkibenzoista, kun itse en ole katuryynien kanssa puljannut pitkiiiiiin aikoihin. Silloin kun niitä vielä harrastin, ei ollut keksitty tätä nykyajan Ksalol-villitystä.

Lopettakaa nyt, herran tähden, kuitenkin se ikuinen fentanyylivouhottaminen. Missään ei ole koskaan oikeasti tullut ilmi, että feikki-Ksaloleissa olisi kyseistä ainetta. Jos olisi, niin kyllä se huomattaisiin ennen pitkää ja muutenkin, kuin nistien urbaanilegendoissa.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Pjotr-77 » 22.2.2022 06:23:48

Mitä mä olen kuullut myös,että nää monet idioootit popsivat näitä kuin salmiakki-aakkosia, eli popsivat koko lätkän läges yhteen menoon ja vielä täydessä kännissä, mula itsellä riitti ihan hyvin kun pahimpiin krapuloihin otin 3tablettia vuorokauden aikana monen tunnin väliajoin jopa väliä kahden yksittäisen väli oli 6:kin tuntia :D jos syö yhdellä kertaa noi kaikki 15 keralla en kyllä yhtääh ihmettele jos sairaalareissu tuleekin :D :D :D
Pjotr-77
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

Paluu Sauna