Tämän ketjun tarkoitus on valistaa ihmisiä lääkinnällisistä ja muista keinoista joilla helpottaa substanssista vieroittautumista.
Aloitan ketjun myös itseni takia, koska tarvitsen itse apua buprenorfiinista vieroittautumiseen(tässä tapauksessa, tolen laskemiseen; ja rahat on loppu, joten Itiksen Reino(pahoittelut jos alueelta löytyy tämän niminen henkilö) ei anna bupua ilman kauniisti painettuja paperilappusia.
Olen jonkin verran tietoinen miten kohta mainitsemani lääkkeet vaikuttaa ja vähän niiden vaikutuksesta vieroituksen helpoittamiseen.
Minulla on käytössä kyseisiä lääkkeitä:
-Sirdalud 2mg
-Ketipinor 25mg
-Atarax 25mg
-Melatoniini 5mg
-Meto... joku pahoinvointilääke 10mg?
-Burana 600mg
-Panadol Forte 1g
- Propralia... perkeles...
on lähes kaikki "peruslääkkeet" käytössä.
- Opamox 30mg 8 kpl
- Rivotrili 2mg 1kpl (mahd. pari kappaletta lisää)
- Gabapentiini 300mg noin 50kpl
- Deprakine 300mg 1kpl
-Tietysti muutamia kaljoja pystyn ostamaan, onko niistä hyötyä?
Tällä hetkellä 1mg bupua jäljellä ja olen ottanut 3mg tänään.
Tosiaan olen käyttänyt buprea about ½ vuotta päivittäin(4kk vain iv), aikaisemmin käytin miedompia oppareita ja vain välillä bupua, käytin noin 10 vuotta, ehkä 4vuotta koukussa Tramaliin.
Noniin, ei muuta kun neuvoja liikenteeseen sekä, joilla on aikaa, kirjoittakoon hän hyviä vieroitusmetodeja ja lääkityksiä muista kun oppareista irtautumiseen. Painotan vielä, että tämä kuuluu mielestäni Saunaan, koska kyseessä ei ole monesti kokonaan vieroittatuminen, vaan elämäntilanne tai muu pakottaa kärsimään hetken, tai halua laskea esim. tolea... joka ei ole vieroittautumista.