Olet täällä

LSD

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Mitä mieltä?

Voit valita vain 1 vaihtoehdon

Näytä tulokset

ViestiKirjoittaja onnen pipanoita » 1.9.2004 17:07:55

läpipainopakkaus kirjoitti:Kiitos, nimimerkki onnen pipanoita, oikein ansiokkaasta keskustelusta. Pääsimmepä todella asiassa eteen päin!

Et kai vaan niinku sarkasmia harjoita ja suutasi soita, senkin pikkupillu?

Olen oman mielipiteeni sanonut, voit toki yrittää väittää vastaan jos uskallat!

No ei helvattu, alan jo kuulostamaan AA-hemmolta.

Mutta vakavasti nyt: en ehkä ymmärrä lainkaan mitä ihmiset selittävät (varsinkaan kun tukkokännissä olen), siksi enemmän tai vähemmän hienovaraisesti vaihdan keskustelun aihetta. Mutta en mitenkään halua häiritä, jatkakaa te toki sitä mistä ikinä keskustelittekaan...
Tulkaa pihalle koittamaan senkin fiilisrosvot
minä oon nähnyt jumalan kasvot
onnen pipanoita
Vahvasti panostava jäsen

Re: LSD

ViestiKirjoittaja Kanki_HKI » 1.9.2004 18:02:07

apo kirjoitti:Miten suhtaudut kyseiseen aineeseen?

Itse olen viimeaikaisten kokemusten perusteella tullut siihen tulokseen, että LSD on todellakin minun juttuni. Ottaessani sitä tunnen olevani kotona. Sitä tunnetta ei voi mitenkään kuvailla, joten en edes yritä. Sen kokeneet tietävät kyllä.

Ja LSD:n lailliseen statukseen voin sanoa vain sen, että on täydellisen naurettavaa, että LSD on laitonta.

Vihaan ja pelkään sitä(kin) ainetta.

LSD jos jokin on portti huumemailman syvimpiin syövereihin. Jos nyt sinunkaltaisesi elämäntapa-hörhöt lasketaan pois( en tosin ole seurannut palstaa aikoihin, joten ei ole aavistustakaan missä nykyään menet käyttösi suhteen ), niin itse en tunne ainuttakaan LSD:n käyttäjää tai siitä erityisesti diggaavaa, joka ei olisi huumeongelmainen tai hyvää vauhtia luisumassa sellaiseksi.
Kanki_HKI

ViestiKirjoittaja Kanki_HKI » 1.9.2004 18:06:10

Ja edellinen ei sitten tarkoittanut sitä, että pitäisin LSD:tä addiktoivana substanssina.

LSD:n, kuten muidenkin psykedeelien kanssa kyse on eri tavalla psyykkisistä addiktioista, ajattelun kokonaisvaltaisesta muuttumisesta, tiettyen täysin epänormaalien olotilojen kiehtomisesta.
Kanki_HKI

ViestiKirjoittaja onnen pipanoita » 1.9.2004 18:13:15

Kanki_HKI kirjoitti:itse en tunne ainuttakaan LSD:n käyttäjää tai siitä erityisesti diggaavaa, joka ei olisi huumeongelmainen tai hyvää vauhtia luisumassa sellaiseksi.

Kuinkahan monta LSD:n käyttäjää tai diggailijaa sitten tunnet? Yhden, kaksi, vai jopa kolme?
Tulkaa pihalle koittamaan senkin fiilisrosvot
minä oon nähnyt jumalan kasvot
onnen pipanoita
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Kanki_HKI » 1.9.2004 18:20:11

Muutaman henkilökohtaisesti plus ne lukuisat henkilöt joihin olen törmännyt.

Kun narkkaa, liikkuu toki tietynlaisissa piireissä, joissa ei juuri viihdekäyttäjiä ole. Eli mielikuvan perusteellahan minä tietysti puhun, mitään tutkittua tietoa en omaa eikä otoksenikaan toki niin suuren suuri ole.

Siksi mielenkiintoista olisikin kuulla ovatko palstan nistit kanssani samaa mieltä.

Oletko sinä eri mieltä?
Kanki_HKI

ViestiKirjoittaja Hidas Puutarhuri » 1.9.2004 19:24:04

...
Viimeksi muokannut Vieras päivämäärä 2.2.2008 09:46:20, muokattu yhteensä 1 kerran
Hidas Puutarhuri

ViestiKirjoittaja Kanki_HKI » 1.9.2004 19:31:03

Korjattu. Huomasin viestisi aiemmassa ketjussa...
Kanki_HKI

ViestiKirjoittaja jesuiitta » 1.9.2004 20:35:11

Kanki_HKI kirjoitti:LSD jos jokin on portti huumemailman syvimpiin syövereihin. Jos nyt sinunkaltaisesi elämäntapa-hörhöt lasketaan pois( en tosin ole seurannut palstaa aikoihin, joten ei ole aavistustakaan missä nykyään menet käyttösi suhteen ), niin itse en tunne ainuttakaan LSD:n käyttäjää tai siitä erityisesti diggaavaa, joka ei olisi huumeongelmainen tai hyvää vauhtia luisumassa sellaiseksi.

Minä ensinnäkään en lähtisi puhumaan oman kokemukseni pohjalta mitään - se kun kertoo niin vähän oikeasti. Mutta tämän kohdan taisitkin korjata. Kuitenkin voin mainita tuntevani/tietäväni muutamia LSDtä käyttäneitä, joista kukaan ei ole ongelmainen, eikä selvästikkään ole luisumassa ongelmiin.

Minä pitäisin LSDtä/muita psykedeelejä melkein viimeisinä aineina mitkä aiheuttaisivat ongelmia (lukuunottamatta flippauksen mahdollisuutta). Monet, veikkaisin, lähtevät leikkiin puhtaan kokeilunhalun takia ja psykedeelit huumeista vähiten varmaan ovat sellaisia, jotka pakottavat jatkamaan leikkiä. Minun lisäkseni varmaan moni muu on sitä mieltä, ettei ihan joka viikonloppu ole kiva trippailla. Niille ihmisille joilla on vähän kaikkien muittenkin aineitten kanssa ongelmia ja jotka kuitenkin käyttävät myös LSDtä, en tietenkään voi mitään, mutta ne eivät myöskään liity tähän asiaan mitenkään.
Kuva
jesuiitta
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja jesuiitta » 1.9.2004 20:40:43

Kanki_HKI kirjoitti:
Siksi mielenkiintoista olisikin kuulla ovatko palstan nistit kanssani samaa mieltä.

Ja tähän on pakko tarttua vielä tuon nisti sanan tähden, se kun niin nostaa karvat pystyyn, varsinkin kun sitä käytetään väärässä yhteydessä! ;)
Kuva
jesuiitta
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja läpipainopakkaus » 2.9.2004 08:24:31

Harva ongelmakäyttäjä sylkee lapun päälle, niitä aina jossain välissä voi livahdella yksin tein. Siis nisti (saattaa) hapottaa myös. Nyt jos tässä piirissä liikkuessaan tekee johtopäätöksen, että hapottelijat ovat nistejä tai muuten vain ongelmaisia, niin heikoilla jäillä ollaan ja pahasti.

(Kanki_HKI on sanonut olleensa toisella nickillä aiemmin ja nyt on palannut. Olikohan aiempi nick linjoilla Bond/Hemmo/etc ja nyt on ikään kuin vaihdettu leiriä? Tehdään typeriä väittämiä ja kysytään ollaanko eri mieltä...)
- ruoho rauha rakkaus
--- läpipainopakkaus
läpipainopakkaus
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Mr.Do » 2.9.2004 09:12:26

Haponkäyttäjät joita olen tavannut, harvemmin ovat päihdeongelmaisia, karttavat piriä ja hitaita. Kun taas tapaamani hihaan-vetäjät harvoin hapoista tykkäävät, koska tripillä se oma elämä on kohdattava pohjia myöten ja pikkiikuvioissa se harvemmin on hauskaa.

Toki löytyy "onks mitään?" tyyppejä, jotka vetävät niin subut, pirit, hapot kuin mummon sydänlääkkeetkin sulassa sovussa ja harvoin sitten edes tietävät mikä on mikäkin olo ja usein siksi, että päällä on useampaa kamaa koko ajan.

"Mä oon vetäny dormarin, pari telaketjuu, pullon vinkkuu, viis pamii ja kaks happoo - nää hapot on ihan paskoja!".
Mr.Do

ViestiKirjoittaja Miffy » 2.9.2004 09:44:08

Haponkäyttäjät joita olen tavannut, harvemmin ovat päihdeongelmaisia, karttavat piriä ja hitaita.

Hassua kun mulla on ollut täsmälleen sama kokemus.
Oikeestaan on kolme koulukuntaa käyttäjissä: hitaat, nopeat ja deelit. Jonkun verran tottakai nuo ryhmät sekoittuvat mutta selkeät linjat on silti nähtävissä. Niiden ulkopuolellekin jää tietysti käyttäjiä... Eli ei tämä mikään ehdoton Totuus ole :)
Miffy

ViestiKirjoittaja läpipainopakkaus » 2.9.2004 12:00:09

Sitä olen jonkin verran jaksanut ihmetellä, että miksi pienen pirittelyn jälkeen oloa on kuulemma kiva tasoitella hapolla. Järkeillä voi kaiken laista, mutta enpä usko osuvani oikeaan.

Onko käsitystä ja halua jakaa se?
- ruoho rauha rakkaus
--- läpipainopakkaus
läpipainopakkaus
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Kanki_HKI » 2.9.2004 15:49:37

läpipainopakkaus kirjoitti:Kanki_HKI on sanonut olleensa toisella nickillä aiemmin ja nyt on palannut. Olikohan aiempi nick linjoilla Bond/Hemmo/etc ja nyt on ikään kuin vaihdettu leiriä? Tehdään typeriä väittämiä ja kysytään ollaanko eri mieltä...

Laskisiko se mielipiteideni painoarvoa, jos olisin AA-hemmona täällä aiemmin kirjoitellut? No, en ole hemmo, kuten tarkkana poikana olet varmaan jo huomannut. Sinähän, aiemmin useilla eri rekkaamattomilla nikeillä kirjoittelleena, olet palstan vanhaa polvea, joten tunnet kyllä hemmon kirjoitustyylin. Siitä ei voi erehtyä.

Mielipiteideni typeryydestä taas voidaan olla montaa mieltä. Ole sinä ihan vapaasti sitä mieltä, että ne on typeriä.
Kanki_HKI

ViestiKirjoittaja läpipainopakkaus » 2.9.2004 18:57:09

Kirjoitushistoriastani mitään tietämättömänä olisi sinun tietenkin parempi olla juurikaan siitä puhumatta.

Ellet tietenkin halua todistaa itseäsi vastaan.
- ruoho rauha rakkaus
--- läpipainopakkaus
läpipainopakkaus
Vahvasti panostava jäsen

EdellinenSeuraava

Paluu Sauna