Olet täällä

Ryynin tunnistus topic

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Ryynin tunnistus topic

ViestiKirjoittaja nagaimitsu » 13.10.2016 22:38:35

Osaako kukaan tunnistaa mikä lääke kyseessä? Myytiin minulle "2mg suomirivana" mutta merkinnöistä huomasi, ettei pitänyt paikkaansa. En ole noita vielä mennyt syömään.

Valkoinen, kakkosen rivan kokoinen pyöreä valkoinen kiekko, jossa etupuolella ilmeisesti SANDOZ-firman logo ja sen alla numerot 351. Tabletin takapuolella rivatrilistä poiketen vain yksi poikittainen jakouurre sen riva-ristin sijasta. Mikä lääke kyseessä??? Laitan vielä kuvan helpottamaan tunnistusta. Pitäisi saada pikaisesti tietoon. Kiitos etukäteen! :wink:

https://postimg.org/image/fryx22gxj/
nagaimitsu
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja nagaimitsu » 13.10.2016 22:49:43

Korjaus edelliseen! Todennäköisemmin Wyeth-lääkefirman logo kyseessä. Hyvin epäselvä printti...
nagaimitsu
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja vimmaa » 13.12.2016 06:26:21

mikä lie? pyöreä valkoinen tabletti jossa toisella puolella 3 . katkoviiva keskellä toisella puolella. 8 mm x 2 mm.. saatana kun on epämääräinen esittely...
vimmaa
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja joj » 13.12.2016 15:59:06

Tollainen verenpainelääke on lähin googlen löytämä, täsmääkö? Kaikissa muissa oli jotain muutakin merkintää.

Amlodipine Vitabalans 5 mg tabletit

5 mg: valkoinen, pyöreä, kupera tabletti, jossa toisella puolella jakouurre ja toisella puolella merkintä “3”,
halkaisija 9 mm

http://spc.fimea.fi/indox/nam/html/nam/ ... 306532.pdf
"There is a theory which states that if ever anyone discovers exactly what the Universe is for and why it is here, it will instantly disappear and be replaced by something even more bizarre and inexplicable." -Douglas Adams
joj
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja mestaritikku » 27.2.2017 15:46:26

vaalean keltainen/oranssi pyöreä tabletti jossa lukee FD ?
mestaritikku
mestaritikku
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja OnnenVarjot » 27.2.2017 20:31:13

"Mathilda: Is life always this hard, or is it just when you're a kid?
Léon: Always like this. "
- Leon (1994)
OnnenVarjot
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Peli_kaani » 2.4.2017 16:32:01

Tietäskös joku mikä lääke on pienenpieni pyöreä jossa on jakouurre ja toisella puolella lukee "MSU" . Siis kooltaan paljon pienempi ku normilääkkeet. Esim femman pami tai kympin pami. Mulle sanottiin et se olis venäläinen 10 pami, onkoha näi ja kuinka vahva sitte on verrattuna normi kympin pamiin? Onks kukaan törmänny? :roll: :?: :?: :!: :o
Peli_kaani
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja joj » 4.4.2017 22:48:00

Tälläinen? Toisella palstalla tuli vastaan oikein kuvan ja raportin kera.

Kuva

Pari viikkoa sitten otin noin 1/4 pilleristä. En oikee muuta muista ku et jossai vaihees vihlo päätä ja ei unta millään ja olo oli niinku olis ilta bentso jääny ottamatta, onneks oli ihan oikeitakin tuotteita jäljellä ja olo korjaantu ja unta tuli. No, eilen otin päivällä yhden kokonaisen. Ei tarvinnu kauaa sitä nappia imeskellä ku alko pääs sätiä vitusti ja muistin samantien edellisen kokemuksen kyseisitä "pameista". Räkäisin loput vittuun ja toivoin ettei koko paska ehtiny imeytyä. Epätodellinen jumitus päällä pitkään ja päätä vihlo vielä tänään aamulla. Noi ei oo diatsepaamia nähnytkään, kymppipameina niitä [x-paikasta] ostin. On noita samanlaisii MSJ:tä joskus ennenkin tullut vastaan ja ollet ihan ok, eivät kylläkään aivan noin pieniä ja haalean sinisiä olleet, thaikku pameiksi niitä sanottiin. Mut tuntuu et näis on jotai pahasti vialla. Kuvassa myös 15mg opamoxi oikealla, johon vertaamalla huomaan kuinka pieniä noi on. Onko kellään vastaavia kokemuksia???
"There is a theory which states that if ever anyone discovers exactly what the Universe is for and why it is here, it will instantly disappear and be replaced by something even more bizarre and inexplicable." -Douglas Adams
joj
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Peli_kaani » 5.4.2017 13:20:47

Siis joo juurikin tollanen! Ei siis oo rauhottava häh..? Okei kaveri anto ton rauhottavana en oo vielkää viittiny vetästä ku ei tosissaa tiedä mikä vaikuttava aine. Mistähän sen vaikuttavan aineen sais tietää :?: :?
Peli_kaani
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Nyyty » 5.4.2017 16:29:43

Rauhottava on juu, diatsepaamia. Laitapa guuggeliin MSJ+lääke/drug niin löydät kyllä kuvia ja infoa kasan. Intternetti sanoo, että vaikuttavan aineen määrät näissä saattaisi vaihella, elikkäs että jonkin sortin rikollispuuhaa on nuitten tehtailu ja tätä myöten sisältö sitten vähän arpapeliä. Tiedä tästä sitten.
Do Be Do Be Do
(Frank Sinatra)
Nyyty
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja joj » 5.4.2017 20:27:10

Peli_kaani kirjoitti:Siis joo juurikin tollanen! Ei siis oo rauhottava häh..? Okei kaveri anto ton rauhottavana en oo vielkää viittiny vetästä ku ei tosissaa tiedä mikä vaikuttava aine. Mistähän sen vaikuttavan aineen sais tietää :?: :?

Juu siis ainakin jollain jannulla tuli tollainen reaktio noihin nappeihin. Voisi olettaa, että ovat samaa erää, joten varovasti jos päätät kokeilla. Ite varmistelisin varmaa siltä frendiltä, et onko se ite syöny ja miten toiminu jne. Ei ton mun postaaman lainauksen perusteella paljoo voi päätellä loppujenlopuks.

Käytännössä testauttaminen onnistuu vasta joskus kun/jos A-klinikka saa sen anonyymin testauspalvelunsa pystyyn. En usko et tänä vuonna.

Nyyty tossa asian summas hyvin.
joj
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Peli_kaani » 5.4.2017 21:00:47

Otin sen tänään ja ihan vaa väsytti sikana ei tullu mitää reaktioita :!: :wink: tuli tarpeeseen kyllä ! Kiitos avuista, googlettamal löys iha hyvi kyl ja uskal ottaakki :!: :?: :wink:
Peli_kaani
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja martiz__ » 22.4.2017 20:42:49

Tietäisköhän kukaan mikä lääke kyseessä.. pyöreä, valkoinen, toisella puolella jakouurre, toisella puolella merkintä 1,0 ?
martiz__
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Nnaana » 22.4.2017 21:48:38

Nnaana
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Rikkonainen » 28.6.2017 15:18:39

Tietäiskö joku äkkiseltään tabusta joka on keltanen noin 1cm halkaisialtaan ja jossa lukis toisella puolella 12 tai I2??
Mun isä meni tajuttomaksi (reagoimattomaksi) yöllä ja löydettiin aamulla.. näitä hämäriä löyty lattialta, eikä mikään sen omista lääkkeistä oo tämmönen.
On ihan paniikissa täällä..
Minä olen läsnä aina. Minä olen kaikkialla. Jokaisessa hetkessä on minun varjoni paino. Hengitä minua. Taistele minua vastan. Taistele turhaan.

Sillä minä olen kipu. Minä olen kaikki.
Rikkonainen
Vahvasti panostava jäsen

EdellinenSeuraava

Paluu Sauna