Olet täällä

bentsojen rännäys

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

bentsojen rännäys

ViestiKirjoittaja aaaaargh » 23.1.2005 17:00:39

onko kukaan tullut todenneeki että betsot roimii paremmin ja ihan eri tavalla kun tökkää suoneen...niin rauhallista ettei sanotuksi saa ja vaikutus kestää vielä pitkään:))
luultavasti monet ei oo tätä kokeillut koska yleensä piikittämiseen suhtaudutaan hyvin kielteisesti...on varsin kapeamielistä ajatella että jos piikittää niin on automaattisesti rapanisti sarjassa pirin ja hepon tykittäjät...mun mielestä injektoiminen on vaan yksi tapa nauttia aineita muiden joukossa, se että käyttää suoneen ei tarkoita automaattisesti sitä että on nisti
party pay surprise
aaaaargh
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja vatasen loco » 23.1.2005 17:04:34

Niin no,, Kyllä täs on aika hyvässä kuosissa ku heitti muutaman nappulan 8)
vatasen loco

ViestiKirjoittaja -=Rude=- » 23.1.2005 18:38:43

Ei mitn järkee..paitsi kumeissa :D
-=Rude=-

re

ViestiKirjoittaja Alakerran herra » 23.1.2005 21:27:32

Siihen piikkaamiseenkin voi tulla riippuvuus. On niitä, jotka tökkivät suoneen vaikka lonkeroa, jos ei muuta ole.
Mitä teen tänään, sitä olen huomenna.
Alakerran herra
Vahvasti panostava jäsen

Re: bentsojen rännäys

ViestiKirjoittaja apo » 23.1.2005 23:48:15

aaaaargh kirjoitti:on varsin kapeamielistä ajatella että jos piikittää niin on automaattisesti rapanisti

Mutta suun kautta nautittavaksi tarkoitettujen tablettien suoneen tunkeminen ei ole kovin ylvästä toimintaa sekään.

Kyllä niitä bentsodiatsepiineja saa ruiskeliuoksenakin.
erilainen keskustelufoorumi: https://www.apotheca.org/keskustelu/ (256b SSL)
apo
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja kultahammas » 24.1.2005 00:23:21

Huonoja kokemuksia, paitsi DC:eistä ja Norppareista. Tenoxien rännääminen aiheuttaa minulle lihaskouristuksia ja ihon yliherkkyyttä, ahdistusta, unettomuutta, pakkoliikkeitä ja kylmä-kuuma-oloja.
Xanoreista olen muutaman kerran saanut ihan letkeän olotilan rännäämällä, mutta olen lopettanut kaikkien bentsojen rätkimisen, koska se tappaa suonet hyvinkin nopeasti ja jos menee ohi, niin tulehdus- ja amputaatiovaara on lähellä. kaveriltani on amputoitu sormia Tenoxien lyömisen takia. Ei ole sen arvoista..
t.KH
kultahammas

Re: re

ViestiKirjoittaja Void » 24.1.2005 02:11:12

Alakerran herra kirjoitti:Siihen piikkaamiseenkin voi tulla riippuvuus. On niitä, jotka tökkivät suoneen vaikka lonkeroa, jos ei muuta ole.
Olen nähnyt japanilaisia piirrettyjä missä lonkeroa tökitään vaikka minne, ehkä joissain suoneenkin :)
Liisa, Liisa ja LSD
Liisa sateessa Doorsia kuuntelee
Liisa, Liisa ja LSD
Liisa sateessa Doorsia kuuntelee
Void
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Madmoose » 24.1.2005 02:16:51

..
Viimeksi muokannut Vieras päivämäärä 9.2.2005 00:28:45, muokattu yhteensä 1 kerran
Madmoose

ViestiKirjoittaja aaaaargh » 24.1.2005 06:33:03

no minäpäs käytänkin nappeja vain todella harvoin ja oon kyllä aika vakuuttunut että ei mulla niitten kanssa mitään ongelmaa ole vaikka tuleehan siitä vähän tyhjäpäinen olo kun on muutaman päivän ollut kaasuissa :roll:
party pay surprise
aaaaargh
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Ruutiukko » 24.1.2005 08:08:22

aaaaargh kirjoitti:onko kukaan tullut todenneeki että betsot roimii paremmin ja ihan eri tavalla kun tökkää suoneen...niin rauhallista ettei sanotuksi saa ja vaikutus kestää vielä pitkään:))

Olen kyllä kuullut yhtä-sun-toista huonoa tästä meiningistä, ja eräs nuoruuden ystäväni kuoli, kun heroiinikoukun nitkuissa rännäsi hermostuksissaan jotain epämääräsiä kombinaatioita bentsoja.
Ruutiukko

ViestiKirjoittaja Päihdelinkin toimitus » 24.1.2005 11:47:44

Kaikkein vakavimmat huumeiden käyttöön liittyvät terveyshaitat liittyvät pistämällä tapahtuvaan huumeiden käyttöön. Näitä ovat huumeiden yliannostuksiin liittyvät myrkytyskuolemat ja erilaiset vaikeat pitkäaikaiset tai elinikäiset virusinfektiot, kuten HIV- ja hepatiitti-infektiot. Myös itse pistämiseen voi kehittyä vaikea riippuvuus, ks. esim. Outi Harjun artikkeli.

Jos käytät aineista suonensisäisesti, käytä vain omia puhtaita ruiskuja, neuloja, filttereitä, klikkikuppeja ja muita välineitä.

Terveysneuvontapisteet tarjoavat tietoa ja apua. Terveysneuvontapisteissä on myös mahdollisuus vaihtaa käytetyt ruiskut ja neulat puhtaisiin.

Päihdelinkin toimitus
Päihdelinkin toimitus
Ylläpito

ViestiKirjoittaja aaaaargh » 24.1.2005 20:16:48

Ruutiukko kirjoitti:
aaaaargh kirjoitti:onko kukaan tullut todenneeki että betsot roimii paremmin ja ihan eri tavalla kun tökkää suoneen...niin rauhallista ettei sanotuksi saa ja vaikutus kestää vielä pitkään:))

Olen kyllä kuullut yhtä-sun-toista huonoa tästä meiningistä, ja eräs nuoruuden ystäväni kuoli, kun heroiinikoukun nitkuissa rännäsi hermostuksissaan jotain epämääräsiä kombinaatioita bentsoja.

Juuh...enpä taida enää harrastaa tuota, kyllä noi ihan hyvin toimii syötynäkkin
party pay surprise
aaaaargh
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja dread » 25.1.2005 03:27:58

jos haluun benzoi r'ännää, mä ainaki hankin sit valmiita ampulleja enkä rupee mitää sidosaine paskaaa tukkimaa mun suonia.
dread

ViestiKirjoittaja Devilla » 25.1.2005 19:27:16

Ei kannata piikittää. Siihen jää vittumaiseen koukkuun (samoin kuin bentsoihinkin.) Bentsoista tosin dormarit menevät aina suoneen eivätkä suuhun. Muutoin teen lääkkeiden kohdalla vaan poikkeustapauksia jos muuta ei ole/pyrin lopettamaan pirin tms. Joo en jaksa selittää enempää. Vähän pihalla. Njoo. :roll:
Devilla

ViestiKirjoittaja apo » 25.1.2005 19:36:35

Devilla kirjoitti:Bentsoista tosin dormarit menevät aina suoneen eivätkä suuhun.

Mikset osta ampulleja?
erilainen keskustelufoorumi: https://www.apotheca.org/keskustelu/ (256b SSL)
apo
Vahvasti panostava jäsen

Seuraava

Paluu Sauna