Olet täällä

mikä vaikuttaa nyt

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: mikä vaikuttaa nyt

ViestiKirjoittaja corpsemutilator » 23.8.2021 19:30:12

Budi 1g
Tenox 10mg
4x Karhu III
corpsemutilator
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja corpsemutilator » 25.8.2021 01:51:40

Indica n. 1,5g
Karhu ja Rainbow III
Tenox 5mg
corpsemutilator
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja miba » 31.8.2021 17:57:09

2mg Rivotril
3mg Subutex
5 Bissee

Iha rento fiilis :roll:
miba
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Mastodontti » 3.9.2021 19:26:42

Rivatril 3,5mg
Diapam 30mg
Insomin 5mg
Bupree
Mulungu-tee (Coral tree)
Bedrocan+Green Crack
Cbd-Cbg-full spectrum oil
Sirdalud
Manitou-tupakkaa aktiivihiilifiltterillä+hamppupaperit
Psilosybiini-tatteja n. 0.7g
120 päivänsinensiementä
Vihreä mandariini-tee
Testoo
Mastodontti
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja NeuroKipu » 3.9.2021 20:29:58

Saakeli ku ei mikään vaikuta kipuun eikä mieleen, diabetes lekuri sanoi ettei uusi lupaa ajokorttiin ja sanoin et haen yksityiseltä sitten sen luvan. Ja jos oikein koville menee niin ajan kortitta, ei täälä poliiseja ole ja jos olis sairaseläkeläinen sais pienen sakon. Niin kerran pysäyttivät ja puhallus, ei korttia kysytty ja kaiken lisäksi oli katsastus 2kk menny yli. Poliisit sanoi et hyvää matkaa vaikka promillemittari vähän näytti, nyt ajelen sähkömopolla lippis päässä ja kerran on pysäytetty. Näytin nerolokin kirjoittamaa todistusta ja hetken nileskelyn jäkeen hyvää matkaa, niin ei sais ajaa pyörä teillä panetto te invaliidin ajamaan autojen seassa. Eivät panneet.

Mut mulla ei opiaati ole koskaan tehonneet eikä fentanyyli laastarit eikä temgesig, ihan immuuni niille.
En pelkää kuolemaa vaan pelkään elämää.
NeuroKipu
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Mastodontti » 3.9.2021 20:49:04

NeuroKipu kirjoitti:Saakeli ku ei mikään vaikuta kipuun eikä mieleen.

Mut mulla ei opiaati ole koskaan tehonneet eikä fentanyyli laastarit eikä temgesig, ihan immuuni niille.

Etkös sinä ole kertonut, että ne buprenorfiini-valmisteet ainakin jotakin auttaa ja muistaakseni olet maininnut bentsojenkin auttavan (tai ainakin nostavan kipukynnystä). Puhumattakaan siitä mainitsemastasi toimivasta kannabiksesta. Sitä voi syödä kerralla tosi paljon niin luulisi tokenevan :mrgreen:

On totta, että monella ei osa opiaateista/opioideista anna kunnon vastetta mutta kaikkea apua kannattaa kokeilla vaikken mitään suosittelemaan lähdekään ettei ylläpito puutu raukkamaisesti peliin kun ovat jotain vitun huumeiden vastaisensodan veteraaneja tai älli ei vaan riitä ymmärtää asioita tai empatia puuttuu. :mrgreen:

Jotkut lääkitsevät vaikeita kipujaan joillakin tietyillä luonnonyrteillä/sienillä/psykedeeleillä, ketamiinilla (sitä saa geelinä erikoisluvalla, ja ihme ettei sinulle jo annettu testiin), ooppium-unikoilla/teellä ja vaikkapa Mulungu-teellä (coral tree). On myös olemassa vahvoja opioideja nimeltä nalbufiini (Nalpain) ja metadoni (Dolmed) sekä tietysti morfiini eri muodoissaan.

Ps. Ja ala nyt hyvä ihminen harrastamaan aktiivista avantouintia jos et sitä jo tee. Ja sitten ostat piikkimaton jossa makailet ehkä tunnin päivässä.
Mastodontti
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja NeuroKipu » 3.9.2021 22:19:24

Voi kuule pelkkä avantoon kävely on mahdotonta, kunnon kukka piparissa auttaa mut ei ole mahdollista sitä itse kasvattaa. No kauanko sekään auttais kun tuntuu että mulle on kehittynyt ihan mieletön toleranssi kaikkiin lääkkeisiin, ei mulla mene edes viina päähän. Nytkin juonut ison rommipullon ja 12 Aolutta eikä mitään. Niin olen ollut testissä jossa pantiin tippa ja anestialääkäri antoi ruiskeessa morffiinia ja kysyi loppuiko kivut vastaus ei ja lisää eikä loppunut vieläkään kolmaskerta oli huvittava kun kipu ei loppunut niin antoivat valitutpalat ja pyysivät lukemaan. Luin ja lääkäri totes ettei saa antaa enempää, sama juttu paikallis puudutuksessa kun varpaan kynttä piti operoida, kolme piikkiä ei tehonnut. On olemassa ihmisiä joihin nuo myrkyt ei vaan tehoa, nytkin kaksi kipulaastaria ja teemuja pari kielen alla eikä mitään. Jostain syystä burana hieman auttaa mut maha sanoi poks ja rupesin oksentamaan verta, eli sekin tie on kuljettu.
NeuroKipu
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Mastodontti » 4.9.2021 10:52:00

^No parhaimmat ideat on sitten varmaan kysyä tohtorilta lääkekannabista (nimenomaan Bedrocania), ketamiini-geeliä tai metadonia.

Tai sitten alat tutustumaan luonnonantimiin aikalailla hyvin perusteellisesti :D Nytkin siellä pusikoissa kasvaa ilmaiseksi vaikka mitä jännää :mrgreen:
Mastodontti
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Mastodontti » 4.9.2021 17:19:35

Terveydenhuollon Edustaja kirjoitti:
Mastodontti kirjoitti:
Tai sitten alat tutustumaan luonnonantimiin aikalailla hyvin perusteellisesti :D Nytkin siellä pusikoissa kasvaa ilmaiseksi vaikka mitä jännää :mrgreen:

Periaatessa se on aika vaikeaa henkilölle joka kärsii kovista kivuista ja liikuu sähkömopolla alkaa keräimelään jotain psyko-aktiivisia sieniä jossain pystymetsässä. Muuten hyvä idea.

Höpö höpö, ei kukaan ole mihinkään pystymetsään kehoittanut menemään eikä siellä useinkaan mikään priima edes kasva. Sähkömopohan on sitäpaitsi aivan kuningasvehje jos joku haluaa kierrellä erilaisia ojien, peltojen reunojen ja matalojen nurmialueiden tiimoilta herkkuja. :mrgreen: Kaupasta voi ostaa vielä sellaiset pitkät tarttumapihdit niin ei helvetti edes selkä rasitu.
Mastodontti
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja NeuroKipu » 4.9.2021 18:02:32

Ennen kuula kalloon kuin ruveta sieniä etsimään, kivutkin loppuis heti.
NeuroKipu
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Mastodontti » 4.9.2021 18:16:17

NeuroKipu kirjoitti:Ennen kuula kalloon kuin ruveta sieniä etsimään, kivutkin loppuis heti.

:lol: :lol:
Mastodontti
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja NeuroKipu » 4.9.2021 20:31:47

Sanotaan nyt heti etten halua huumaantua, kipu vaan pois. Miten mä menisin ampumaradalle autolla ja mihinkä mä osuisin sitten, ei se olisi elämisen arvoista. Entäs mun uudella sähkömopolla ajelu, ei ajatukset pitää olla kirkkaat.
NeuroKipu
Vahvasti panostava jäsen

Jippii!

ViestiKirjoittaja Mastodontti » 5.9.2021 08:34:55

Dexamfetamiinia
Metyylifenidaattia
Paljon kannabista vaposta ja pizzasta
Rivatril 3mg
Diapam 50mg
Kahvia
Manitouta
1g silokkeja
Bupree
Sirdaludia
Paljon testoo

Ja kova into lähteä kohti apteekkia koska "apteekkipäivähän" se tänään on! :mrgreen:
Mastodontti
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Mastodontti » 5.9.2021 10:44:12

NeuroKipu kirjoitti:Sanotaan nyt heti etten halua huumaantua, kipu vaan pois. Miten mä menisin ampumaradalle autolla ja mihinkä mä osuisin sitten, ei se olisi elämisen arvoista. Entäs mun uudella sähkömopolla ajelu, ei ajatukset pitää olla kirkkaat.

No sitten ei kyllä jää vaihtoehdoiksi kuin Lääkekannabis-valmisteet (myös CBD+CBG öljyt) , Hydromorfoni, Nalbufiini, Metadoni (tai ooppiumunikko-tee). Kaikkiin kehittyy ajan kanssa sellaiset toleranssit, että voi vaikka autoa ajaa. Psykedeeleistä menee kyllä tavallaan harmillisesti hieman kujalle mutta ei niitä ole tarvetta montaa kertaa vuodessa edes ottaa.. Ne voivat pysyvästi poistaa kipuja, muuttaa kivun luonnetta tai omaa suhtautumista siihen kipuun niin, että olo helpottaa.

Rohtovirmajuuresta (ei tarvitse itse kerätä vaan posti toimittaa) voi myös tehdä pirtun avulla aivan törkeän sedatiivista extractia joka kaataa vaikka norsun. Voi toimia kipuihinkin.. Myös lihasrelaxantit kannattaa tietysti käydä läpi (Sirdalud+Norflex+Baclofen Mylan).

Myös erilaiset hengitysharjoitukset, kylmä/kuuma-altistukset ja meditaatio kannattaa ottaa tutustumisen alle. Myös erilaisia masennus ja epilepsia lääkkeitä joita ei ole vielä kokeillut voi tietysti yrittää.. Joskus saattaa joku tavanomainenkin kemikaali yllättää kun kaikki tämmöinen touhu on aina niin yksilöllistä. Olen yhdeltä psykiatreistani kuullut niin uskomattomia lääke/hoitovaste-combinaatio stooreja ettei ole sitten tosikaan!

Ps. On olemassa myös kasvi nimeltä Kra thum khok (Mitragyna Hirsuta) joka on hieman Kratomin tapainen kasvi. Se voi auttaa todella hyvin kipuihin. Ja jos sinulla yhtenä kipujen aiheuttajana on diabetes niin nokkosta (myös sen siemeniä) kannattaa ehdottomasti alkaa lisäämään ruokavalioon sillä se usein helpottaa oleellisesti nivelkipuja. Lisäksi on olemassa myös laillinen kasvi nimeltä rohtovuohennokka (Skullcap) ja sen Kiinalainen versio Amerikkalaisen sijaan voi myös auttaa miestä mäessä.

Ainiin! Kapsaisiini-laastaria (Qutenza) voi myös yrittää.

Itseäni kiinnostaisi teoriassa tietää voisiko laillinen lääkekannabiksen käyttäjä saada luvat lentää pienlentokonetta?
Mastodontti
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja NeuroKipu » 5.9.2021 12:37:44

Sirlaludia syönyt reilu 13V, kipulaastari on, gapapentiini ja noita hullunpillereitä kokeilin. Niistä tuli vain karmeet painajaiset, opioidi pojaset kuin karkkia söis. Kyse ei ole nivelsärystä vaan neuropatian vahingoittamasta hermostosta, no olen pääsemässä Tampereelle jossa hermoja koitetaan puuduttaa.
NeuroKipu
Vahvasti panostava jäsen

EdellinenSeuraava

Paluu Sauna