Olet täällä

mikä vaikuttaa nyt

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: mikä vaikuttaa nyt

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 6.9.2020 06:30:10

^^/^ Kiitoksia näistä. Etenkin it was a trap onnistui piristämään aamuani sangen mukavasti :D :lol: .

Täällä vaikuttaa pari mukillista mustaa kahvia, nikotiini sähkötupakasta(Pitää varmaan kohta vaihtaa atopumpulit, kun sen verran heikot ja kärähtäneen makuiset höyryt irtoavat), klonatsepaamia 1,5 mg, erinäiset ravintolisät, esim. kalkki, sinkki ja monivitamiini, hyvät yöunet ja alkavasta syksystä huolimatta yllättävänkin jees mieliala.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Projekti 0 » 6.9.2020 08:56:40

Noiden ravintolisien popsiminen pitäisi kyllä itsekin ottaa mukaan repertuaariin. Plasebo tai ei, ei siitä haittaakaan olisi.

Tällä tuurijuopolla alla muutama tasuri. Niin kliseinen ja klassinen tuurijuoppo, tai ehkä enemmän viikonloppualkoholisti. Pari kk meni tipattomalla ja olin suunnilleen raamattu kädessä hakkaamassa syntisiä päähän, kunnes tylsyyksissäni päädyin muistelemaan miltä olut maistuu. Hyvältä näköjään, missä on korkki?

Huikan ulkopuolella urheilen paljon, syön terveellisesti ja sivistän itseäni. Huikka päällä täysi degeneroituminen. Jännä. Ja valtin puolella avauduin jo peliongelmastani. Siihen vielä alkoholismia kylkeen, niin tili ja pää kiittää.

No joo, tarkoitus ei ollut olla negatiivinen. Rakastan elämää. Ehkä tämä on mun polku. On muuten kiva asua kirkon vieressä. Mikään ei nosta darraista mielialaa paremmin, kuin kellojen syyllistävä kumina :)
Projekti 0
Vahvasti panostava jäsen

Ollut pelaamatta

ViestiKirjoittaja Varpusemo » 6.9.2020 11:23:23

[Poistettu henkilökohtaisuuksia -Päihdelinkin moderaattori]
Varpusemo
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Varpusemo » 6.9.2020 12:23:58

it was a trap kirjoitti:
Varpusemo kirjoitti:
it was a trap kirjoitti:8 mg klonatsepaamia.
Aamupaska.
Kohta kahvia, mustana tietenkin.

Ihme aikaan tuli herättyä, vaikka menin 23 aikoihin nukkumaan.

Ootan kai torstaita kun saa massia huumeisiin.

Minun mielestä ylläpidon pitäisi heti poistaa tämä viesti. Sinä yllytät ja glorifiot huumeiden käyttöä jota me kaikki täällä plinkissä yritämme vähentää ja välttää. Itse olen täysin selvinpäin tällä hetkellä mikä on todella kivaa elämää.

Millä tavalla glorifioin huumeidenkäyttöä? Itse glorifioit bentsodiatsepiineja, vaikket edes sitäkään osaa tyylillä tehdä.
Minä inhoan huumeidenkäyttöäni, koska joudun rahoittamaan sen käyttöä mm. itseäni myymällä tai jos koitan olla ilman kuukausiakin toisinaan, niin ei olo enää tunnu normaalilta.

Mielestäni sinä voisit amputoida itseltäsi pään, niin säästyisi ylläpidolta ja monelta plinkkiläiseltä jargoniasi niin monotoniset. Jos minun pitäisi arvailla minkälainen henkilö olet livenä, tulisi minulla mieleen eräs markorepairs "taiteilijanimeä" käyttävä suolahtelainen työtön hullu. Toisaalta hän juo vain hyviä halpaviinejä ja uskaltaa tulla nettiin selvänä. Lisäksi hänen nimimerkkinsä olisi eri. Mutta jotenkin sinun tekstistäsi tulee mieleen vain sen hullun monotoninen paatoksensa. :lol:
Anteeksi, ei ollut tarkoitus loukata. Pään amputoinnilla muuten parantaisit omaa oloasi myös, sillä ei tarvitsisi enää sinunkaan kitua tuskissaan päivästä toiseen olutta litkimällä ja ambulansseja soittelemaankaan et enää kykenisi, että jos ne antaisi vaikka 1-3 kpl 5mg Diapameja tai 15mg-30mg:n Opamoxeja.

Aiheeseen vastaan. Nyt vaikuttaa ihan kohtuullinen amfetamiini laadultaan. Otanpa lisää, jotta jaksaa tehdä juttuja kohta, kunhan menen plinkistä pois. Stimuissa keskityn aina luomiseen. Nyt ajattelin tiskata paljon asioita mieheni puolesta ja kirjoittaa, sekä piirtää.

Hyvää viikonloppua kaikille. ♥

Onks sulla mitään hajua miten vaikeata on nykyään saada pysyvä ylläpito bentsoresepti julkisilta?
Varpusemo
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Varpusemo » 6.9.2020 13:03:46

Vastaa kysymykseen "kovismimmi".
Varpusemo
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja it was a trap » 6.9.2020 16:06:21

Kovismimmihän vastasi eräässä ketjussa, että hänen äidiltään, jota tosin vähättelit, kun häntä hyväksi ihmiseksi sanoin - niin häneltä otettiin 68 vuotiaana Xanor 1 mg:n "UPJOHN" mustikat pois, vaikka oli välillä käyttämättä yhtä pilleriä yli vuoden ajankin. Osasi hieman paremmin kovismimmin äiti käyttää bentsonsa, kuin Varpusemo, joka hakee vaan viikosta toiseen ambulanssilla kolme kpl 5 mg:n diatsepaamitablettia tai 15 mg:n Opamoxeja pari kpl ja sitten kävelet päivystyksestä naama naantalin aurinkona pois, kun on vartiksi helpotus. Paperipussi pitää taas kohta kaivaa esiin, että voi neljätoista Koffia juotuaan kertoa ensihoidon tiimille, että happisaturaatio on ainakin potenssiin kymmenen, kun meinaa taju lähteä. Voin kuvitella hyvin kun siihen lohtupussiisi puhaltelet, että jos saisi taas kolme vitosen pamia. Se ois lottovoitto.

Kovismimmi ei enää osaa bentsojaan syödä, siitä olisi hauska jonkun järkevän kanssa keskustella, joita foorumilla on - tai syy, mikä ajoi minut syömään omat bentsoni tahallaan seitsemän vuoden oikeinsyönnin jälkeen ilman ongelmia. Mutta ehkä keskustelen yksärillä asiasta sitten joskus vaikka Winstonin kanssa,. Hajoilin äsken kun piriä yli päivän kiskonut ja ei ole nukkunut, niin valitit joka ketjussa, kuinka kovismimmi saa bannit ja Winstonikin vaan häntä peesaa, vaikka trappi on vaan joku persettä myyvä narkkari. =D
Kerrottakoon, että nykyään olen ihan rehellinen seksityöntekijä ja saan siitä hyvät rahat. On vara ostella päihteitä ja ihmetellä elämää. Sori vaan, mutta et vaan voi olla kyllin ovela jos yrität argumentoida minut pussiin hengit... ei kun nurkkaan häpeämään.

Aiheeseen:

Nyt vaikuttaa 300 mg amfetamiinia ja kohta hankin gramman lisää, klonatsepaamia, sekä kukkaa josta en edes piittaa. Ehkä säästän sen jollekin asiakkaalleni, sillä itse pidän enemmän stimuista ja joskus hitaista. Benrtsoja ilman en voi elää minäkään, mutta onneksi en tiedä, että niitä ei ole vaikea nykyään saada. Olenhan kovismimmi ja saan mitä haluan. Ja tällä mimmillä on munatkin, joten kannattaa varoa. :lol:
Jos tätillä ois munat, niin se ois setä, paitsi mun tapauksessa.. City: Kokkola, westside
it was a trap
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja it was a trap » 8.9.2020 14:39:35

6 mg Rivotril, 90 mg Opamox, 4 mg Subutex.
Jos tätillä ois munat, niin se ois setä, paitsi mun tapauksessa.. City: Kokkola, westside
it was a trap
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja it was a trap » 10.9.2020 15:32:46

200 mg Spironolactone, 150 mikrogrammaa Estradottia, Koffin olut, ku ei saanut nauttia 200 milligrammaa MDMA:a, siksi otinkin 200 mg Spironolactoo, ku normi annos on 150 mg. 8)
it was a trap
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja it was a trap » 10.9.2020 15:34:15

Monta koffin olutta, kai sitä alkaa olee jo hyvissä... :lol:

Pitäskö soittaa lanssi muuten vaan jos ne antas kolme Diapamia. On mulla tossa monia pusseja joihin voi hengittääkin. :lol:
it was a trap
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Kärppä » 10.9.2020 16:18:26

Joo, joo. Mä en ole koskaan joutunut hengittämään pussiin.

60 mg diapamia ja jääkylmä Pepsi. Olen ollut ilman näitä 14 Koffeja jo kaksi päivää, mikä on jo sinänsä saavutus.
Kärppä
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Kärppä » 10.9.2020 16:52:23

Sä kyllä jaksat provosoida, mutta sun täytyy muistaa että tämä on moderoitu foorumi. Kärppä on kiltti ja oikea lelliboy. Mun kädet on sidottu.
Kärppä
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Kärppä » 10.9.2020 17:14:38

it was a trap kirjoitti:Monta koffin olutta, kai sitä alkaa olee jo hyvissä... :lol:

Pitäskö soittaa lanssi muuten vaan jos ne antas kolme Diapamia. On mulla tossa monia pusseja joihin voi hengittääkin. :lol:

Se on ikävää että sä jaksat ylläpitää tätä riitelyä vaikka jo pyysit anteeksi Varpusemolta toisessa ketjussa ja annoit jopa sähköposti osoitteen. Sun takia Varpusemo sai elinikäiset bannit tälle foorumille.
Kärppä
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja it was a trap » 10.9.2020 17:28:06

Kärppä kirjoitti:
it was a trap kirjoitti:Monta koffin olutta, kai sitä alkaa olee jo hyvissä... :lol:

Se on ikävää että sä jaksat ylläpitää tätä riitelyä vaikka jo pyysit anteeksi Varpusemolta toisessa ketjussa ja annoit jopa sähköposti osoitteen. Sun takia Varpusemo sai elinikäiset bannit tälle foorumille.

Huonosti olet seurannut foorumia jos luulet, että sulle kirjoitin, ellet ole eräs toinen eläinlaji. En ihmistä nyt tarkoita. :lol:
it was a trap
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Kärppä » 10.9.2020 17:40:01

Sä lennät nyt korkealla kun piri on vedetty hihaan, mutta laskuissa tulet olemaan pahoillaan ja pyydät taas anteeksi. Muista että Kärppä on nykyään lelliboy kerhossa ja yrittää vain auttaa niitä ihmisiä jotka ovat pahasti pohjalla.
Kärppä
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja it was a trap » 10.9.2020 19:12:30

Kärppä kirjoitti:Sä lennät nyt korkealla kun piri on vedetty hihaan, mutta laskuissa tulet olemaan pahoillaan ja pyydät taas anteeksi. Muista että Kärppä on nykyään lelliboy kerhossa ja yrittää vain auttaa niitä ihmisiä jotka ovat pahasti pohjalla.

En juuri koskaan käytä i.v. Nyt tosin voimakasta huumetta tänä iltana käytän. Koffia. Mutta en ymmärrä miksi katuisin sanojani kun en ole mitään tehnyt. :lol:
it was a trap
Vahvasti panostava jäsen

EdellinenSeuraava

Paluu Sauna