Valvoja: Päihdelinkin toimitus
Kirjoittaja ziontrain » 14.7.2005 19:28:31
Kirjoittaja pandae » 14.7.2005 21:47:47
Kirjoittaja Miffy » 14.7.2005 22:49:05
Kirjoittaja durak » 14.7.2005 23:01:14
Kirjoittaja Miffy » 14.7.2005 23:09:36
Kirjoittaja durak » 14.7.2005 23:11:26
Miffy kirjoitti:Durak, tajuan kyllä mitä tarkotat. Meinasin vaan sellasta ... no äh, kyllä sä tiiät, teinihehkutusta :O
Kirjoittaja colt » 15.7.2005 00:00:35
Kirjoittaja beyootch » 15.7.2005 10:11:49
Kirjoittaja Devilla » 15.7.2005 10:15:43
Kirjoittaja reggaeman80 » 15.7.2005 17:46:04
öh, taisit sitte vetää PELKKÄÄ maltoo. ja se alun piristyminen oli vaa placeboo...
ja varmasti ollu metaa nähnytkään!!!!!!!!!!
mun mielestä paras jatke on se, et
EI JUMALAUTA MENNÄ JATKAAN SITÄ PIRIÄ VITUN IDIOOTIT!!!
heh, hyvin huomas taas konemetsässäki, mulla oli itellä mukana jonkun verran omaa, mitä oli jatkettu jo ku se oli tuotu mulle, eli mun mielestä se oli sellasta keskivertoo... siellä yks mun kaveri poisti joltain tyypeiltä just jonkun puokin tms, veti sen kokonaan, ja tuli multa itkeen taas nollaykköstä, ku se niiden muiden piri oli ollu niin paskaa, ettei vaikuttanu sen mun nollaykkösenkään vertaa... ja useilla muilla tuntu kans olevan jotain ihan ihme kuraa siellä mukana, onks porukka niin tyhmiä, ettei ne tajua niiden mömmöjen olevan paskaa, vai mikä se pointti oikein on?
oon aina ennen kuvitellu, et täällä on aina sellasta keskivertopaskaa. mut lähiaikoina on ruvennu tuntuun siltä, et se meidän 'keskivertopaska' on satakertaa parempaa, ku muiden 'hyvä'. mikä teitä vaivaa ihmiset?! saatanan ahneet nistit, ette ajattele muuta ku voittoo ja keinoja miten sponssata omat doupit.
mut irene hei, ei siinä vaiheessa ku on vetäny sen yhden gramman joka ei toimi, tuu mieleen, ettei ehkä kannata ostaa sitä toista grammaa, koska tuskimpa sekään toimii yhtään sen paremmin.
paitsi tietenki jos ootte ostanu sen koko 9 grammaa kerralla, mutta sit taas siinä on vielä vähemmän järkee, ostaa 'isompi' määrä eikä testata tavaraa, vittu edes maistaa sitä sormen päällä!!! koska kyllä piri sentään pirille maistuu...
musta tuntuu, että sä et oo ikinä edes vetäny mitään about 13-14% vahvempaa, koska jo pelkästään 67,9% pitäis tuntua jo jossain...
sähän ressukka kuolisit jo ku joku heittäis suhun jonkun vajaan nollaykkösen jotain kasikymppistä!!! voi voi voi voi.
et sillee ku miettii, mä oon kuitenki pirinisti, ja pärjään yleensä niillä mun mielestä 'keskiverto'-seteillä ton 11 tuntia jollain about 0,5-0,6:lla grammalla. sä menisitki sit varmaan tolla mun 'keskiverto'- setin nollaykkösellä jonkun kaksviikkoo putkeen, mikäli oot tottunu vetään tollasta "67,9%:sta"....
huhhuh.
sellasta ku hyvä jatke ei oo olemassakaan. kaikke jatkeet on perseestä.
mut malto on sinänsä hyvä, ku se on niin vitun tyhjää tavaraa eli tosi neutraalia.
aika usein porukka jatkaa myös sokeriin, tai esim kofeiinipillereihin (<--- jotka kuulemma kohahtaa kunnolla, en tiedä ku en ole ikinä kofeiinipiriä vetäny).
mutta niinku sanoin, ei tarttis jatkaa sitä vauhtia.
paitsi tietenki eri asia, jos ihmiset ei tajua sen olevan oikeesti vahvaa.
eli just joillekin, irina, sun tyyppisille ihmisille sitä on varmaan "pakko" jatkaa, ku ootte kuitenki antanu ihmisten kusettaa itseenne jo jonkun aikaa, niin ressukat kuolisitte johonkin mitä ei oo jatkettu täysin tyhjäks arvaks....
onhan se nyt jumalauta järjenkäyttökin sallittua....
Kirjoittaja Miffy » 15.7.2005 20:41:49
Kirjoittaja Cemetery Gates » 15.7.2005 23:40:05
Kirjoittaja malibu » 18.7.2005 17:02:18
Kirjoittaja Sanja » 19.7.2005 11:26:19
Kirjoittaja beyootch » 26.7.2005 08:15:44