Olet täällä

AMFETAMIINI! mielestänne parhaat jatkeet,mitä ja miksi?

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

ViestiKirjoittaja KYY » 26.7.2005 17:28:15

Yhdyn johonkuhun edelliseen:"10v sitten vedettiin amfea, nykyään piriä"
Kyllä v....taa vetää 2g ja käydä koisimaan..nekin rahat voisi käyttää unilääkkeisiin :twisted:
KYY

ViestiKirjoittaja Devilla » 26.7.2005 17:53:10

Yhdyit siis kyy minuun. Ja minä yhdyn Miffyyn hänen kirjoituksissaan koskien beyootchia. :roll:
Devilla

ViestiKirjoittaja Real Sir Robin » 26.7.2005 22:04:50

Sanja kirjoitti:Jaahas...

Asioilla on aina kaksi puolta, mutta joka tapauksessa jos pirin kaa on pelannut jo kymmenisen vuotta, ni en jaksa uskoa, että ainetta tulisi kehua tai muuta vastaavaa. Koska ihan oikeesti siinä ajassa pitäs jo tietää et se on paskaa, oli sitten jatkettua tai ei. Kyllähän jokainen entinen tai nykyien pirin käyttäjä tietää et pireissä kun on, ni millään muulla ei ole väliä, sitä on kuningas tai tar maailman huipulla, kukaan muu ei ole mitään tai mikään ei merkkaa mitään kuin sinä itse.

Hmm, olen kyllä kuullut tällaisesta, mutta ei kuulosta vähäisissäkään määrin tutulta kokemuksen kautta... Stimulantteja kuitenkin nauttinut erilaisia, amfetamiini, metamfetamiini, bzp, efedriini, metyylifenidaatti (aka ritalin) eikä noista mikään ole tuollaista yli-ihmis fiilistä luonut. Överiannokset ritalinia (10 kerralla) kyllä aiheuttivat aika vahvaa egon nousua...

Mutta mun ekasta viivasta nyt ei olekaan vielä kuin viisi vuotta, se on vain puolet tuosta kymmenestä...

Tästä huolimatta kannattasi miettiä onko kuitenkaan asiallista ainakaan täällä päteä tai hehkuttaa (oli se nyt mitä tahansa), sillä ehkä joku ei "niin kokenut " saattaa saada siitä touhusta aivan väärän kuvan, mitä se oikeasti on. Jokaisellahan saa olla mielipiteensä, mutta kuinka se tuodaan julki ja ennenkaikkea missä. Sitä kannattasi ajatella.

Lukijallakin tietysti pitäisi olla jotakin vastuuta tulkinnoistaan. Minun mielestäni pitäisi perehtyä ihan faktateksteihin noilta alan informaatiosivustoilta - harva väittää amfetamiini haitattomaksi. Pirun vaarallinenhan se on itselle ja ympäristöllekin jos se ottaa vallan, toisaalta mielyttävä nautintoaine tai tehokas työväline satunnaisessa käytössä asioiden hoitamisessa jos sen pitää hanskassa. Siinä sit pitää punnita, et onko valmis ottamaan sen riskin ja koittamaan kumpaan ryhmään kuuluu - kannattaa etukäteen olla mahdollisimman rehellinen itselleen ja miettiä, että riittääkö itsekuri tuon aineen hallintaan. Meinaan jos ei riitä niin myöhemmin ei kait ole enää niin kauhean helppoa enää olla rehellinen itselleen - aina voi piripäissään tai laskuissa keksiä n+1 syytä miksi on ihan ok vielä ottaa vähän lisää ja miten homma ei ole mitenkään luisunut käsistä, mitä nyt alkuun oli ollut turhan varovainen...

Noh, se voi kyllä olla todella petollinen aine joillekin ja se on syytä ottaa vakavasti. Linkkiä vielä:

DIHKAL: Amfetamiini
Real Sir Robin

ViestiKirjoittaja beyootch » 27.7.2005 08:25:24

jos mä juon kahvia, niin juon mielummin vahvaa kahvia ku laimeeta. varsinki ku juon sen mustana ilman sokeria.

vaikken kahvista pitäis, edelleen juon mielummin sitä vahvaa kahvia ku laimeeta. tee on kuitenki olemassa erikseen...

te ootte tosi omituisia.
tai sit mä luen ite omat tekstini jotenki ihan eritavalla ku jotkut muut...
ite ku en näe jutuissani minkään näköstä provosointia, mutta ilmeisesti oon sit väärässä.

mut seki kiinnostaa ku kilo paskaa ja ON tällä hetkellä ehkä isoin mun ongelmista.

voi ei, mitä nyt teen, plinkissä on ihmisiä jotka kyseenalaistaa mun todenperäisyyden ja pitää mua teininä, voi ei, juoksen itkien kotiin nyt kyllä! apua.

mulla on elämässäni tällä hetkellä ainaki kaks asiaa mitkä pitää mut hengissä.
ja toinen niistä ei tod oo piri.
mut vois olla...
hyvin mä vedän

Kuva
beyootch
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Devilla » 27.7.2005 13:33:20

Itse en ole beyootch sanonut sinua teiniksi. Sen vaan huomaa ihmisen kirjoituksista miten hän ajattelee ja millä tasolla/missä vaiheessa on henkisesti esim. aineiden kohdalla. Itse olen aina piripäissäni kun tänne kirjoittelen mutten siitä sen kummemmin puhu. Piri kun pitää minut vaan normaalina vaikka olisi kuinka tykkiä ja vaikka vetäisisi millaiset hullun suuret pikajunat ränniin. Itse kun harvemmin paljon jatkettua paskaakaan saan. Kaikki vaan muuttuu ajan myötä. (Vaikka totuus on se minkä jo sanoinkin. 10 vuotta sitten oli amfetamiinia, nykyään piriä. Aina paljon jatkettua paskaa.) Mutta sinä pystyt käymään töissä ja elät niin erilaista elämää kuin minä. Pidä sitä kiinni. Pahalla en tarkoita tekstejäni. Täällä alamaailmassa vaan ei mikään ole helppoa. Tykki voidaan laittaa ohimolle hetkenä minä hyvänsä ja jos haluat lähteä pois tästä pirullisesta noidankehästä niin se ei välttämättä onnistu kuin kohtaamalla elämänsä lopun. Kuoleman.
Devilla

ViestiKirjoittaja beyootch » 27.7.2005 13:53:31

Devilla kirjoitti:Piri kun pitää minut vaan normaalina vaikka olisi kuinka tykkiä ja vaikka vetäisisi millaiset hullun suuret pikajunat ränniin.

sama se mulla oli sillon ku kiskoin päivittäin... mun ajatukset oli "kirkkaat" vaan vauhdeissa ja selvinpäin oli sellanen olo ku olis jossain ihan ihme mömmöissä. vedot selvitti aina pään, ja ilman niitä ei pystyny tekeen yhtään mitään.
ku korkeintaan syömään ja nukkuun.

Mutta sinä pystyt käymään töissä ja elät niin erilaista elämää kuin minä.

niin, tällä hetkellä!
kiitos siitä alunperin p. mexicana tripillä saaneeni amfetamiini-burnoutin!!! ilman sitä tuskin oliskaan mikään muuttunu. ja nyt ollaan jo reilu puol vuotta käytetty vähemmän...

Täällä alamaailmassa vaan ei mikään ole helppoa. Tykki voidaan laittaa ohimolle hetkenä minä hyvänsä ja jos haluat lähteä pois tästä pirullisesta noidankehästä niin se ei välttämättä onnistu kuin kohtaamalla elämänsä lopun. Kuoleman.

itse kun valitsin mieluummin vaan sen, että väkisin otetaan se käyttö takaisin hanskaan (tai no, sillon olin varma, että pystyn lopettamaan kaiken seinään... kas kummaa, kun en pystynyt). se että kuin hyvin se siinä hanskassa pysyy, onki sit taas jo vähän toinen juttu.

ja sit taas kohta lähtee ne vakio "sinä et tiedä mistään mitään koska sinä et ole vetänyt 25 vuotta putkeen ja tuhonnut koko elämääsi, käynyt miljoonia eri kertoja katkolla ilman tulosta ja blaa blaa..." niimpä niin. ei sitä tarvi vetää puolta vuosisataa nähdäkseen ja kokeakseen vitusti liikaa pahoja juttuja.

mielummin ainaki tää, ku joku vitun über-läävis-narkkaus. se kun ei kuitenkaan mitään kovin hohdokasta puuhaa pitemmän päälle oo ja niistä ihmisistä nyt on vielä vaikeempi päästä eroon ku ehkä itse aineesta... ainakin mulla.

mut tehkää te edelleen mitä teette, ja minä teen edelleen mitä teen.
ei siinä sen kummempia.

ja loppupeleissä mun ei kuitenka tarvitse puolustella teille mitään, niin miksi tekisin niin ainakaan enempää...
joten aivan sama.
hyvin mä vedän

Kuva
beyootch
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Devilla » 27.7.2005 14:27:48

Sinä olet mitä olet. Minä olen mitä olen. Muut ovat mitä ovat. Kaikilla meillä on erilainen historia ja kulkemamme tie on tuonut meidät tähän. Olemme itse tehneet valintoja, nähneet ja kokeneet erilaisia asioita. Jotkut kokevat jo lyhyessä ajassa sen mitä toiset moninkerroin pidemmässä. Me olemme niin erilaisia. En minä ainakaan yritä selittää mitään "oon HC-nisti." En todellakaan. Narkkarit ovat itse tuhonneet itsensä ja elämänsä. Nyt olen niin down etten jaksa enempää aiheesta kirjoittaa. Ne jotka tajusivat tajutkoon, muut olkoot tajuamatta. Minulla eivät ajatukset kirkastu vedoista. Otin äsken kunnon vedot, mutta yhtä pimeältä näyttää kaikki ja masentaa. Voin valittaa, mutta omaa syytä silti kaikki. Osaa tämä elämä olla vaikeaa!
Devilla

ViestiKirjoittaja beyootch » 27.7.2005 14:29:56

jos se olis helppoo ei se olis elämää ja muut vastaavat huonot kliseet.... :wink:
hyvin mä vedän

Kuva
beyootch
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja kike » 27.7.2005 15:38:01

Devilla kirjoitti: Jotkut kokevat jo lyhyessä ajassa sen mitä toiset moninkerroin pidemmässä. !

Minä en usko tähän. En usko että kukaan kokee mitään samallalailla kuin toinen. Ehkä hieman sinnepäin, mutta että samallalailla? Enpä usko. Joskus voi jopa liipata läheltä, mutta kun tarpeeksi syvälle mennään niin aivan eri kokemuksista puhutaan vaikkakin samasta asiasta.
kike

ViestiKirjoittaja Devilla » 27.7.2005 15:55:49

Ei ei ei. En minä sitä noin tarkoittanut! Me olemme kaikki yksilöitä ja erilaisia. Toisen maailma kaatuu kun kynsi lohkeaa ja toisen kun rakas ihminen kuolee. Me ihmiset koemme erilaisia asioita ja regoimme niihin eri tavalla. Ilmaisin itseäni ehkä hieman epäselvästi, mutta tuota en tarkoittanut.
Devilla

ViestiKirjoittaja kike » 27.7.2005 15:59:19

Minä en siis tajunnut :wink:
kike

ViestiKirjoittaja Devilla » 27.7.2005 16:01:16

kike kirjoitti:Minä en siis tajunnut :wink:

No problemo! Välillä ihmiset ymmärtävät toisiaan väärin tai selittävät asiansa liian päselvästi. :wink:
Devilla

ViestiKirjoittaja kike » 27.7.2005 16:09:48

Devilla kirjoitti:
kike kirjoitti:Minä en siis tajunnut :wink:

No problemo! Välillä ihmiset ymmärtävät toisiaan väärin tai selittävät asiansa liian päselvästi. :wink:

Niin liian paljon pitää lyhentää ajatuksenjuoksuaan näin kirjoittaessa. Siksipä viihdynkin sosiaalisessa "tosielämän" keskusteluissa paremmin. Siellä ei kulu aikaa selittämiseen niin paljon ja pääsee todella syvälle toiseen, helpommin.
kike

ViestiKirjoittaja Devilla » 27.7.2005 16:16:00

Joo no se on kyllä totta. Virtuaalisesti voi tulla helpommin väärinkäsityksiä. Vaikka kyllä niitä tulee ihan live-lifessäkin :lol:
Devilla

ViestiKirjoittaja kike » 27.7.2005 16:25:31

Todellakin!! Todella aneeminen kieli tämä suomen kieli puhua. Kun jonkun hyvän ystävän kanssa puhuu oikein mahtavan syvällisiä niin käsitteille pitää keksiä sanoja tai sitten hakea niitä sanakirjasta. Monasti joutuu kysymään että mitä oikein tarkoitit tuolla? Näin se vaan on. Sitten kun siihen lisätään vielä tavat keskustella sarkasmin käyttö ja muuta sellaista niin jo on opeteltavaa toisesta. Toisaalta osa tutustumisen mielekkyyttä.
kike

EdellinenSeuraava

Paluu Sauna