Olet täällä

Norflex 100mg, kovia ryynejä?

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

ViestiKirjoittaja esham » 4.9.2005 20:09:37

Pulkka kirjoitti:
esham kirjoitti:Anyway parhaiten saat asian selville kun testaat niitä itse. Vrt. miten sirdaludit mulla toimivat, vai pitäisikö sanoa miten eivät toimi :roll:

Ensin tarkistamalla paljon voi ottaa ja mitä ei saa/kannata ottaa samalla.

No eiköhän jokainen järkevä ihminen noin tee ellei, niin saa syyttä itseään jos jotain paskaa tapahtuu :?
Kidnapped and killed but too evil to bury...
esham
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja esham » 5.9.2005 11:33:39

Mitä mieltä asiantuntijat ovat orfenadriinisitraatin toimivuudesta bentsoviekkareihin? Niska mulla ainakin menee viekkareissa ihan juntturiin, siihen sen luulisi ainakin vaikuttavan? Tuskin noista muuta iloa on, jos tässä joskus tilat iskee :cry:
Kidnapped and killed but too evil to bury...
esham
Vahvasti panostava jäsen

Re: Norflex 100mg, kovia ryynejä?

ViestiKirjoittaja Gabriel » 25.1.2009 18:00:27

Tuttuni syö niitä selkäkipuihin.
Hyviä ovat siihen, suuremmilla annoksilla jopa piristää ja pistää silmät sekaisin :mrgreen:
Siis lukeminen esim onnistuu vain yhdellä silmällä. Kaveri syö niitä 3-6 per vkr.
Myönnetään jopa linnassa..
Gabriel

ViestiKirjoittaja Alexandra45 » 26.1.2009 07:06:39

Sama lääke kuin Dolan, vain ilman paracetamolia. :D
http://www.kylläsejääkantaa.fi/forum/
Alexandra45
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja dexmex-cowboy » 26.1.2009 11:01:04

juu oli aika stydit olot ku noita heittää reilu kymmenen tauluu ei kyl oo vastaavaa sekavuus tilaa kokenut millään muulla kamalla alla tosin bentsoi vauhtii ja viinaa ja kestää sen vuorokauden olot
Ajatus lentää, minä en.
dexmex-cowboy
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja odec » 21.3.2009 01:04:26

Mulle määrättiin 100mg Norflexia ja sirdaludeja ja Arcoxia 120mg, hartia ja selkäkipujen vuoksi. Norflexista tuli etova olo en voi syödä niitä ku meinaa tulla oksennus koko ajan. Arcoxiat (120mgx1/vrk Tulehduskipulääle, ei kolmiota)taas vei todella tehokkaasti kivun pois, sirkat taas väsyttää ihan snadisti, joskus ennen löin niitä hihaan ja tipuin aina melkein heti, nykyään tosiaan syön kiltisti nielemällä :) Mulla on tosiaan selkä ja hartian seutu sellases kondikses et lapaluut ei irtoo selästä, ja siel on jotain kiinnikkeitä, edes hieroja ei saanu hartioita auki, ihmetteli vaan kauhuissaan kuinka näin nuorella on selkä tällasesn kunnos.........Tästä läsin pyydän aina suoraan noita Arcoxeja ovat hyviä, mutta tämähän on vain mun mielipide, joku tykkää äidistä, toinen tyttärestä.

Joku puhu aiemmin Dolaneista on tullu niitäkin syötyä ne väsytti jonku verran, sillee et ku illan otti ni autto nukahtaa vähän nopeemmin ku rentoutu. :)
odec

ViestiKirjoittaja syrenia » 3.1.2012 21:46:07

kyllä niistä voi saada melkoset hallut ja sekavuustilat. mut niillä lähtee myös helposti jalat alta. ja ihan noin muuten vaan, kyllä niiden kanssa kannattaa olla hyvinkin varovainen. itse söin muutama päivä sitten ja vieläkin lamput loistaa, eikä nää kunnolla, vaan pitää lainaa laseja et pystyy kirjottamaan ja lukemaan.
syrenia
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja dexmex-cowboy » 4.1.2012 08:30:39

tolla voi saada myös hengen iteltään joten varovaisia, en ite oikein pitänyt tuli todella rajuja hallusinaatioita enkä puhu nyt mistää pikku visuaaleista vaa näin olemattomia ihmisiä ja pikku-ukkoja. jos en väärin muista nii noi vaikutukset on aika lähellä daturaa, joskus halusin kokeilla hulluruohoa mut ku kerran oon delirantteja kokeillu nii uudestaa en moista matkaa halua, nii ja trippi kestää 20h, korjatkaa joku jos olen väärässä.
Ajatus lentää, minä en.
dexmex-cowboy
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja joovaa » 4.1.2012 23:18:07

Joo hullu lääke. Itekki olin keitellyt kahveja ja käärinyt röökejä "vieraille" ku olin bentsoja ja aika monta noita napsinu.. Muijaa oli pelottanu.. Ei ihme.. ei ikinä enää.

Toisella kerralla otin noita 3 aamulla selkäkipuun ja illalla lähin dokaamaan. Join 1l kossun + 1 pamin ja heräsin aamulla teholta jonne poliisit oli mut tuonu vaikka oli alunperin meinannu viiä putkaan. Onneks koska menin tajuttomaks odotustilassa.

En suosittele.
joovaa
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Dagon » 3.2.2012 08:47:28

Mä nappasin olutta ja norflexeja 6 kpl ja lisää olutta, niin tuli niin hullu meininki etten enää lääkkeeseen koske.. Hourailua ja ravasin ilkosillani kämpässä.. Ja en tiedä mikä lätäkkö oli olkkarin lattialla? Olinko kussu siihen sitte.. Pyyhkeen olin sitte survonu myös vessanpönttöön. :lol:
Dagon
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja malibu » 3.2.2012 19:36:06

Joku kysyi aikoinaan miten eroaa sirkoista.. Mulla on näissä aivan sama kun jollakin muullakin oli; laatta meinaa lentää ja prkl ku tulee sumea olo. Ei hyvällä tavalla todellakaan.. Mulla sirkat (4mg) toimii hyvin. Tosin 6mg:n depot toimii kuten nämä, eli lievää pahoinvointia; ei niin pahaa kuin näistä.. Toisaalta tuo parasetamoli, yök.. Se etoo jokatapauksessa.. Itse söin 2 tabua aikoinani (oli muuten maailman turhin lekuri-reissu kun sain tulehduskipulääkkeitä jotka aiheutti karseen fiiliksen ja näitä samaan syssyyn) ja vein paketin klinelle & sain 4mg:n sirkkoja näiden sijaan. Lisäksi vaihdoin ihan ibuprofeiiniin ne tulehduskipulääkkeet.. Lekurit vois määrätä vatsansuojalääkkeitä jos myrkkyjä määräävät... :roll: Ei ole kiva voida pahoin ku tulehtuneet lihakset itsessään jo aiheuttaa etovaa oloa ja näköhäiriöitä..

Kysyin vielä kohteliaasti apteekissa, että ovatko kolmiolääkkeitä ku on apteekki-soppari ja menin hakemaan nämä kanta-apteekista.. Kolmio on tullut varmasti tasan tarkkaan siitä, että niillä saa tasapainon ja hengen pois. Toisaalta laittaisivat kolmion parasetamoliinkin... :roll:
Katoava luonnonvara, omilla aivoilla ajatteleva yksilö! Liian monta lokeroa johon tulisi itsensä lokeroida; no way!
malibu
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja madtrue » 3.2.2012 20:35:21

Juu itekkin sitä mieltä että ehdottomasti sirkat ku norpat... en yl tajuu miten jollekkin voi tulla sirkka 6mg paha olo?, niit on tullu aikoinaa liuska kaupalla popsittua :)
-Rocky Has Left The Building-
madtrue
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja malibu » 7.2.2012 19:54:36

madtrue kirjoitti:en yl tajuu miten jollekkin voi tulla sirkka 6mg paha olo?, niit on tullu aikoinaa liuska kaupalla popsittua :)

Aivan sama juttu oli Dolanin kanssa aikoinaan.. Kaikille ei kaikki käy.. Siksi omat sirkat popsin iltaisin, ellen ole niin kipeä että pystyn käyttämään sen 3h nukkumiseen/lojumiseen hämärän rajamailla janoisena ja huonon pöhnän alaisena.. Tupakka tuon huonon olon laukaisee enkä tiedä onko xonella tai muilla lääkkeillä osuutta asiaan.. Eli tupakka on paskaa! :P

En itse noita syö huvin vuoksi. Lähinnä ehkäisen lihasten tulehtumista eli melko harvoin otan vaikka voisin vetää sen 4mg/pv, tai enemmänkin.. En mä saa noista mitään muita kicksejä kuin lihasten rentoutumisen jolloin särkylääke ja oikea asento voivat poistaa kivun täysin.. Kamala jano tulee..
Katoava luonnonvara, omilla aivoilla ajatteleva yksilö! Liian monta lokeroa johon tulisi itsensä lokeroida; no way!
malibu
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja madtrue » 7.2.2012 22:15:04

Voi olla että "muut" lääkkeesi taustalla vaikuttavat esim jos vaikka 4lääkettä päivään ni saatta olla sellanen kotaili :) vaikka tarkoitukseen syötkin. En itsekkää popsinu ihan turhaan mut mul oli selkä/niskat/hartiat ihan perkeleen kipeänä kolarin jäliltä nii jouduin syömään reilu 2kk aluksi 4mg ja lopuksi 6mg 2-3 mut niitä meni se moninkertaisesti (+ kipulääkkeenä oli viel taustalla 150mg tramadol x2 päivässä). Totta sekin ettei kaikille sovi kaikki lääkkeet "lääkkeen sisältämät lääkeaineet".
-Rocky Has Left The Building-
madtrue
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja Doomantia » 30.12.2012 01:13:07

On todella kovia ryynejä, jos rouskii kerralla paljon. Itellä kerralla meni 1200mg rouskien. En edes tiedä miksi. Puoli tuntia niin hallusinaation alkoivat. Ja siis todella kovat, ei mitään ilman värisemisiä, yms.Tuntemattomia ihmisiä paikan päällä. Vastasivat kun puhuin niille. Ja kaikkea muuta todella kovaa hallusinointia.

Todellisuutta ei enään erottunut halluista. Oli kyllä todella pelottava kokemus, mutta tavallaan myös erittäin mielenkiintoinen.

En kuitenkaan suosittele kenellekkään.
Doomantia
Miedosti panostava jäsen

EdellinenSeuraava

Paluu Sauna