Olet täällä

Norflex 100mg, kovia ryynejä?

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Norflex 100mg, kovia ryynejä?

ViestiKirjoittaja Rivakummitus » 29.1.2013 12:58:41

NORFLEX NEUVOJA TARVIISIN!!! Sain respalla noita 2ml ampulleja, joissa 30mg/ml vaikuttavaa ainetta(orphenadrin). Eli kysymys kuuluu voinko rännittää turvallisesti ja suoraan? Lihakseen on pistetty noista yksi. Paketissa ei selostetta, mutta lukee im iv eli kai sitten lihakseen ja suonensis.. Kertokaa konkarit, kovat on kivut. Ja peruslääkityksenä siis rivatril 2mg vrk ja tradolan 300mg vrk.

PERKELEELLISISTÄ SELKÄKIVUISTA EDES HETKEKSI IRTI TAHTOEN :roll: :roll:
Rivakummitus
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Dose » 7.12.2014 21:19:14

Mä tässä oon ihmetelly et miks muhun ei tehoo oikeen mikään lääke. Kaks ja puol viikkoa oon kärsiny saatanallisesta jalka ja selkäkivuista. On kokeiltu Tramalia 100mg/vrk, Panacodia 90mg/vrk, Levozinia 25mg/vrk,Buranaa 1800mg/vuorokausi, Panadol 2g/vrk, ja mikään ei auttanut. Tänään sain Norflexia piikkinä perseeseen ja reseptin. Mä oon popsinu Norflexia piikin lisäks 1000mg tänään, enkä oo huomannut mitään erikoista. Ei näy halluja eikä muitakaan vaikutuksia, edes kipuun. Pitää alkaa miettii uus lääkelähde et sais jotain lievitystä kipuun.
Dose
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Nnaana » 7.12.2014 22:19:02

^ :shock: Orfenadriini on MYRKKY ihan aikuisten oikeasti ja tappavan annoksen tiedetään olevan 1-5 grammaa. Että ei kannata todellakaan popsia niitä ihan miten sattuu. Yliannoksina aiheuttaa mm. sydänvaivoja, maksavaurioita ja aivoödeemaa. Eli ei ihan mikään vaaraton substanssi.

Jos ei auta, suosittelisin pyytämään jonkun tehokkaamman lääkkeen. Sirdalud on allekirjoittaneelle ainakin paljon parempi selkäkipuihin ja jumeihin kuin Norgesic. (Orfenadriini + parasetamoli)

Ja joo, kyllä sen aineen itsessään suoneen voi annostella, itsekin olen saanut sitä tiputuksena suoneen. Mut tietenkään suoniin ei kannata mitään rännätä, joka ei sinne ole suunniteltu. Sinne kuuluu vaan infuusionesteet.
Nnaana
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja duudsoni » 7.12.2014 23:38:58

hmm.. norflex, hyvä siihen vaivaan, mihin se on tarkoitettu.
tosin olen käyttäny pieniä määriä bupren kanssa joskus buustiks
max 1/4tabletista ja unettomuuteen jeesaa kun yhen heittää tauluun
ja purasee sen rikki ja nielaisee (niitähän taitaa olla vaa 100mg:sia)..?!?

edit. tokihan samaa myrkkyä löytyy Dolan- nimisestä lääkkeestä, jossa taas
on muistaakseni paracetamölia mukana? jtn. tulehduskipulääkettä kuitennii..
viihteeseen tuosta ei ole! minun mielestäni :!:
~HiiOhoi~
duudsoni
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Pöljä » 13.10.2015 21:29:17

Joo.. vuosia sitten mutsi popsi näitä ties kuin monta. Lähti sitten metsään keräämään kantarellia. Näki siellä miesystävänsä ja sen siskonpojan. Ainoo vaan että ne oli mun kanssa kämpillä :lol: piti sitte lähtee ettimään sitä sieltä skutsista :D
Sattuu sattuu, mutta tottuu, kun usein sattuu!
Pöljä
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Hitaalla » 16.10.2015 12:45:26

Itsellä Norflex auttaa selkä/niska kipuihin tai jumeihin. Eipä mielestäni ole mitään viihdekäyttö arvoa.
Hitaalla
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja apateus » 26.10.2015 02:13:34

juu...
onhan se kiva lukea et porukka yrittää vetää relaksantteja huvipuolelle hakeakseen niistä "fiiliksiä"
kannattas lukasta apteekista hakiessaan niistä se "käyttöaiheet" kohta
tosta ette saa muuta hyötyä ku sen et jos sattuu oleen joku paikka jumissa ni se kivasti relaksoi sen... eivät ees väsytä...
apateus
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja jms89 » 3.2.2017 17:24:17

Sirdaludia on aiemmin mennyt mutta pyysin vaihteeksi Norflexia. Nämä ilmeisesti on aika hitaita, mitä jos pureskelee?
Norflexia ja Voltaren pakaraan on joskus tuoneet hassun mukavan leppoisen olon mutta tätä tuskin kannattaa odottaa oraalisesti nautittuna? Tramalia voi ottaa kaveriksi, mutta kannattaako, molemmat hitaita..?
Sirdaludia yleensä otan vain yöksi koska joskus laskee liikaakin verenpainetta. Tosin nykyään on tolet nousseet, että ei näillä pelkästään enää uneen pääse, ainakaan 4mgllä...
jms89
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Zeus76 » 3.2.2017 17:37:59

^ No jos sulla on kipeänä selkä tai niska tai hartiat, niin siihen se auttaa niinku on suunniteltukin...
Ja nimenomaan oraalisesti nautittuna niinku kuuluukin... :roll:

Eli näillä ei ole mitään viihdearvoa, kuten aiemminkin on tässä ketjussa todettu, eikä ole edelleenkään...!
Oon itekin yrittäny noilla joskus kauan sitten helpottaa oppari-refloja, eikä mitään apua vaikka olis kuin noita vetäny. Ei edes unettavaa vaikutusta.!!
-Tää maa on syntinen laulu, elämä vitsi, kuolema nauru.
Turhaa tääl on vitutukseen hukkuu, anna pois sun lapsesi nukkuu...

Zeus.76@yahoo.com
Zeus76
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja jms89 » 3.2.2017 18:18:23

Ilmeisesti myös toisille toimii ja sopii paremmin tämä ja toisille Sirdalud tai muu. :)

Farmaseutti sanoi, että vaikutus olisi huipussaan vasta monen monen monen tunnin päästä. Depotin rikkominenko ei vaikuta vaikutukseen, kuten esim. Tramal retardin kanssa? :roll:
jms89
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Zeus76 » 4.2.2017 11:54:56

^ Varmasti vaikuttaa jos sen tabun rikkoo, mut siinä saattaa tulla ylläreinä sit esim. huonoa oloa tms. kun hitaasti suolistossa liukenevaksi tarkoitettu tabletti sulaa välittömästi vatsassa.!
Yleensä depot-tabletit on suunniteltu niin, et sen kuori kestää juurikin sen vatsassa olo ajan, ja itse lääke liukenee vasta suolistossa, ja imeytyy sieltä hitaammin elimistöön, vaikuttaen samalla pidempään jota depot-ominaisuudella haetaan.

Edit. Pari typoa.
-Tää maa on syntinen laulu, elämä vitsi, kuolema nauru.
Turhaa tääl on vitutukseen hukkuu, anna pois sun lapsesi nukkuu...

Zeus.76@yahoo.com
Zeus76
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 5.2.2017 02:18:14

^^/^ Jep. Norflexilla saattaa olla aika ikäviä sivareita ihan pakkausselosteen sanelemassakin käytössä, joten depotin rikkominen voi pahentaa ne potenssiin X ja sitten on kaikkea muuta, kuin hyvä olo. Ehkä se auttaa vasta pitkän ajan päästä, mikä ei tietenkään lohduta juuri sillä hetkellä, kun on paha jumi päällä ja pitäisi saada siihen nopea helpotus, mutta sittenpä se taas auttaa pitkään ja tasaisesti sen jälkeen, eli ei tarvitse miettiä jumejaan vähään aikaan. Olletikin nyt, että tuo toimii. Kaikista lääkkeistä ei myöskään kannata yrittää repiä oloja ja kikkailla niitä vaikka väkisin jotenkin paremmin päriseviksi :wink: . Norflex kuuluu juuri näihin troppeihin, jotka kannattaa käyttää ihan lääkinnällisiin tarkoituksiin ja jos eivät sillä tavoin vaivoja helpota, niin sitten jättää käyttämättä tyystin.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja jms89 » 5.2.2017 17:38:29

Kylläpäs ainakin tuli nukuttua hyvin!
Oli aika mielenkiintoiset unet ja heräsin joskus 3-4 tunnin jälkeen kun olin nukahtanut käydäkseni vessassa ja olin ihan varma, että kohta pitäisi jo lähteä töihin mutta sitten tosiaan yllätyin tosi paljon kun kello olikin aamu viisi! Tuntui, että olisin nukkunut paljon enemmän. Sen jälkeenkin kun nukahdin ja seuraavan kerran herätessä olin sitten taas varma, että olisin jo useita tunteja myöhässä töistä. En ollut. Olin vaan nukkunut niin perkuleen hyvin ja sikeästi. Ainakin siis tuntui, että olisi nukkunut hyvin. Näen useinkin paljon unia mutta nämä oli taas aivan eri luokkaa. Niin selkeitä ja tosi pitkän tuntoisia. Siksi olinkin varma, että olen myöhässä kun uni tuntui kestäneen 8 tuntia. :D Ehkä siis Norflexin ansiota. Ainut vaan tosiaan se, että täytyy muistaa ottaa ajoissa, että ehtii vaikuttaa yöksi, jolloin on suurin tarve moiselle relaksantille. Varmaankin palaan Sirdaludiin takaisin, koska vaikuttaa nopeammin, mutta ainakin tietää jatkossa, mihin tämä pystyy.
Vaikka puraisin halki niin en huomannut mitään ikäviä vaikutuksia. Ehkä hieman uneliaisuutta jo ennen sitä kuutta tuntia sen nauttimisesta.
Itselle vähän hankalat tuollaiset hidasvaikutteiset relaksantit kun se täytyisi sitten muistaa ottaa jo töissä ja jos alkaakin vaikuttaa ennen kuutta tuntia niin nukahdan tänne työpaikalle. Tai jos en nukahda niin en jaksa täältä enää lähteä. :lol:

Miten muut on huomanneet vaikutuksen? Kuinka kauan nielaisemisesta?
jms89
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Chas » 7.2.2017 15:06:14

En mä ainakaan huomaa mitään muuta vaikutusta, kun että saattaa vähän väsyttää. Sit nukkuu kyllä pidemmät yöunetkin ja kai se itse vaivaan vähän jeesaa. Tosin pitäis syödä joku viikon kuuri, että toimis paremmin itse vaivaan.
Chas
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Nnaana » 7.2.2017 16:49:01

Orfenadriini on sitten todella myrkyllistä kamaa;
1 gramma jo jopa, että eipä todellakaan kuulu noita tabuja rikkoa tai käyttää mitenkään muutenkaan kuin ohjeessa käsketään. Jos se ei auta, niin tod.näk turha troppi, eikä siitä kannata lähteä kiskomaan oloja tai toivoa, että se vaikuttais jotenkin paremmin eri tavalla kuin oraalisesti nautittuna. Mulla ei ainakaan Norflex toimi, Sirdalud on parempi.
Nnaana
Vahvasti panostava jäsen

EdellinenSeuraava

Paluu Sauna