Olet täällä

minkä elokuvan katsoit viimeksi?

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: minkä elokuvan katsoit viimeksi?

ViestiKirjoittaja Pöllösetä » 13.4.2021 21:58:39

Cold Pursuit pääosassa Liam Neeson, katsottavissa vielä Yle Areenassa. Rikostrilleri Koloradon lumisista maisemista vaikka lopputekstejen mukaan filmattu Alaskassa.
Pöllösetä
Miedosti panostava jäsen

Re: minkä elokuvan katsoit viimeksi?

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 18.5.2021 02:04:19

Winston-84 kirjoitti:Katsottiin isännän kanssa myös Lost boys tässä juuri.

Lost boysia on nyt kovasti arvosteltu. Kuulemma paska leffa, koska ei toimi valistuksena. Huumeiden käyttöä glorifioidaan siinä kovasti. No, minä en ihan hirveästi nähnyt glamouria ja glooriaa siinä, että narkataan jotakin katuroinaa ja paikallisen apteekin mömmöjä Kaakkois-Aasian mörskämotelleissa, yksi kuolee alta kolmekymppisenä sangen epäselvissä olosuhteissa, toisella pärähtää täysi psykoosi päälle ja kolmas päätyy koppiin. Kai se on sitten katsojan silmissä tuokin :? .

Olennaisempi kysymys lienee: Onko sen tarkoitus olla jokin valistuspätkä? Mä luulin, että se oli vain Neuvosen näyte ohjaajan lahjoistaan. Onhan sitä tehty kaikenlaista leffayritelmää vaikka mistä aiheesta ajatuksena pääasiassa se, että jee, teinpä elokuvan. Luulen, että moni katsoi tuo silkasta mielenkiinnosta joko narkkien elämää kohtaan, jos aihe ei ole itselle tuttu tai kiinnostuksesta, mitä Reindeer spottingin Janista tuli isona. Itse katsoin jälkimmäisestä syystä. Eipä ollut paljon nähtävää...
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

Edellinen

Paluu Sauna