Olet täällä

Testaa mielialasi Päihdelinkin mielialakyselyllä

Lataamossa keskustellaan mielenterveyden pulmista ja päihteiden yhteydestä mielenterveyteen. Tervetuloa lataamaan akkusi vertaisten tuella! Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Testaa mielialasi Päihdelinkin mielialakyselyllä

ViestiKirjoittaja Tiikeri75 » 6.9.2016 22:43:41

23 pistettä

Olen siitä erikoinen masentunut, että pystyn käymään töissä, olen aina pystynyt, mutta juuri mihinkään muuhun en sitten pystykään. Työrooli on ja säilyy vaikka koko muu elämä kaatuu. Päihteitä en käytä, kun uhkapeleistä ja ulosotosta on jo saanut ihan riittävästi ongelmia. Pitäis löytää joku 40-60 tonnia jostain että pääsis kuiville. Ei oo voimia selvittää tarkkaa summaa, kyllä se ulosotto asiansa hoitaa ilmankin.

Oon tuonne Valttiin kirjoitellut peliongelmasta, kun se on päivittäin päällimmäisenä mielessä. Masennus aina unohtuu kun on sellainen opittu poissulkemismekanismi automaatilla kokoajan. Väkivaltaiset alkoholistivanhemmat sen pisti päälle aikoinaan enkä oo saanu sitä suljettua. Niinpä menetin vaimoni ja tyttärenikin, kun ei yhteiselosta tullut mitään mun ongelmien vuoksi.

Niin ja Kotikanavalle kirjoittelin, kun huumeriippuvainen pikkuveljeni tappoi itsensä.

Pahan olon kalliolohkaretta ei saa kieritettyä mihinkään, kun on itse sen sisällä.
Tiikeri75
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 8.9.2016 04:05:44

^ Paljon voimia sinulle, Tiikeri. Mulla ei ole mitään omakohtaista kokemusta peliongelmasta, en tietääkseni edes tunne ketään peliriippuvaista, mutta mitä olen aiheesta lukenut, niin uskon kyllä suosiolla, että erittäin paha riippuvuus/ongelma tuo voi pahimmillaan olla :( :shock: . Aika helpolla voisin sanoa päässeeni "vain" alkoholi-/huume-/lääkeriippuvaisena. Yksilöllistä toki, mikä riippuvuus kenellekin pahimmat tuhot tekee.

Tuota testiä en jaksa enää tehdä. En ole ollut lainkaan masentunut aikoihin(Näin siis itse koen ja muutkin ihmiset sitä sanovat ja hetkittäinen alakulo ja vitutus nyt kuuluvat elämään), mutta aina olen saanut tuosta tulokseksi vähintään keskivaikean masennuksen, vaikka kuinka hyvillä mielin olisin testin tehdessäni :roll: . Joko paska testi tai sitten olen niin kroonisesti masentunut, että keskivaikea masennuskin tuntuu silkalta päivänpaisteelta :? :mrgreen: .
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Rikkonainen » 30.12.2016 13:11:44

Sain pisteiksi 35.. Eiköhän se kerro kaiken kaiken olennaisen..
Minä olen läsnä aina. Minä olen kaikkialla. Jokaisessa hetkessä on minun varjoni paino. Hengitä minua. Taistele minua vastan. Taistele turhaan.

Sillä minä olen kipu. Minä olen kaikki.
Rikkonainen
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Odevenks » 18.1.2017 00:51:19

On valitettavaa kuinka monella huonoja kokemuksia hoitotahosta. Mutta toivoa on. Oon itse käyny läpi monet polit ja osastohoidon, nyt , 18vuoden jälkeen, oon vihdoin päässyy kuntoutuspolille jossa hoito on todella hyvää, lääkkeet ei ole se vastaus, vaan jos niitä syö niin ne on vaan apukeino että jaksaa itse auttaa itseään, hoitotahon avulla ja keinoin joita heillä on tarjota. Se ei tapahdu nyt eikö hetkessä. Mutta oikeesti, niitä hyviäkin hoitotahoja on
Emmä ees jaksa ajatella etten mä jaksa
Odevenks
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja jms89 » 1.3.2018 18:36:49

Aloituspostauksen linkki ei enää toimi, toimitus huom! :!:
jms89
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Päihdelinkin toimitus » 2.3.2018 14:38:21

jms89 kirjoitti:Aloituspostauksen linkki ei enää toimi, toimitus huom! :!:

Kiitos tarkkaavaisuudestasi. Alkuperäinen viesti on sen verran vanha (2012), että Päihdelinkin sisältönavigaatio oli ehtinyt tuossa ajassa muuttua. Nyt linkki on taas kunnossa! :wink:

Yt., toimitus
Päihdelinkin toimitus
Ylläpito

ViestiKirjoittaja Kaisaben » 6.7.2018 09:38:29

Kyllä nyt on akka ihmeissään :roll: Pisteet noussu yhdellä kun elämä on aikas putkessa :D
Kaisaben
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Megadth90652 » 15.7.2021 05:50:05

19 pistettä, no kyllä tiesinkin sen. Kaikki rahat menny jo yli 20 vuotta aineisiin. No viime vuosina vain viinaan. Onpahan ees hyvä olo hetken.
kaikki on mahdollista, ja kaikki on perseestä!
Megadth90652
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja t-petsku » 23.8.2021 11:18:47

28 pistettä. Siis suuntaa-antavasti. Joopajoo.
Kun ei vaan tajuu
t-petsku
Vahvasti panostava jäsen

Edellinen

Paluu Lataamo