Olet täällä

Kannibis kokemuksia?

Savusauna on tarkoitettu kannabiskeskustelulle haittojen vähentämisen näkökulmasta. Kirjoittaminen Savusaunaan vaatii rekisteröitymisen.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Kannibis kokemuksia?

ViestiKirjoittaja lamppu123 » 10.7.2018 10:15:31

hei, poltin kannabista 5 viikkoa sitten krapulassa. Se oli hirveä kokemus, aloin ajattelemaan kaikkea sekoa, esim. elämän tarkoitusta, miten voin ajatella, kaikkea kehon toimintoja, tosi syvällisiä asioita. Minulle tuli siitä paniikkikohtaus ensinmäistä kertaa. Olen ennenkin polttanut kannabista satunnaisesti eikä tälläisia oireita ole tullut Polton jälkeen olen saanut 2 paniikkikohausta lisää koska ajattelen vielä näitä samoja asioita, pelkään että olotilata jää päälle enkä voi ikinä ajatella normaalisti. Olo on myös epätodellinen ja outo. Tämä on saanut minut masentumaan todella :( nyt olen sairaslomalla koska en pysty keskittymään mihinkään, ahdistaa koko ajan... Tilanne alkaa olla toivoton kun kukaan ei ymmärrä. Onko kellään samoja kokemuksia ja milloin olot helpottivat?
lamppu123
Miedosti panostava jäsen

Re: Kannibis kokemuksia?

ViestiKirjoittaja lamppu123 » 10.7.2018 10:17:51

niin ja kuolemanpelko on myös koko ajan mielessä, ei ole silti itsemurha ajatuksi....
lamppu123
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja HeinäHattu » 29.12.2019 23:07:28

Ompas ikävän kuuloisia kokemuksia. Kannabis ei sovi kaikille ja kuulostaa että sinulle voisi olla parempi pysyä erillään kannabiksesta.

Itselläni ei vastaavaa paniikkia ole pilvestä tullut, kerran yhdistin LSDn ja kannabiksen ja silloin koin paniikinomaista tunnetta. Sitä kombinaatiota en voi kenellekään suositella.

Voisi olla että luottamuksellisesti voisit käydä kokemuksia ammattilaisen kanssa läpi. Itselläni on sellainen havainto että
päihteen laukaisema ahdistus johtuu elämässä muutoin olevasta ahdistuksesta eikä päihteestä sinänsä. Itselleni tosin kannabis toimii rentouttavana. Joskus alkuaikoina kun poltti enemmän kerralla, saattoi tulla ahdistusta ja outoja ajatuksia. Mutta nykyään omat toleranssit niin korkealla että mikään määrä ei vastaavaa tekisi :oops:

Toivottavasti olet saanut oloosi jo helpotusta <3
HeinäHattu
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Mastodontti » 25.1.2020 14:24:14

Suosittelen psykiatrista erikoislääkäriä jonka kanssa yksityispuolella voit anonyymisti avautua. Todennäköisesti syynä on joku psyykesolmu kuin kannabis itsessään.
Jos et osaa käyttää ni älä vittu käytä.

Mastodontti
Vahvasti panostava jäsen

Paluu Savusauna