Olet täällä

Kauan kannabis näkyy virtsassa?

Savusauna on tarkoitettu kannabiskeskustelulle haittojen vähentämisen näkökulmasta. Kirjoittaminen Savusaunaan vaatii rekisteröitymisen.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Kauan kannabis näkyy virtsassa?

ViestiKirjoittaja Strawberrybing » 7.3.2019 23:43:41

Eli olen siis saanut adhd-diagnosin ja ennen lääkkeiden saantia minun tulee antaa puhtaat seulat. Olen lääkinnyt adhd-oireitani kannabiksella ja käyttö on ollut melkein joka päiväistä muitamien vuosien ajan, määrä vaihdellut puolesta grammasta muutamaan grammaan päivässä.

Mainittakoon, että oireeni ovat siis alkaneet jo kauan ennen kannabiksen aloitusta ja se on ollut minulle merkittävä apu oireideni hallinnassa. Sauhuttelu kuitenkaan ei auta minua asioiden aikaan saamisessa ja siksi olen halukas koittamaan adhd lääkitystä.

Kysymys siis kuuluukin, kuinka kauan minun kannattaa olla ilman, ennen kuin menen seulat antamaan? Otetaanko testi verestä vai virtsasta - vai onko tällä edes väliä näkyvyyden pituuden kannalta? Tiedän, että tämä on tapauskohtasta, mutta olisi kiva kuulla kokemuksia. Olen nuorehko nainen, juon paljon vettä, saunon viikottain ja urheilen kohtalaisesti, jos tällä edes merkitystä asiaan.

Lääkärilleni en ole polttelustani kertonut tietyn leiman välttämiseksi.
Strawberrybing
Miedosti panostava jäsen

Ollut savuton

Re: Kauan kannabis näkyy virtsassa?

ViestiKirjoittaja Denaslena » 15.3.2019 02:42:32

2 kuukaudenkin päästä voi näkyä, mutta sitä voi nopeuttaa lisäämällä neste määrän juomista päivässä varmaan moni tän tietää.Itsellä ei kuukauden jälkeen enää näkynyt
Denaslena
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Mastodontti » 14.4.2019 01:03:09

Mahdontonta sanoa näillä tiedoilla kauanko näkyy ja kaikki muutenkin yksilöllistä mutta ne nykytestit varmistuksineen näkee hämmästyttävän pienet thc:n karboksitetrahydroksipitoisuudet jotka siis ei vaikuta edes mihinkään koska ovat epäaktiivia.

Nesteitä, ruokaa, saunaa, kevyttä liikuntaa ja aikaa tarpeeksi niin sitä paremmat mahdollisuudet läpäistä. Kannabiksella on usein tapana menettää vasteet Add/AD/HD oireisiin jossain vaiheessa varkinkaan jos ei ole oikeita lajikkeita vaihdellen ettei lajikohtaset toleranssit nouse liikaa ja sativoita on vähemmän sikiämästä mullasta odotuksen pituuden ja vaivan/kasvien herkkyyden vuoksi.

Mastodontti
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Jarrod » 26.6.2019 07:29:38

Itsellä näytti 20ng/ml kotitesteri negatiivista 66 pvän savuttomuuden jälkeen.
Takana päivittäispolttelua muutaman vuoden ajan.
Osaisiko kukaan arvailla että missä vaiheessa olisi 0ng/ml?
Jarrod
Miedosti panostava jäsen

Paluu Savusauna