Olet täällä

olen huolissani

Ahdistaako läheisesi pelaaminen? Tervetuloa Herttaan! Asioiden jakaminen vertaisten kanssa voi auttaa. Palvelu toteutetaan yhteistyössä Peluurin kanssa.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

olen huolissani

ViestiKirjoittaja abdirahmani » 6.7.2016 23:31:45

Mina ola huolissani. Kaveri Mike on pelanut uhkapeliä pitkän. Hän menetä kaikki raha sihen unibet sivun. Hän pila elämänsä. Olen yritänyt estä hänen pelaminen, mutta hän ei suostua. Onko vinkejä?
abdirahmani

Re: olen huolissani

ViestiKirjoittaja Tenukeppi aka.sulo » 6.7.2016 23:35:02

[Poistettu asiatonta kommentointia – Päihdelinkin moderaattori]
Tenukeppi aka.sulo

ViestiKirjoittaja abdirahmani » 6.7.2016 23:42:31

Miksi sina ilke`?
abdirahmani

ViestiKirjoittaja BLACKSQD » 7.7.2016 12:56:29

chillaa ota hatsit
BLACKSQD

ViestiKirjoittaja abdirahmani » 7.7.2016 12:58:15

Miksi te poikat peleilette minä kaveri kanssa. Mina hyvi huolestua hänen rahatilanne. Voisitteko lopeta kiusaminen. Vain koska mina ulkomalainen te kiusa minä?
abdirahmani

ViestiKirjoittaja .... » 11.7.2016 16:59:14

Moikka. Lopettaminen lähtee pelaajasta itsestään. Voit yrittää puhua hänelle ja ehdottaa vaikka että kävisi täällä Päihdelinkissä. Pelaajan itsensä pitää ensin tunnustaa ongelmansa, sitten vasta hän on valmis ottamaan apua vastaan. Estäminen ei pidemmän päälle toimi, sillä pelaaja löytää kyllä keinot miten päästä pelaamaan, jos hän sitä oikeasti haluaa. Itse aloittaisin kysymällä miltä kaverista tuntuu sen jälkeen, kun on hävinnyt kaikki rahansa.
....

ViestiKirjoittaja abdirahmani » 22.8.2016 11:41:51

Kitos herra mies! Sina autata mina tosi paljoa ystävällinen kommentti sinä. Olen puhunut herra Mike kansa ja hän on hakkenut help. Mina suuri pelko etsä hän alota pelaaminen uuziks. Onko vinkki lisä?
abdirahmani

Paluu Hertta