Ihana Eveliina 💞
(En osaa vieläkään kohdistaa viestiä oikealle, joten menkööt näin.)
Teilläkin ollut siellä ihan hirveän rankkaa, kodin myynnit ym. Oot todella sitkeä, kun jaksat ja rohkea, kun kerrot täällä näin avoimesti 💞 tsemppiä!!
Miehellä loppui psyk.hoitosuhde joitakin kuukausia sitten, kokivat parhaaksi, kun mies päässyt niin pitkälle. Alkoholittomia päiviä kertyi lopulta 220. Tuon luvun muistan varmaan ikuisesti. Taas mennään nimittäin.
Syyttelen itseäni, kun annoin miehelle tunnukset, että hoitaa itse laskunsa. Sain niin paljon paskaa niskaan, kun unohdin maksaa niitä helvetin elaskuja ym. Sit luovutin ja annoin ne sille, helvetti, että osaa ihminen olla TYHMÄ!!! No tunnukset olleet häl ehkä muutaman kk:n ja nyt, kun tuli eilen isompi tili et ois päässyt viimein laskuja makselee, ni 600e mennyt paf:ille.

En oo muistanut tsekkailla niitä peliestoja ja jäähyjä, kolikkopelit vittu rules.
Mies juonut nyt ennen vklää pari pvää ja nyt päivä nro kaksi, kuulemma minä sain hänet pelaamaan, hirveästi syytteli ennen, kuin kömpi sänkyyn nukkumaan ja täällä mä itken, että miksi vitussa olen niin heikko, enkä pääse tästä suhteesta pois.
Mitä tuohon mielialaan tulee, paskempaan suuntaan menty. Joidenkikans oon jutellut, en työterveydessä oo vielä käynyt. Jotenkin sekin todella iso askel, vaikka tietää, että se tekisi oikeesti hyvää. Oon vaan niin sulkeutunut ja "erakoitunut", että hankala soitella esim. Edes hammaslääkäriaikaa tai mitä vaan, jota tarvinnut hoitaa.
Miten kauan yks ihminen jaksaa tätä samaa paskaa. 😭😭😭