2019 ennen joulua sain tietää miehen peliongelmasta ja 70000€ peliveloista lukuisiin vippifirmoihin. Molemmat olemme olleet avun piirissä, minä vertaisryhmässä ja jutellut oman tukihenkilön kanssa. Mies vastaavissa pelaajille tarkoitetuissa ja lisäksi käynyt viikon voimavaraleirin. Itse pääsin avun piiriin vuodenvaihteessa 2020-2021. Elämä on ollut hirveää vuoristorataa, kuten täällä monet ovat kertoneet. En toista samoja asioita vaan kerron tilanteesta, jossa nyt ollaan ja joka on äärimmäisen kuluttava. Mies kävi keväällä voimavarakurssin ja tuli sieltä todella energisenä ja voimaantuneena. Kertoili innoissaan mitä oli leiriltä saanut. Jostain syystä oma reaktioni oli tyrmäävä häntä kohtaan. Olin jotenkin todella ärsyyntynyt enkä kyennyt olemaan kannustava. Muutaman päivän päästä tästä, Mies muuttui täysin ja on kohdellut minua sen jälkeen niin että olen kuvaillut hänelle kokevani olevani "vastenmielinen". Hän ei ole halunnut ottaa minua mukaan mihinkään missä tavattaisiin ihmisiä, koska ei halua esittää että muka kaikki olisi hyvin. Sen verran on avautunut, että on sanonut ääneen asioita, joita on kokenut suhteemme aikana minun osalta epäreiluiksi ha niistä on hyvin pienesti puhuttu. Olen myöntänyt virheeni ja haluavani kehittyä asioissa ja tietysti olen pyytänyt anteeksi sitä tyrmäystä kurssin jälkeen. Olen yrittänyt saada puheyhteyttä häneen, mutta hän kertoo tarvitsevansa aikaa ja omaa tilaa. Sitä olen antanut mm viettänyt lukuisia öitä hotelleissa nyt lomilla ja viettämällä aikaa muualla kun kotona. Nyt tätä on kestänyt kolmatta kuukautta...Olen itkenyt tällä lomalla niin paljon. Olen tehnyt päätöksiä lähteä ja perunut puheeni hyvänä hetkenä. Olen toiminut hänen toiveen mukaan antaa aikaa, mutta hän ei ole lunastanut lupausta puhua asioista. Kuulemma "kierrosten pitää laskea"ennenkun voidaan puhua. Hän ei lainkaan kestä riitelyä ja odottaa että myös mun pitäisi olla viilipytty... lisäksi tämä odottaminen millon puhutaan on täysin minun toiminnan vastainen, haluan puhua asiat selviksi. Tää on ollut tosi rankkaa. Hän on toivonut myös läheisyyttä, mutta on tyrmännyt kaikki halaukset ja pienet eleet. Oon tosi väsynyt tähän ja pohdin taas lähtöä. Eihän kukaan voi vaan roikkua löysässä hirressä odottamassa kuukausitolkulla puhumista