Olet täällä

Uusi minä - verkkokurssi läheisriippuvuudesta tilattavissa

Ahdistaako läheisesi pelaaminen? Tervetuloa Herttaan! Voit vaihtaa ajatuksia peliongelmasta kärsivien läheisten kanssa sekä saada tukea muilta.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Uusi minä - verkkokurssi läheisriippuvuudesta tilattavissa

ViestiKirjoittaja Päihdelinkin toimitus » 23.2.2022 12:55:32

Aiheuttavatko ihmissuhteesi sinulle jatkuvasti hämmennystä ja epämääräisen huonoa oloa? Entä huomaatko usein pistäväsi omat tarpeesi syrjään muiden hyvinvoinnin kustannuksella? Kyse voi olla läheisriippuvuudesta. Uusi Minä on verkkokurssi läheisriippuvuudesta vapautumiseen. Se lähettää sinut muutosmatkalle, jonka tavoitteena on onnellisempi, tiedostavampi ja tasapainoisempi elämä. Lähde mukaan!

Kurssi kestää 12 viikkoa ja se on maksuton. Kurssi perustuu itsehoitoon. Saat 12 viikon ajan sähköpostiisi pohdittavaa ja tehtäviä, joita voit työstää valintasi mukaan vaikkapa ruutuvihkoon tai OmaPäihdelinkkiin (rekisteröityneille). Kurssi soveltuu kaikille läheisriippuvutta kohdallaan pohtiville, mutta päihteiden käytön teemat on myös huomioitu.

Tutustu kurssiin TÄÄLLÄ.

Päihteiden käyttäjien läheisille on myös perustettu oma vertaistuellinen Facebook-yhteisö: Et ole yksin - päihteet perheessä ja lähisuhteessa. Tervetuloa!

Kuva
Päihdelinkin toimitus
Ylläpito

Paluu Hertta