Olet täällä

Tyhmimmät syyt popsia ylimääräisiä nappeja

Dosetissa keskustellaan lääkkeistä ja lääkeriippuvuudesta. Vertaiskeskustelun tavoitteena on kannustaa lääkekäytön hallintaan ja antaa tukea mahdollisesta riippuvuudesta irrottautumiseen. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Tyhmimmät syyt popsia ylimääräisiä nappeja

ViestiKirjoittaja Valontaika » 5.3.2015 20:02:31

Saa tunnustaa, tyhmimmät syyt lääkeannostensa muutteluun.

Nimimerkillä tylsyys (ihan niinku ne siihen mitään auttais...) ja se, että on nälän takia huono olo.
Valontaika
Vahvasti panostava jäsen

Re: Tyhmimmät syyt popsia ylimääräisiä nappeja

ViestiKirjoittaja pikkuhäiriö » 5.3.2015 20:52:05

"Koska mä ansaitsen rauhallisemman olon" (jos on yrittäny kovasti samana päivänä hoitaa jotai paskoja Kela-juttuja tms. vaikeeta, ts. palkitsemista)
"Jos nää auttas mua tekee tän työn loppuun" (ei useinkaan auta)
-> "Jos nää auttas mua et mul ei ois nii huono omatunto ja syyllisyydentunne siit et oon paska ihminen kun en edellämainittua työtä tehnytkään loppuun"
"Koska mulla ei ole muitakaan iloja"

Koottuja tekosyitä (tai pelkkää toivottomuutta). :roll:
pikkuhäiriö
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja nasaalisti » 5.3.2015 21:42:18

- koska asiat on liian hyvin, niin pitää saada palautettua itsensä takaisin maan pinnalle, eli asiat sekaisin

- otin eilenkin, joten otan tänäänkin

Noita on varmaan ollut loputtomasti, mut noi kaksi tuli ekana mieleen..
Läppää asiasta ja asian vierestä

nasaalisti@hotmail.com
nasaalisti
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Valontaika » 6.3.2015 12:09:14

Tuttua täälläkin toi "itsensä palkitseminen" sekä "asiat on liian hyvin".. On se jännä miten tasaisuutta on joskus jopa vaikeempi sietää kuin totaalikaaosta...
Valontaika
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 6.3.2015 12:22:44

Helvetin tylsää. Muuten tuo ei ehkä olisi edes mikään niiiiin huono syy, mutta jos fiilis on sellainen, että huvittaisi ja jaksaisi tehdä sille tylsyydelle jotakin rakentavaa, tyyliin: lähteä metsään kävelemään, mennä kaverin kanssa kahville, lähteä kiertelemään kirppareita, poiketa kirjastoon(Näitä mun mukavia juttujani selvinpäin), niin silti on kiskaissut mieluummin pari listallista Pameja ja jäänyt tyhmänä jumittamaan, vaikka oikeasti olisi ollut suurikin into lähteä tekemään noita mielekkäämpiä juttuja :roll: . En todellakaan voi ymmärtää, mitä päässäni on noissa tilanteissa liikkunut. Tylsyys sinänsä ei ole niin kovin kummallinen syy IMO, jos olo on muuten sellainen, ettei mikään huvita.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Chas » 6.3.2015 12:33:11

- Paska olo henkisesti (tosin en tiedä onko se niin tyhmä syy, vai ihan oikea syy)
Chas
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 6.3.2015 12:35:21

^ No eikös tuo nyt ole syy parhaimmasta päästä?
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Chas » 6.3.2015 12:36:16

Varmaankin, en mä oikein keksi miksi muuten niitä vetäisin...
Chas
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja torpanäijä55 » 6.3.2015 12:43:10

Niin kyllä se shittiolo....
torpanäijä55
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Valontaika » 6.3.2015 14:03:44

"kun oma saamattomuus vituttaa" on kyllä kans hieno syy. :twisted:

Tai se että stressaa kun lääkkeet loppuu kohta, parempi syödä ne loputkin pois kaapista kummittelemasta... :roll:

No joo ikävää että ihmiset ei välttämättä saa niitä oikeeseen tarpeeseen eli jäätäviin ahdistuksiin, mullakin meni kauan että sain ja ne pitää mulla psykoottistasoiset ahdistukset sekä muut lieveilmiöt kurissa ja elämä alkaa normalisoitua kun ei tarvi koko ajan osastohoidossa rampata. Mutta välillä kyllä on aika surkuhupaisaa tämä logiikka millä itseään lääkitsee...
Valontaika
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 6.3.2015 14:11:26

nasaalisti kirjoitti:- otin eilenkin, joten otan tänäänkin

Mulla on myös ollut monesti tämä. Antaa mennä samaan konkurssiin, kun on kerran alkanut överöidä, mitä voi myös perustella sillä, että mullehan voi tulla hirveät reflat, jollen tänäänkin ota samaa määrää, kuin eilen, ihan kuin se yhden päivän annosylitys, vaikka suurikin, nyt mitään kummempia refloja aiheuttasi :roll: .
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Buli-Mikko K-Mikko » 6.3.2015 16:58:56

Kyllä Mikko-sika syitä keksii,milloin maa jäässä,milloin kärsä kipeä.

Myös se ,että saanut lekurin varattua aiemmin ,johtanut monesti hyväksi syyksi popsia ylimääräisiä nappeja.
This is the life. Believe it or not , i haven't forgetting any of it. -Keith Richards -

si vis bacem para bellum.
Buli-Mikko K-Mikko
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja torpanäijä55 » 6.3.2015 19:08:58

Valontaika kirjoitti:"kun oma saamattomuus vituttaa" on kyllä kans hieno syy. :twisted:

Tai se että stressaa kun lääkkeet loppuu kohta, parempi syödä ne loputkin pois kaapista kummittelemasta... :roll:

No joo ikävää että ihmiset ei välttämättä saa niitä oikeeseen tarpeeseen eli jäätäviin ahdistuksiin, mullakin meni kauan että sain ja ne pitää mulla psykoottistasoiset ahdistukset sekä muut lieveilmiöt kurissa ja elämä alkaa normalisoitua kun ei tarvi koko ajan osastohoidossa rampata. Mutta välillä kyllä on aika surkuhupaisaa tämä logiikka millä itseään lääkitsee...

Niin se mainitsemasi terapia toisi nappien syömiseen vakiintumista kun saisi keskustella vertaistukea
ja jos yksin jää niin napithan on se viimeinen keino nostaa itsensä ojasta ylös ja näin kulutustkin kasvaa...
tuttua mm ne unilääkkeet, bentsot.
torpanäijä55
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja solstagylle » 8.3.2015 13:56:31

Itsemurhan ehkäisy. Ei ole tekosyy päihteiden käytölle. Se voi lisätä itsemurha-alttiutta.
solstagylle
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja pikkuhäiriö » 9.3.2015 01:43:42

solstagylle kirjoitti:Itsemurhan ehkäisy. Ei ole tekosyy päihteiden käytölle. Se voi lisätä itsemurha-alttiutta.

Allekirjoitan. Mikä tahansa mikä erkaannuttaa todellisuudesta, oli ne vaikka ne bentsot mitä ottaa pari kpl ajatellen, että se ahdistus joka ajaa im-ajatuksiin katoaisi, saattaa vain madaltaa kynnystä ottaa veitsi käteen. Vaikeita nää hommat.
pikkuhäiriö
Vahvasti panostava jäsen

Seuraava

Paluu Dosetti