Olet täällä

Lamotrig krapulaan?

Dosetissa keskustellaan lääkkeistä ja lääkeriippuvuudesta. Vertaiskeskustelun tavoitteena on kannustaa lääkekäytön hallintaan ja antaa tukea mahdollisesta riippuvuudesta irrottautumiseen. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Lamotrig krapulaan?

ViestiKirjoittaja Juoppo12356 » 27.6.2020 07:28:59

Eli oon dokannut nyt kolme päivää ja oon darrassa. Muija heitti tollasen lamotrigin kun ei kuulemma jaksa katsoa mun tärinää.

Tää on varmaan aika tyhmä kysymys, mutta auttaako toi?

Jotenkin tuli helvetilliset kuumotukset kun otin ton pillerin. Siis ei vaikutuksesta mut suhtaudun lääkkeisiin aina vähän pelolla.

Onko mitään yhteisvaikutuksia jos on vielä vähän alkoholia veressä?

Pystyykö ottaan myöhemmin vielä opamoxia?
Juoppo12356

Re: Lamotrig krapulaan?

ViestiKirjoittaja vadelmamunkki » 27.6.2020 11:32:49

^ Hello,

Lamatrig on ilmeisesti epilepsialääke, enkä tiedä lievittääkö se tavallisia krapulaoireita mitenkään.

Alkoholi saattaa aina joko voimistaa tai vähentää lääkkeen vaikutusta. Jos sinulla on Opamox käytössä reseptillä, niin sen luulisi auttavan paremmin ohjeen mukaan, mutta ei missään nimessä alkoholin kanssa.

Yleensäkin näitä lääkeohjeita ei voi paljon antaa tämmösellä vertaisfoorumilla ja vertaisena, koska lääkkeisiin saisi ottaa kantaa ainoastaan lääkäri.

Toipumisia!
¤ Siitä on lähdettävä että tähän on tultu. ¤
vadelmamunkki
Vahvasti panostava jäsen

Paluu Dosetti