Olet täällä

Päihteilijän terveydentila

Mitä sinulle kuuluu? Tervetuloa olohuoneeseen! Olohuoneessa voit keskustella kaikista mielen päällä olevista aiheista, jotka eivät suoranaisesti sovi muiden teemojen alle. Sana on vapaa, mutta muistathan lukea ensin Päihdelinkin säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Päihteilijän terveydentila

ViestiKirjoittaja Sokeritautinen » 11.5.2021 18:20:28

Olen sanonut sen ennenkin mutta tätä täytyy korostaa: en itsekkään jaksaisi mitään mania tilassa spedeilyä joka kieltäytyy Litosta buustanut alkolla, bentsoilla ja jauhaa paskaa tällä palstalla. Huomenna on taas morkkis.

Kun ei millään opi. Anteeksi että elän en tee sitä toista kertaa.
Sokeritautinen

ViestiKirjoittaja Hyvis » 11.5.2021 19:47:13

Sokeritautinen kirjoitti:
Hyvis kirjoitti:Näöyttää vähän nyyhkätäneen ihmisten tänne kirjoittelu. Tämä nyt ainakin liittyy terveyteen kun olen ihmetellyt sitä lääkkeiden kirjoa, jota täällä on kerrottu niin minkälaisiin vaivoihin noin kovia lääkkeitä tarvitaan ?

Mulla olisi vastaus tähän, mutta jätän vastaamatta bännien pelossa, ettei mene off-topickiksi. Sitäpaitsi mulla on kiire Helsinki-Vantaan lentokentälle. Me lähetään naisystävän kanssa Jerusameliin katsomaan sitä paikka missä Kristus ristiinaulittiin. Mut joku älypää tiesi sanoa että sitä kukkulaa ei ole enään olemassa, vaan siihen on rakenettu jonkilainen parkkipaikka tai ostsoskeskus.

Sokeritautinen kirjoitti:Olen sanonut sen ennenkin mutta tätä täytyy korostaa: en itsekkään jaksaisi mitään mania tilassa spedeilyä joka kieltäytyy Litosta buustanut alkolla, bentsoilla ja jauhaa paskaa tällä palstalla. Huomenna on taas morkkis.

Kun ei millään opi. Anteeksi että elän en tee sitä toista kertaa.

Mitä ihmeen bännäämisen syytä siinä olisi, että vastaa selkeään kysymykseen ?

Sinällään eihän nämä sun juttusi sieltä aivan tavallisimmasta päästä ole.
Hyvis

ViestiKirjoittaja Sokeritautinen » 11.5.2021 20:30:26

No joo, nyt on pakko syödä tai mä tipahdan. Eihän mun juttelu tai persoona ole koskaan ollut mitenkään normaali, siitä johtuu lukuisat viestejen poisvedot.
Sokeritautinen

Edellinen

Paluu Olohuone