Joka kerta nuo eläinten menetykset sattuvat, vaikka kyse olisi pienemmästäkin oliosta.. Aina itse ajattelee, että "ei enää eläimiä", kun entiset lähtevät; mutta.. Kenties se kiintymisen määrä ja persoona voittaa tuskan?! Koiran kanssa on ulkoiltava, kaatosateessakin tulee iloiseksi kun näkee, kuinka onnellinen koira on! Haluaisin todella jonakin päivänä toisen koiran, mutta sille täytyy löytyä tilaa & aikaa sekä mahd paikka
jos kunnolla allergisoituu! itse käytän kyllä siedätyshoitoa; vajaa kuudennes elämästä ilman allergioita..

Kissoistakin pidän todella, mutta en voi suurempia eläimiä hankkia, koska allergioiden tähden en saa hoitajaa koskaan ja itsekin olen prkl alkanut siitepölyaikana koiralle altistumaan..

Kuivaheinäkin aiheuttaa allergiaa..
Neurolle ja Lucrezialle tsemppiä!
Oletteko muuten kokeilleet koirille/kissoille SMS-jauhetta nivelrikkoon? Itse aion ostaa itselleni tuota myös, niin monta ihmistä ja eläintä tunnen, ketkä hyötyvät! Superfoodiksi lasketaan, mutta puhtaampaa saa eläinvalmisteista.. Säädöksetkin ovat tarkemmat ja tutkitummat kuin useissa ihmisille suunnatuissa lääkkeissä..
Täytyy jauheessa jotakin perää olla, kun lekurit haukkuvat näitä ihmisiä että "pilaatte maksanne" nivelongelmissa. Glukosamiini, sms (elimistössä muuttuu rikiksi, jota solutoiminta tarvitsee 3. eniten; nykyruoka on liian prosessoitua tiettyjen mineraalien & hivenaineiden saantiin), inkivääriä ja kurkumaa! Luonnontuotteilla pilaa maksan, kun vahvoja särkylääkkeitä tulisi käyttää; vaikka eivät kipuja poista..
Itselläni on "saattohoidossa" oleva marsu lapsineen ollut vuosia. Rasittavaa on, että juoksut ovat kestäneet jo 3vrk:tta..

Vanhin eläin on ollut lähes 17v chinchilla, rakkain oli vahtikoira; joka chillasi vapaana juoksevien marsujen kanssa! Molemmat olivat kanssani syntymästä kuolemaan..
Ps. Nämä SMS-jauheen käyttäjät kouluttavat tai harrastavat agilityä.. Katsoin vko aiemmin, että ainakin näille "julkkis-koirille" annetaan tuota ihan jo turkin & paremman lihaskunnon tähden..
Pps. Itse teettäisin valokuvasta taulun lemmikistäni nykyään. On tosin 2 upeaa kuvaa ainoasta koirastani koneella.. Riittäisiköhän pikselit?