Olet täällä

Lempparisanontoja, ja sanoja jotka tuovat hyvän tuulen?

Mitä sinulle kuuluu? Tervetuloa olohuoneeseen! Olohuoneessa voit keskustella kaikista mielen päällä olevista aiheista, jotka eivät suoranaisesti sovi muiden teemojen alle. Sana on vapaa, mutta muistathan lukea ensin Päihdelinkin säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Lempparisanontoja, ja sanoja jotka tuovat hyvän tuulen?

ViestiKirjoittaja 1970 » 31.7.2018 07:57:07

hymiösyndrooma. Sitä on liikkeellä ja olen itse taas vierottanut itseni saatuani jonkin kälysen tartunnan sitä ennen keväällä netistä.

Tässä luonnollisen raaka esimerkkiteksti ilman lisämerkityksiä ja kuten luojat ovat sen halunneet olevan, jos siis luojia olisi olemassa:

Olipa hyvä päivä. Panin pomoa sen pöydällä ja keijot katteli siitä metrin päästä, kun meikä pumppasi menemään.
Kotimatkalla hajos eturengas harrikasta, mutta en kaatunut ja ajoin kuin herrat taksilla himaan, jossa jo beibe teki pitzaa.
Sitä skruudatessa tsiigattiin pari leffaa ja siinähän se vapaata edeltävä ilta menikin ja mun nainen oli aikasta himokas, mutten mä jaksanut enää bylsiä hania, vaan vedin hanskaan yöllä vessassa pomoa muistellen.

Sama teksti teollisilla hymiöillä saastutettuna ja heti alkaa painopiste muuttumaan keinotekoisemmaksi ja reaktioita ohjaillaan:

Olipa hyvä päivä :D Panin pomoa sen pöydällä ja keijot katteli siitä metrin päästä, kun meikä pumppasi menemään :lol:
Kotimatkalla hajos eturengas harrikasta, :evil: mutta en kaatunut ja ajoin kuin herrat taksilla himaan, 8) jossa jo beibe teki pitzaa. :wink: Sitä skruudatessa tsiigattiin pari leffaa :P ja siinähän se vapaata edeltävä ilta menikin ja mun nainen oli aikasta himokas, mutten mä jaksanut enää bylsiä hania, :? vaan vedin hanskaan yöllä vessassa pomoa muistellen. :mrgreen:

Sitten uuden tyylin haliwuud-studion teksti, jossa on hymiöttömät ohjeet, miten pitää reagoida ja mitä pitää uuskeijottoman tehdä:

Olipa hyvä päivä. (iloitse) Panin pomoa sen pöydällä ja keijot katteli siitä metrin päästä, kun meikä pumppasi menemään.
(naura hervottomasti ja kierähdä lattialle ja pyöri siinä muutama kierros ja nouse ylös lukemaan loput) Kotimatkalla hajos eturengas harrikasta, mutta en kaatunut ja ajoin kuin herrat taksilla himaan, jossa jo beibe teki pitzaa. (päästele erilaisia murahduksia ja kiljahduksia, koita viritellä huutonaurua uudestaan päälle, raavi vähän karvanaamaasi ja kokeile onko tissit ja munat tallella)
Sitä skruudatessa tsiigattiin pari leffaa ja siinähän se vapaata edeltävä ilta menikin ja mun nainen oli aikasta himokas, mutten mä jaksanut enää bylsiä hania, vaan vedin hanskaan yöllä vessassa pomoa muistellen. (ääntele kuin synnytyksessä tai kapakkatappelussa, hyppää tasajalkaa ja lyö päätä betoniin, puukota jotain elävää naamaan ja
jos ei ole käsiaseita huushollissa, hyppää ikkunasta,
pyri hukuttautumaan lähimpään vesistöön
).
Raittihina ritilälle ja reenattu, nätti naama ja roppa uurnaan aikanaan

Bentsoitta 22.2.17 alkaen ja selkeenä saman beiben sulhasena jo vuodesta 2019

1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 1.8.2018 07:20:18

^ Mua vaivaa ihan IRL:kin sellainen kaamea hymiösyndrooma. Puhuessani virnistelen, hymyilen, murjotan, huutonauran, huudan muuten vain, tuhahtelen halveksivasti, pyörittelen silmiäni jne., jne. Naamani ei pysy peruslukemilla ja jos pysyy, niin silloin asiat ovatkin jo pirun huonosti, ts. olen vakavasti masentunut tai ties missä psykopaattipsykoosissa :cry: :shock: . Sitä naamani vääntelyä ihmiset sitten joutuvat katselemaan ja vastaamaan ihan itse omista reaktioistaan ja erektioistaan mut nähdessään.

Sori offista. Mua vaivaa IRL myös sellainen vimmattu offin rölöttämis -syndrooma :mrgreen: :D :lol: :oops: :twisted: :roll: :wink: .
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja 1970 » 2.8.2018 11:34:28

^ Oisit osallistunut keijo-kurssille keväällä ja alkukesästä, niin ois moiset syntikkarommit lähteneet.

* pitää sopivassa nuhteessa

esim. keijo ei päässyt joka ilta baariin, sillä hänen keijomainen eukkonsa piti keijon henkisessä otteessaan ja sopivasti nuhteessa

* altistaa/altistua elämän realiteeteille

esim. keijo koki edistyneensä alansa töissään paljonkin, mutta hänen keijomainen pomonsa altisti keijon heti elämän realiteeteille

* uppoutua jonkin harrastuksen/harrasteen syövereihin

esim. keijo kaatoi lavan viinan perkelettä naamaansa ja näin uppoutui itselleen tärkeän fyysiskemiallisen harrastuksensa syövereihin

Helteiden lähdettyä voi tuo keijottelukin ehkä päästää piinaavan otteensa kynänhaltijasta ja näppiksen viattomasta uhrista.

1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja 1970 » 16.8.2018 09:56:10

Helismainen ainahan on jotain - eikös juu-hokema,
jolla voi yhden päivän aikana saada muut lähelläolevat raivon partaalle.

kuten: ainahan on faksattava, eikösjuu ja ainahan on tiltattava kone eikösjuu ja ainahan on potkittava keijoja munille, eikösjuu jne.

1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja 1970 » 9.9.2018 10:45:36

Tämä on aivan uusi, jonka minun mittaiseni nainen lausui mulle hiljattain: eihän sinussa ole mitää vihattavaa
Se ei silti ole aivan valmis sanonta, mutta siitä voi sellanen tulla ja vähän erilaisilla muunnoksilla ja olin kuulemastani ihan hyvilläni.

1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 12.9.2018 13:06:27

Ksalol

Lollollol. Siis tämä ulkomaan Xanor, joita on kuulemma nykyään paljon liikkeellä katukaupassa. Kuulostaa ihan joltakin vaikealaatuiselta puhevialta, kun on tottunut siihen, että Xanor on Xanor :lol: . Itseasiassa ensikertaa tuosta kuullessani(En muista missä yhteydessä) luulin aivan tosissani, että joku mömmöillä aivonsa muussannut sekakäyttäjä tai tyhmä toimittaja typottaa ihan omiaan :lol: . Minä olen niin vanha ja kehityksen kelkasta pudonnut, että silloin joskus ammoisina aikoina, kun vielä ryynejäni kadulta ostelin, ne olivat pääsääntöisesti sitä tavaraa, mitä Suomen apteekeista saa.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Takapöydän vävyehdokas » 12.9.2018 13:16:36

Ksalolit ovat serbialaisen Galenikan 1mg alpronappeja, ja helvetin kovaa valuuttaa nykyään. Saman lafkan "kymppipami" on Bensendin. Aina pk-seudulla käydessä nappaa noita parisataa lätkää, ja siinä hoituu parin kuun kämpän lainanlyhennykset. Aivan hulluina ovat noihin.
Takapöydän vävyehdokas
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 10.10.2018 13:09:35

Salamia.

Noin loihe lausumaan eräs tuttuni, kun hänen piti puhua salamoista. Ei tuossa muuten mitään niin hirveän hauskaa olisi ollut, mutta kun kyseinen tyyppi veti varsin viihdyttävät itqpotqraivarit, kun ryhdyin kuittailemaan ja vittuilemaan jotakin salamimakkarasta. Tyyppi onkin aivan täysi keijo ja siedän häntä silloin tällöin ainoastaan sen vuoksi, että sattuu seurustelemaan yhden erittäin mukavan naisen kanssa, jota kyllä mieluusti tapaan.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja 1970 » 6.11.2018 16:52:14

Täältä puuttuu sellanen Lasten Suusta-palsta ja on vain näitä lisäainekäyttöisiä ketjuja, enimmäkseen.
Viitaten häpeän tunteeseen, poimin tämän ihan äsken jostain ip-lehdistön mielipuoli-palstalta ja huvituin:

Kauan sitten, ehkä noin 35 vuotta sitten, olin täydessä linja-autossa matkalla kotiin Tampereen keskustasta. Pispalanharjun kohdalla isänsä kanssa matkustava pikkupoika, ehkä noin 4v, kajautti kirkkaalla äänellä: "Isi, miksi sää vieläkin pissaat lavuaariin vaikka äiti on kieltänyt".

1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 8.11.2018 03:44:42

^ Siinä oli kyse noloudesta, ei häpeästä. Nolous on sellainen "hihhih, olipa noloa, voi vitsit, hihhih" -fiilis, josta yleensä kutakuinkin terveellä itsetunnolla varustettu ihminen selviää ilman suurempia vaurioita. Noloihin tilanteisiin yleensä päätyy myös ilman kummempaa suunnitelmallisuutta.

Esimerkkinä tämä perinteinen: Vessassa käydessä hame jää takaa ylös sukkahousuihin, sitä ei itse huomaa ja sitten tepastelee ympäri kauppakeskuksen persettään esitellen, kunnes joku ystävällinen sielu huomauttaa asiasta :lol: . Vähän noloa, mutta naurattaa vain, en traumatisoitunut, eikä olisi niin vakavaa, vaikka onnistuisin tekemään tuon uudestaankin(Tarkoitukseni ei ole pyrkiä ottamaan uusintaa). Siitä en tiedä, saiko joku silminnäkijä pahatkin traumat perseeni näkemisestä, mutta en suostu tuosta huonoa omatuntoa potemaan.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja 1970 » 14.11.2018 07:22:51

^Joo, mut ainahan on hävettäväkin, eikösjuu...

Se tuntui niin hyvältä (idealta).

1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 14.11.2018 08:16:17

^ Joo'o, kyllä alituinen ja hellittämätön häpeä, aiheesta tai aiheetta, miehen tiellä pitää ja toki naisenkin. Tuo ei ollut mikään lempilauseeni.

Se menee niin kuin se menee. Tätä tykkään hokea itselleni, kun stressaan ja kuumottelen jotakin tulevaa tilannetta ja yritän rauhoitella itseäni ja noinhan se menee :D .
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja 1970 » 15.11.2018 07:24:54

sen näkee sitten

1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja 1970 » 18.11.2018 17:44:27

rakkaalla lapsella on monta äitiä ja isää

1970
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja 1970 » 18.11.2018 17:48:27

hätä ei ole tuon näköinen
hätä ei ole tämän näköinen
hätä ei ole minkään näköinen
hätä ei tule vetävän käteen
hätä ei lue osakeyhtiösäännöskokoelmaa
hätä ei lue annosteluohjekirjallisuutta
hätä ei ole tuon näköinen, se on paljon pahempi

1970
Vahvasti panostava jäsen