Kirjoittaja 1970 » 14.11.2017 12:16:53
^ Niinhän hän (se) teki
ja suosio ja käyttötase ja kiinnostus ja kannatus on ollut todella surkeaa ja laimeaa
näinä vuosina ja täällä käydessäni itse olenkin noita turhaksi osoittautuneita pettymysketjuja
tekohengittänyt ajankuluksi, viilaten ulkolukutaitoa ja sisäsyntyistä kirjoituskiimaa.
+ Ruotsi hienosti mukaan ensi vuoden MM-futiskisoihin
- Italia sensaatiomaisesti ulos samoista kisoista
Olen tietenkin sen kannalla, että molemmat kovat futismaat olisivat mukana 2018 MM-viheriöillä.
Minut lenkillä tavoittanut uutinen kertoi kuitenkin asian todellisen ja järkyttävän tilan ja pelituloksen.
Maansuru onkin Italiassa valtava. Alkoholismi tulee lisääntymään joidenkin katugalluppien mukaan
tulevan vuoden aikana heikoimmassa taloudellisessa asemassa olevilla asuinaluella aluksi jopa 40 %.
Valmentaja, vanha seiskakymppinen gubbe tullaan mestaamaan. Alkaa suuri kansallinen urheilupiirien ja
asioista vastaavien piccololocopomojen sättiminen ja käsien heilunta lisääntyy ehkä n. 200 % ja
puhetahti vain kiihtyy. Samaan aikaan Sweduissa ollaan Euroopan omistajan fiiliksissä.
Zlatanin toivoisin taas liittyvän sinikeltaisiin.
Ruotsi on hieno maa ja se on puolustamisen arvoinen, kuten me täällä finskilässä olemme tehneet jo vuodesta 1917. Olen itse antanut hlökohtaisen uhrin vanhassa Ruotsin siirtomaassa 1989-1990 tehtävänäni Ruotsin monarkin turvaaminen ja kansalaistensa suojeleminen idän suurelta ja vihamieliseltä valloittajalta.
Länsinaapurista ottaisin meille tietenkin kerrassaan nerokkaan yhden miehen autotalli-ideasta maailmalle levinneen menestysfirman eli sen huonekalujätin. Lisäksi haalisin meidän kirjoille poppimusamenestyksen, lihapullat ja lätkämaajoukkueen olympiamenestyksen ja sodattoman historian, paremman elintason ja kansainvälisesti tunnustetun kulttuurimaan eliitti-ihmisten saavutukset, joita kansakuntana voisimme poikkeuksellisen terveellä ja päihteettömällä, ruotsalaisilta khuulisti pöllityllä itsetunnolla juhlistaa ja sivistyneesti kohottaa suuressa ja sosiaalisessa rakkauden joukossamme työpaikoilla ja kaduilla raikkaan ja makoisan ilon kuplajuoman, jota ei tarvitse kaataa kuin metsäkansan jussi juhannuksena ja raiskausmurhan jälkeen hukuttautua järveen. Ongelmatilanteissa ruottalainen puhuu. Ja sitten puhutaan lisää. On yhteisiä puhetilaisuuksia, eikä yksinpuhuja jää yksin, hänet huomioidaan ja rakastetaan osaksi kommuunia... sniff...
^ Ruotsalaisuuden perimmäisen ajatuksen ollessa kyseessä ei voi asiaa käsitellä ilman sanaa menestys.
Suomessa aihesanoina lähemmäksi pääsevät menetys, kansankunnan menkat, menetetty maine ja mellakka
Poonuksena haalisin tänne Venäjän edusmaahan autoteollisuuden kruununjalokivet ja suurudet: volvot ja saabit
ja ruottalaiset naiset tietty - heitä ei ole vielä peruuttamattomasti vahingoitettu suomalaisen miehen auralla,
kuten ei ole suomalaisia tyttäriä ja tätejä henkisesti loppuunväsytetty
swedumamman pojilla ja äijillä.
Enpä voine olla ma´ enää suomalainen, enkä halua olla ryssäkään - ollenpa siis swedulainen
- tack så mycket och
SLUT, slut.
Bentsoitta 22.2.17 alkaen ja
selkeenä sulhasena since 8.1.19 !