Olet täällä

Plussat ja Miinukset Tänään (+/-)

Mitä sinulle kuuluu? Tervetuloa olohuoneeseen! Olohuoneessa voit keskustella kaikista mielen päällä olevista aiheista, jotka eivät suoranaisesti sovi muiden teemojen alle. Sana on vapaa, mutta muistathan lukea ensin Päihdelinkin säännöt. Olohuoneeseen kirjoittaminen ei vaadi rekisteröitymistä.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Plussat ja Miinukset Tänään (+/-)

ViestiKirjoittaja Stolichnaya (poistunut käyttäjä) » 26.8.2020 14:22:50

+++selvinpäin 247
--- varmaan kun välillä kaipaisi päästä kukkakedolle kirmaamaan , and grant me serenity to not to react so heavely when I saw a flower, and wisdom to keep head calm.. etc :) :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow:
Kulta-Katriinaa
Stolichnaya (poistunut käyttäjä)

Re: Plussat ja Miinukset Tänään (+/-)

ViestiKirjoittaja vadelmamunkki » 11.9.2020 05:17:45

:) Viihdyn uudessa työpaikassa, jossa kohta eka viikko takana.
:) Sain siitä syyn ottaa etäisyyttä myös Me Lopettajat -osioon, jonka seuraamisesta en kuitenkaan halua luopua ihan kokonaan.
:D Syksy on ihan tajuttoman ihanaa aikaa. Nautin suunnattomasti tämänkin aamun pimeydestä.
8) Runous ja runonlausunta! Olen innostunut uudestaan runoista sitten nuoruusvuosien. Olen yrittänyt kirjoittaa niitä taas, ja niitä pääsee lausumaankin ihan yleisön eteen runotapahtumissa.
:D Tein päätöksen, alea jacta est! Lähden kunnallisvaaliehdokkaaksi kevään 2021 kuntavaaleissa.
:) Pride! Jos olisi sydänhymiö, pistäisin tähän.

:) :? Plus-miinus: jännää seurata myös USA:n pressanvaaleja.

:( Koronatilanne vähän huolestuttaa, tai lähinnä sen aiheuttamat vahingot, ei niinkään itse virus.
:x Kohta joutuu taas pistämään työmatkalla sen maskin naamalle, jossa on nihkeää hengittää. (tai eihän se pakko olisi, mutta....)
:( Kahdella kaverillani on syöpä. Se on tosin kummallakin rauhallisessa vaiheessa ja sitä hoidetaan, mutta syöpä on kuitenkin aina pelottava mörkö.
¤ Siitä on lähdettävä että tähän on tultu. ¤
vadelmamunkki
Vahvasti panostava jäsen

Edellinen

Paluu Olohuone