Kirjoittaja Pocahonzu » 19.10.2020 16:05:03
Kiitos että puhut mulle, ja oh näkökulmasta, t-petsku. Että olisko joskus sellainen vaihe maailmankaikkeudessa, että kaikki taudit vaan löytyis tyyliin skannaamalla!? Hah! Jos tietotaito ja teknologia ois noin edistynyttä, luulis että sitä edeltäisi aika, jolloin opittaisiin jopa välttämään sairauksia, mm. alkoholismia.
Aamulla löysin yhden kaljan, koska sitä oli eilen riittävästi, ei liikaa kuitenkaan. Join sen, sen päälle puuroa marjoilla ja kahvia. Väsy oli henkisesti, ja olin jälleen, taas kerran, sen edessä, että lähdenkö vai jäänkö. Paha olla, eikä maailma kiinnosta. No, sen verran elämänkokemusta, että oli toive siitä, että kotoa lähteminen antaa uutta kelattavaa ja näkökulmia elämään. Jalat vei mut, vaikka pää ois jääny piiloon. Ei jaksaajaksaa, vaan pakkopakko.
Hyvä luento ja normaaleja juttuja taas tänään, jopa työtarjous keskustelun lomassa. Mutta mies halusi tänään vielä loivaria ja haki molemmille pullot. Kuulemma ei tsemppiä. Taas ku mä oisin yrittänyt. Oh well. Ei musta ollu sanomaan, että ei mulle.
Mies haluaisi suunnilleen kolmen kk:n tipattoman tai lopettaa juomisen kokonaan. Täällä Plinkin keskusteluissa oon lukenut, että mikään ei ole raitistumisen kannalta niin paha yhtälö kuin juoppo pariskunta. Kyllä oon monesti sen kokenut. Mutta sit toisaalta, jos tsemppi onnistuu, meidän rakkaus jatkuu. Hyvä kuitenkin olla yhdessä ja paljon onnistumisia on myös koettu. Käytiin aikoinaan jopa salilla yhdessä.
Huomenna kuulemma kiinnostaa taas tsempata. Mua kans.