Olet täällä

Päihteilijän terveydentila

Mitä sinulle kuuluu? Tervetuloa olohuoneeseen! Olohuoneessa voit keskustella kaikista mielen päällä olevista aiheista, jotka eivät suoranaisesti sovi muiden teemojen alle. Sana on vapaa, mutta muistathan lukea ensin Päihdelinkin säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Päihteilijän terveydentila

ViestiKirjoittaja Sokeritautinen » 2.5.2021 13:47:14

Mutta toisaalta tommoset tyypit ei edes tiedä mikä omatunto on.
Sokeritautinen

ViestiKirjoittaja Sokeritautinen » 2.5.2021 14:23:32

Tavallaan ymmärrän hiljaisuuden. Itse olen popsinut bentsoja ja juonut viinaa, silloin tulee sosiaaliseksi ja kaipaa juttuseuraa. Emmäkään jaksaisi vastailla selvinpäin jonkun sekakäyttäjän höpinöihin. Mun naisystävä sanoi että ensi viikko on ratkaiseva, joko olet selvinpäin koko viikon tai hän jättää mut lopullisesti.
Sokeritautinen

ViestiKirjoittaja Sokeritautinen » 2.5.2021 16:18:35

Voihan v.... kirjoitti:Kyllä niin ärsyttää aina kun lukee näitä "ei mun kannata töitä tehdä" juttuja. Silloin ajattelen että meillä on aika vääristynyt sosiaaliturva. Kyllä se pitäisi olla niin että joka kynnelle kykenevä kokisi työn teon järkevämmäksi kuin kotona tukien laskemisen. Olen sivusta seurannut kuinka tällainen työnvieroksojuja sukupolvi kasvatettiin ja ihan hävettää olla samaa sukua.

En tarkoita että kakkien pitää alistua markkinalakien kilpailukeskeiseen oravanpyörään mutta ei voi myöskään ajatella että joku muu maksaa ne sun verovaroilla kustannettavat terveyspalvelut. Oli ne sitten mieleen tai ruumiseen kohdistuvia.

T. n 3700 euroa / kk veroa maksava

Hienoa. Mutta jos saisit olla joku eläin niin mikä se voisi olla? Itse haluaisin olla kissa.
Sokeritautinen

ViestiKirjoittaja Vieras » 5.5.2021 21:07:03

Terve! Itse olisin albatrossi. Pitkiä matkoja meren yllä vain liitäisin. No nyt en ole ainakaan niin pahasti aineissa että luulisin lentäväni. 2 viikkoa ilman temestaa, 20 mg tenoxia vielä menee,joskus siitäkin vain puolikas. Se onkin viimeinen bentso, nyt täytyy varovasti lopetella. Joo kyllä mun mielestä ylpeä saa työnteosta olla mutta turha kuvitella koko Suomea kannattelevansa. Työnteon pitäisi mielestäni vajaakuntoisellekin oikeus. Pitäis olla tarjolla töitä mistä saisi oikean palkan ilman että joka päivä 10 h. Mut hyvä homma että tällaista mietin, ennen ajattelin vain mistä sais rahaa keppariin
Vieras

ViestiKirjoittaja Sokeritautinen » 6.5.2021 13:09:44

Albatrossi on majesteettinen mutta hyvin uhanalainen lintu. Olen horoskoopilta Leijona niin ehkä haulaisin olla semmoinen sittenkin.
Sokeritautinen

ViestiKirjoittaja Sokeritautinen » 6.5.2021 13:43:40

Miksi bentsoista täytyisi kokonaan luopua? Tasaisella annoksella ne ainakin itselläni poistaa masennusta ja tulen aktiiviseksi. Olin kaksi vuotta töissä niiden avulla.
Sokeritautinen

ViestiKirjoittaja Sokeritautinen » 8.5.2021 18:32:50

Huono taas. Eilen oli selväpäivä. Mutta ei se se ole kovinkaan mukavaa kun puolet mun viesteistä poistetaan aina. Tuntuu siltä kuin tulisin raiskatuksi joka kerta.
Sokeritautinen

ViestiKirjoittaja Vieras » 8.5.2021 21:04:39

Terve! En ole sääntöjä lukenut, täytyy vilkaista millä perustein kirjoituksia poistetaan. Olen bentsojen ainakin säännöllistä käyttöä lopettelemassa, olen kuullut puhuttavan bentso typeryydestä, olen joka päivä ottanut varmaan jo 10 vuotta. Viinakin lopulta alkaa hämärtää järjenjuoksua, nyt olen kyllä jo suht koht hyvin toipunu. Päivä kerrallaan elelen. On mulla Temestaakin avaamaton paketti, säästelen sen pahanpäivän varalle, jos tulee niin huono olo että tulee mieleen että parempi olisi olla jossain psykiatrian osastolla. Mulla on pillerigiljotiini, tenoxinkin saa neljään osaan. Ja kun vähentää niin ne tuntuvatkin jossain, ei tarvi kourakaupalla ottaa. Mutta oon tyytyväinen kun en kauheassa koukussa kiemurtele
Vieras

ViestiKirjoittaja Sokeritautinen » 8.5.2021 23:28:00

Itse asiassa se on nyt mennyt siihen pisteseen etten uskalla enään kertoa tunteistani tällä foorumilla.
Sokeritautinen

ViestiKirjoittaja Kävelijä. » 9.5.2021 02:34:24

Terve Sokeritautinen.
Olisi reilua aloittaa oma viestiketju ja kirjoittaa jorinoitaan sinne. En tiedä, miksi olet ominut tämän minun ketjuni, jonka oli tarkoitus käsitellä ihan muita juttuja kuin sinun esittämiäsi pohdintoja.
Kävelijä.

ViestiKirjoittaja Sokeritautinen » 9.5.2021 14:08:39

No anteeksi, ei ollut tarkoitus astua kenenkään varpaille.
Sokeritautinen

ViestiKirjoittaja Päihdelinkin moderaattori » 10.5.2021 06:55:29

Hei!

Oman ketjun avaaminen on oivallinen ajatus! Jokaiseen ketjuun useamman aiheeseen liittymättömän viestin kirjoittaminen tulkitaan spämmäämiseksi, eikä se ole kohteliasta ketjun aloittajaakaan kohtaan. Pysytään siis aiheessa ja asiallisena :)

Mukavaa viikkoa!

Yst.terv. Moderaattori
Päihdelinkin moderaattori
Moderaattori

ViestiKirjoittaja Hyvis » 11.5.2021 11:23:56

Näöyttää vähän nyyhkätäneen ihmisten tänne kirjoittelu. Tämä nyt ainakin liittyy terveyteen kun olen ihmetellyt sitä lääkkeiden kirjoa, jota täällä on kerrottu niin minkälaisiin vaivoihin noin kovia lääkkeitä tarvitaan ?
Hyvis

ViestiKirjoittaja Sokeritautinen » 11.5.2021 14:47:37

Päihdelinkin moderaattori kirjoitti:Hei!

Oman ketjun avaaminen on oivallinen ajatus! Jokaiseen ketjuun useamman aiheeseen liittymättömän viestin kirjoittaminen tulkitaan spämmäämiseksi, eikä se ole kohteliasta ketjun aloittajaakaan kohtaan. Pysytään siis aiheessa ja asiallisena :)

Mukavaa viikkoa!

Yst.terv. Moderaattori

Moikkis! Minä avasin oman Diabetes ketjun mutta sieltäkin oli poistettu minun aivan asiallisia viestejä koskien päivittäistä dieettiäni.

Tiedän että liikun nyt vaarallisilla vesillä, mutta haluan sinun tietävän tämän asian.

Hyvää kevättä! Kohta pääskyser tulevat ja kesä taas raikaa! :)
Sokeritautinen

ViestiKirjoittaja Sokeritautinen » 11.5.2021 15:40:54

Hyvis kirjoitti:Näöyttää vähän nyyhkätäneen ihmisten tänne kirjoittelu. Tämä nyt ainakin liittyy terveyteen kun olen ihmetellyt sitä lääkkeiden kirjoa, jota täällä on kerrottu niin minkälaisiin vaivoihin noin kovia lääkkeitä tarvitaan ?

Mulla olisi vastaus tähän, mutta jätän vastaamatta bännien pelossa, ettei mene off-topickiksi. Sitäpaitsi mulla on kiire Helsinki-Vantaan lentokentälle. Me lähetään naisystävän kanssa Jerusameliin katsomaan sitä paikka missä Kristus ristiinaulittiin. Mut joku älypää tiesi sanoa että sitä kukkulaa ei ole enään olemassa, vaan siihen on rakenettu jonkilainen parkkipaikka tai ostsoskeskus.
Sokeritautinen

EdellinenSeuraava

Paluu Olohuone