Olet täällä

Edes jotain positiivista

Mitä sinulle kuuluu? Tervetuloa olohuoneeseen! Olohuoneessa voit keskustella kaikista mielen päällä olevista aiheista, jotka eivät suoranaisesti sovi muiden teemojen alle. Sana on vapaa, mutta muistathan lukea ensin Päihdelinkin säännöt. Olohuoneeseen kirjoittaminen ei vaadi rekisteröitymistä.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Edes jotain positiivista

ViestiKirjoittaja BörjeVanHelsing » 7.11.2020 01:12:08

Täällä on aika moni ulosotossa.
Merkintöjähän on kahdessa paikkaa. Eli Suomen Asiakastieto ja Bisnode.
No jos esim Suomen Asiakastiedolla ei ole merkintöjä ja Bisnodella on niin siinä on epäkohta. Ei muuta kun Bisnodelle pistää raportin Asiakastiedon rekisteristä niin puhdistavat ja toisinpäin.
Itse tällä viikolla juuri selvittelin omaa kuviotani ja näin oli.
Olin siinä uskossa, että viimeinen merkintäni Bisnodelta poistuu vuonna 2022. Tiesin, että Asiakastiedossa oli jo puhdas. Niin sattumalta Bisnoden aspalta kun kysyin, että milloinkahan mun merkinnät poistuu ja sanoivat, että se ja se poistuu silloin.
Sitten kysyin, että miksi Asiakastiedolla minulla on puhdas rekisteri niin aspa heräsi, että aijaa.
Sanoi jotta jos toimitat heille asiakastiedon rekisterin niin he poistavat merkinnät.
2 päivää myöhemmin koko oma luottotietorekisterini oli puhdas.
Eli. Ottakaa selvää. Olen satavarma että siellä on ihmisiä, joilla on sama tilanne.
BörjeVanHelsing
Miedosti panostava jäsen

Paluu Olohuone