Olet täällä

Tukiryhmät

Mitä sinulle kuuluu? Tervetuloa olohuoneeseen! Olohuoneessa voit keskustella kaikista mielen päällä olevista aiheista, jotka eivät suoranaisesti sovi muiden teemojen alle. Sana on vapaa, mutta muistathan lukea ensin Päihdelinkin säännöt. Olohuoneeseen kirjoittaminen ei vaadi rekisteröitymistä.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Tukiryhmät

ViestiKirjoittaja Arjuna » 12.12.2020 09:45:28

Osallistuin päihteettömyys ryhmään ensimmäistä kertaa, joka pidettiin netissä videokuvan välityksellä. Kuuntelin ihmisten puheita,mutta kun oma vuoroni alkoi lähestyä,menin lukkoon ja lopetin. Ajattelin vielä yrittää uudestaan.Minulla on ahdistuneisuus ja paniikkihäirio,mutta olin kuitenkin jo valmistautunut puhumaan.Onko kellään muulla kokemuksia näistä ryhmistä?
Voima sisällämme
Arjuna
Miedosti panostava jäsen

Re: Tukiryhmät

ViestiKirjoittaja Vieras » 12.12.2020 16:15:43

En ole kuullut.
Vieras

ViestiKirjoittaja Arjuna » 14.12.2020 09:46:57

Se oli na ryhmä niminen.
Voima sisällämme
Arjuna
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Arjuna » 14.12.2020 09:49:09

Olis hyvä idea,että korvaushoidon lopettajille olisi joku erillinen toimintaryhmä,missä voisi käydä ,vähän kuin nuorisotalot,sellainen voisi olla myös yksinäisille ihmisille.
Voima sisällämme
Arjuna
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Vieras » 8.1.2021 00:28:27

Moikka! On myös sellainen NA -ryhmä, missä ei ole videokuvaa. Se toimii discordin kautta. Jos se olisi helpompi tapa päästä kiinnittymään ryhmiin, jos se oma puhumunen jännittää kun siinä ei tarvitse olla videokuvassa.
Itse kuuntelin pelkästään aika pitkänkin aikaa, ennenkuin pääsin ryhmään kiinni ja uskaltauduin sitten puhumaan, kun pääsi niistä alkujännityksistä. Ihanaa, että oot löytänyt NA -ryhmät ❤️ Kyllä mä luulen, että kaikilla on ensimmäiset kerrat ryhmissä jännittäny ja ahdistanu. Itelläkin on sosiaalisten tilanteiden pelko niin voin kyllä hyvin samaistua tuohon sun kokemukseen.
Vieras

Paluu Olohuone