Olet täällä

Raittiiksi rairai...

Mitä sinulle kuuluu? Tervetuloa olohuoneeseen! Olohuoneessa voit keskustella kaikista mielen päällä olevista aiheista, jotka eivät suoranaisesti sovi muiden teemojen alle. Sana on vapaa, mutta muistathan lukea ensin Päihdelinkin säännöt. Olohuoneeseen kirjoittaminen ei vaadi rekisteröitymistä.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Raittiiksi rairai...

ViestiKirjoittaja Stenija1 » 12.4.2021 07:27:37

Moi!

Ei mene kovin kivasti, tänäkään maanantaiaamuna.... Viikonloppu meni tissutellessa... Perjantaina se alkoi... Vai torstaina... No, anyway... Miksi.... en tiedä, epävarmuus yksinäisyys, joku elämän painolasti... Vaikka kaikki olis ihan hyvin... Aloitan siltikin, tähtään sihen, että viikonloput on tissuttelua varten... Herään lauantaiaamuun vapisten, koitan ryhdistäytyä... lähden puuhiini, kunhan olen maannut tukalimman olon pois.... En osaa olla, ahdistaa... Otan oluen, jos vain tämän yhden, et toi vtun tärinä ja hikoilu loppuis... Näitähän jäiki paljon illalla... No totta vtussa jäi paljon ku ostin paljon, aivan liian paljon, aloitin sen viinan kantamisen vintille jo torstaina... Tää on eka kerta ku oon tässä, kirjoitan auki tätä soppaa... No... olo asettuu vähän.... Jos toisen, sit se vermaan jo olo on siedettävä... Joo, siitähän tulee oikein riemukas... pikkuhutikassa jo aamusta lähtien... Koitan tehdä jotakin, ei tahdo tulla mitään... Pikkusetki vastoinkäymiset pysäyttää, tupakkia kuluu... Oon muka reippaana... Koitan selviytyä askareista... Jos vielä yhden... Enää ei juuri kiinnostakaan, jos ei niin mitään tapahdu... Puuhastellaan, joo... Iltaan saakka, omissa oloissaan tietenki, et saa rauhassa tissutella... Illalla saunaan... myöhässä, muut on jo menneet... Rytinällä perään, et vaikutat kunnolliselta... Kävelet suihkuseinään pahki, ku oot niin jo töttöröö... Vihastuttaa... Alat makaamaan... apaattisena sohvalla, selailet niitä näitä netistä... Vaimo ei puhu mitään... Mitä jäi käteen tästä päivästä... Ei mitään... vaan huomenna, huomenna hoitelen noi hommat, kunhan nyt nukun yön yli... Aamu on uus... mutta pian suksi on samalla ladulla... taas... Nyt mä haluaisin, jo jotakin muuta... kunnollisia aamuja... ilman pettymistä itseensä, ilman läheisten tuskaa ja epätoivoa... I'm down...
Tää meni näin, ehkä seuraava erä paremmin
Stenija1
Miedosti panostava jäsen

Ollut raittiina

Re: Raittiiksi rairai...

ViestiKirjoittaja Stenija1 » 12.4.2021 09:12:13

Kyllä vihaan tätä maanantaiaamun ankeutta... ja harmaata tehokkaan tissuttelun jälkeen...
Tää meni näin, ehkä seuraava erä paremmin
Stenija1
Miedosti panostava jäsen

Ollut raittiina

Re: Raittiiksi rairai...

ViestiKirjoittaja Vieras » 13.4.2021 20:10:51

Stenija1 kirjoitti:Kyllä vihaan tätä maanantaiaamun ankeutta... ja harmaata tehokkaan tissuttelun jälkeen...

Et ole ainoa. Itselläni dokausputket usein aiheutti myös roskaruuan syömistä kuten hamppareita ja pizzaa. Se on elimistölle todella kuormittavaa. Kaikki muuttui kun sain diabetes diagnoosin ja vihdoinkin ymmärsin että ruokailutapoja on muutettava. Olen pitänyt nyt terveellistä diettiä yli kolme viikkoa vaikka alkoholiannosten määrä ylittää vielä miehille suositellun viikottaismäärään.
Vieras

Paluu Olohuone