Olet täällä

Sokeritautiselle

Mitä sinulle kuuluu? Tervetuloa olohuoneeseen! Olohuoneessa voit keskustella kaikista mielen päällä olevista aiheista, jotka eivät suoranaisesti sovi muiden teemojen alle. Sana on vapaa, mutta muistathan lukea ensin Päihdelinkin säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Sokeritautiselle

ViestiKirjoittaja Päihdelinkin toimitus » 12.5.2021 16:08:47

Hei Sokeritautinen,

Olen nyt poistanut toistakymmentä alatyylistä viestiäsi tältä palstalta. En tiedä mihin näillä viesteilläsi pyrit, ehkä saamaan huomiota? Jos toimintasi jatkuu, emme voi muuta kun poistaa Olohuoneen kokonaan tai muuttaa kirjoittaminen rekisteröitymisen taakse. Se olisi harmi, sillä Olohuoneen ajatuksena on ollut nimenomaan vapaa keskustelu kaikista aiheista. Trollaus ja spämmääminen, jota harjoitat täällä, on omiaan pelottamaan muut keskustelijat pois, joten pyydämme että lopetat. En usko, että haluat pahaa.

Mukavaa kevättä sinulle!

Yst.terv. Päihdelinkin toimitus

Ps. Ehdotan, että käyt jatkossa kirjoittamassa tähän ketjuun päivän kuulumisesi. Ehkäpä joku vastaakin sinulle :)
Päihdelinkin toimitus
Ylläpito

Re: Sokeritautiselle

ViestiKirjoittaja Sokeritautinen » 12.5.2021 16:30:12

Kuten sanoin niin en ollut niiden aloitus trollaus ketjujen takana, sen vannon mun äitini haudalla. Joku varasti mun nimen mikä ei pitäisi olla mahdollista ottaen huomioon filtterin joka ilmoittaa joka kerta jos käyttäjä nimi on jo käytössä.
Sokeritautinen

ViestiKirjoittaja Sokeritautinen » 12.5.2021 16:55:56

Kerran mä halusin olla nimimerkiltä "Kärppä" mutta päihdelinkin filtteri ilmoitti heti punaisella tekstillä että se on jo käytössä. Mä en tosiaan ymmärrä miten nämä henkilöt ovat onnistuneet kopiomaan minun nimen. En todellakaan halua mitään alatyylistä keskustelua tälle foorumille.
Sokeritautinen

ViestiKirjoittaja Sokeritautinen » 12.5.2021 17:30:25

Periaattessa se on hyvin mahdollista että päihdelinkin modet ovat olleet tämän takana. Monella on tietysti semmoinen mielikuva että he ovat aina pelastavia enkeleitä mutta heidän joukkio/jengi kostuu niin vankilakundeista ja entisistä narkkareista mikä on tyypillistä päihdehoidon tai sosiaalialan työntekijöille.
Sokeritautinen

ViestiKirjoittaja Korkinkadottaja » 12.5.2021 18:55:04

Olohuone oli tervetullut uudistus, mutta tämä ikitrolli teki paikasta Suoli24 tasoisen areenan, rekisteröityminen olisi ehdottomasti myös tässä osiossa välttämätöntä.
Huhut kuolemastani, uskoontulostani saatikka raitistumisestani ovat aiheettomia.
Korkinkadottaja
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Dave2 » 13.5.2021 06:53:04

Olin ja edelleen kovasti kannustamassa tällaisen palstan avaamista. Ei sitä nyt jonkun idiootti trollin takia pidäsulkea. Eihän rekisteröitymisestä mitään haittaa kenellekkään ole jos on asiallisella asialla.
Mitä vähemmän tietoa sen suurempi usko.
Dave2
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja vadelmamunkki » 13.5.2021 11:26:19

Sokeritautinen kirjoitti:Periaattessa se on hyvin mahdollista että päihdelinkin modet ovat olleet tämän takana. Monella on tietysti semmoinen mielikuva että he ovat aina pelastavia enkeleitä mutta heidän joukkio/jengi kostuu niin vankilakundeista ja entisistä narkkareista mikä on tyypillistä päihdehoidon tai sosiaalialan työntekijöille.

Ei se ihan hirveän yleistä ole, mutta tietysti päihdetyöntekijöiden ja ylipäätään sote-ammattilaisten joukossa on oman päihdekokemuksen omaavia.
Esimerkixi minä olen ammatiltani sosionomi ja lähihoitaja, ja mulla on alkoholistitausta. Sanoisin kuitenkin, että läheiskokemus on yleisempi sote-alalla kuin oma päihderiippuvuuskokemus. Esim. lasisen lapsuuden kokeneita voi olla paljon enemmän kuin itse päihderiippuvuuteen sairastuneita.

Vankilakundit on todella harvinaisia, ainakin sosiaali- ja terveysalan korkeukoulutettujen keskuudessa. En nyt muista tavanneeni ainuttakaan. Entisiä vankilakundeja toimii toki kokemusasiantuntijoina ja vertaistyöntekijöinä eli vertseinä, mutta se on eri asia kuin jokin sosiaali- ja terveysalan ammattitutkinto.
Se on kyllä ihan hyvä, että kokemusasiantuntijoita hyödynnetään yhä enemmän päihdetyössäkin. Eräs Kaaleppinen tällä foorumilla voisi olla samaa mieltä. :)
¤ Siitä on lähdettävä että tähän on tultu. ¤
vadelmamunkki
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Sokeritautinen » 15.5.2021 11:46:48

Joku voisi tietysti esitää kysymyksen että miksi trollasit saunaa joskus aikoinaan? Se johtui siitä että tulin katkeraksi niin sanottuun sisäpiiriin joka ei koskaan vastannut minun kysymyksiini ja nauroivat minun kirjoitusvirheille. Monet tulivat myös kaateellisiksi minun englanninkielen taidosta . Suomessa kun puhutaan vain Suomea ja sillä siisti.
Sokeritautinen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 16.5.2021 04:04:53

Nyt herätys siellä moderoinnin puolella. Otsikon nimimerkiltä puskee nyt sellaista viestiä, ettei mene enää pelkän idiotismin piikkiin. Laillisuuden rajoilla liikutaan.

Päihdelinkin toimitus kirjoitti: Jos toimintasi jatkuu, emme voi muuta kun poistaa Olohuoneen kokonaan tai muuttaa kirjoittaminen rekisteröitymisen taakse.

Tämä on niin tyypillistä Plinkin ylläpitoa. Kun yksi perseilee, siitä seuraa kollektiivinen rangaistus :roll: . Henk.koht. olen sitä mieltä, että rekisteröitymisen pitäisi olla välttämätöntä kaikilla Plinkin osioilla. Toistaiseksi se ei kuitenkaan ole sitä Olohuoneessa ja silloin on varsin kohtuutonta alkaa vaatia sitä vain yhden trollin vuoksi. Kyllä yksittäisten häiriköiden suitsimiseen pitäisi löytyä täsmäkeinot.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Sokeritautinen » 16.5.2021 15:50:18

Täytyy vain ihmetellä miksi ylläoleva henkilö on taas täällä opettamassa muita henkilöitä eettisesti oikeasta plinkki etiketistä. Eikö hän ollut niitä henkilöitä jotka olivat alunperin vastaan tätä paikkaa ja vannoi pysytellä Saunan puolella?
Sokeritautinen

ViestiKirjoittaja Sokeritautinen » 16.5.2021 17:12:05

Tulee mieleen ihan Margaret Thatcher eli rautarouva.
Sokeritautinen

ViestiKirjoittaja Sokeritautinen » 16.5.2021 18:57:47

Minulle tulee niin surullinen olo kun ajattelen lapsia jotka mahdollisesti lukevat Saunan puolta. Minun mielestä ketään ei koskaan pitäisi kannustaa työttömyteen tai sairauseläkeelle.
Sokeritautinen

ViestiKirjoittaja Päihdelinkin moderaattori » 17.5.2021 06:47:41

Hei

Valitettavasti keinomme ovat hyvin rajalliset näillä palstoilla, joissa ei ole rekisteröitymispakkoa. Poistellaan spämmäämistä resurssiemme mukaan. Ja tosiaan tarvittaessa sitten rekkautumispakko. Valitettavasti.

yt. Mode

Winston-84 kirjoitti:Nyt herätys siellä moderoinnin puolella. Otsikon nimimerkiltä puskee nyt sellaista viestiä, ettei mene enää pelkän idiotismin piikkiin. Laillisuuden rajoilla liikutaan.

Päihdelinkin toimitus kirjoitti: Jos toimintasi jatkuu, emme voi muuta kun poistaa Olohuoneen kokonaan tai muuttaa kirjoittaminen rekisteröitymisen taakse.

Tämä on niin tyypillistä Plinkin ylläpitoa. Kun yksi perseilee, siitä seuraa kollektiivinen rangaistus :roll: . Henk.koht. olen sitä mieltä, että rekisteröitymisen pitäisi olla välttämätöntä kaikilla Plinkin osioilla. Toistaiseksi se ei kuitenkaan ole sitä Olohuoneessa ja silloin on varsin kohtuutonta alkaa vaatia sitä vain yhden trollin vuoksi. Kyllä yksittäisten häiriköiden suitsimiseen pitäisi löytyä täsmäkeinot.
Päihdelinkin moderaattori
Moderaattori

Paluu Olohuone