tämä on huono. tosi iso pahahuono, nyyh
mikä on paras vitsi?
chevitsi, oli ainakin pentuna, jotkin maut
mikä ei ole enää hyvä vitsi?
moskovitsi...en ole ihan varma oliko autonakaan kummoinen, maine ainakin oli huono
tämä ei kuulu tänne: popeda on huonoa musiikkia, noppu ermaalilla joitakin hyviäkin kuten poliisi pamputtaa taas, lähtöinen puhioni, haraani ulkeaa...voi sitä kadotettua nuoruutta, oli siinä hyvätkin puolensa vaikka pääosin paskaa tai siltä tuntui.
keksin itse tähän vitsin lisää kun olen huono muistamaan hyviä ja koko ketju alkaa muistuttaa vitsiä tuolta suunnalta tarkasteltuna ettei hyviä tule mirleen...ei huonojakaan jotka ovat usein hyviä.
tapahtui ammoin, muinaisessa kyyrian maakunnassa, että paikalle saapui aku ankka ja juliet jones:
aku kumarsi kuningasta, juliet ei.
aku kysyi kummissaan mikset tytsy sinä kumarra?
mulla on välilevyn pullistuma vastasi j.
mikä se on aku uteli?
se on sellainen mikä tulee kun huono itsetunto painaa selän kumaraan ja yrität nostaa itsesi niskasta eli ryhdistäytyä liiallisen voimankäytön kautta.
kyllä itseä voi ja saa kannustaa parempaan ja olemaan arvollinen, mutta parempi olisi antaa ammattilaisen hoitaa.
tarjolla on hassisen kone, on sielun veljet ja muita kohennuspaikkoja.
vääriäkin profeettoja paljon liikkuu asialla: on monta räppäriä jotka eivät tajua syvempää anatomiaa:
atomipommirottaa tyhjine lupauksinenn: jos pitää jotain toistaa sata jertaa yhdessä biisissä, onko se enää kovin uskottavaa? on kaikenlaista tekopirteää räppäriä..yäk, ei ne osaa
vanhan liiton pojat ja tytöt sen sijaa tuon taitavat...siitä toisaalla.
kuten lupasin vitsi on ihan paska ja ei oikein vitsi ollenkaan. oma vikanne jos petyitte.