Oli pakko tulla vähän päivittämään tätä ketjua. Lueskelin pitkästä aikaa tämän koko aloittamani ketjun läpi ja huomasin miten en ole kovinkaan pitkälle päässyt tuosta alun tunnelmasta. No, toki olen muuttanut erilleni, mutta samojen asioiden kanssa painin edelleen.
Mies on nyt taas ollut juomatta kohta kaksi kuukautta ja väittää taas kerran että tämä on nyt sitten se oikea raittiuden alku. Oli saanut muutama kuukausi sitten kunnon juoppohulluus kohtauksen ja se varmaan pelotti sen verran että korkki pistettiin taas kiinni.
Meillä alkaa tuo vuoden avioeron harkinta-aika olla lopuillaan ja nyt mies on tulossa huomenna tänne keskustelemaan.
Mua ahdistaa oikeastaan jo ajatuskin tilanteesta. Tiedän että hän haluaa uskoa että kyllä tämä vielä tästä onnistuu, mutta mä olen ihan eri mieltä. Hirveä kun pitää sanoa toiselle suoraan että mua ei paljon kiinnosta enää yrittää. Olen niin monta kertaa yrittänyt aina uudelleen ja tulos on ollut aina sama. Kun vain osaisi olla rauhallinen eikä hermostuisi.